Frøken Strøken bare litt …

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg ?

 

Bra håper jeg at du har det jeg må si at dagene mine de går så sykt fort . Jeg klarer nesten ikke helt å se hvordan alt egentlig kan klare å gå så innmari fort . Jeg henger nesten ikke selv med her i mine jobber men jeg merker nok selvfølgelig trykket å etter nå å være i min 5 mnd på rad jobb i år uten fri så er det vel ikke så underlig at frøken strøken er litt sliten bare litt .. jeg har satt i gang så mange prosjekter med ulike ting som jeg skal få gjennomført så ja det kommer til å bli en del ting som skal gjøres her fremover. Har bare fått altanen min snø fri først i dag så ja vi nærmer oss mer det som ligner sommer og sol. Jeg merker nå så godt det er at Sola er på å den gir meg veldig god energi også ikke bare det jeg trenger energi så ja det er veldig hyggelig . Våren er veldig nydelig jeg gleder meg veldig til snøen er borte i fra hagen her , er vel ikke så mange dager til håper jeg at jeg kan få glede meg veldig til å få sommer også bare hage her .

 

Spennende planer

 

Jeg har fått så mye tilslag på det jeg har bydd på eller bedt om å få av andre , jeg skal lage meg ett drivhus så ja det er mye som trengs men jeg tenker det kommer til å blir veldig bra med ett godt størrelse på det, jeg liker det stort jeg men vi får se hvordan det blir det er veldig lite som skal til for å kunne utbedre ting fremover. Det er som jeg alltid har sagt små justeringer så jippi da er vi i mål. Tiden fremover er veldig spennende jeg gleder meg veldig til absolutt alt jeg . Det å ha mye på agendaen er veldig meg men jeg skal være mer impulsiv slik som vi var i går å fikk gjennomført mye her . Det å få hentet er en prosess i seg selv . Nå er det to eller tre hentinger til som står for tur da jeg må få låne en ekstra bil så jeg kan få gjennomført dette . Det å få til mer her er veldig spennende jeg har så mye som jeg skal kaste også ikke ha mer så ja det er mye som skal bort her ifra å det er fantastisk . Våren forteller oss mer enn vi faktisk er klar over . Jeg håper å trur at denne sommeren blir en av de bedre sommeren vi har hatt her nord , håper vi kan få mange trope netter også bare vite at i år ble det faktisk nok varmt .

 

Spent på prosessen

 

Det å ha en jobb der de gikk konkurs er litt spesielt men ja det er vel slik det dessverre kan bli . Det er ikke lett å drive business i disse tider å enkelte mennesker de endrer sine rutiner også så det er veldig forvirrende for oss som driver om dette er suksess eller om det blir fiasko . Vi må bare fortsette fremover stødig som vi er så lykkes vi håper jeg med våre prosjekter som alltid . Jeg er en født vinner som alltid går for gull jeg gir ikke opp selv om jeg er nærmere konkurs enn mål så gønner jeg mer på dette har vist at jeg har vært meget utholden mer utholdende enn folk flest en dag så tar det slutt , ja det gjør det så klart men den dagen ligger jeg i kista å kan ikke endre på flere utfall eller tall eller endre på din hverdag som jeg hele tiden hjelper andre med å se løsninger for det de sliter med.

 

Jeg gleder meg veldig

 

Tenk da alt jeg har av prosjekter i år bare plutselig står ferdig her , hva mer skal skje ? jeg har planer hele tiden men jeg sparer de til litt senere . Nå er det å klare å utvikle denne kremen , å sanke mer av råvarer som jeg trenger for å utvikle flere kremmer . Det å sanke så trenger jeg folk med meg på denne jobben . Trenger ganske mye opp igjennom for å kunne utvikle mer og mer av det jeg skal lage . Det gleder meg veldig . Jeg er åpnet opp for å være i en arena her jeg trives å koser meg veldig . Jeg gleder meg veldig uansett må jeg bare si . skal få utvikle meg mer her også være mer tilstede i mitt også de jeg er veldig glad i sitt liv. Vi har en felles interesse å det er mat , god mat, så gleder meg veldig til å kunne overaske de med mer her fremover. Du kommer sikkert til å bli overasket . Gelder meg så til fremtiden at jeg føler meg mer som en ungdom å jeg er jo ikke det , jeg er en gammel dame som er umoden på en måte , men jeg føler meg veldig ung til Sinds da.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg