Friheten selv er meg da ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg. Været er ikke helt med oss. Så lite vi kan gjøre med det. Det eneste vi kan gjøre er å være positiv å løse oppgaver som er viktig.

Å som går an å løse det andre er ikke vits å bruke tid på.

Helgen min gikk fort unna så er ikke alltid like lett å få gjort alt en ønsker eller har på lista.

Denne helgen jobba jeg mye å så fikk jeg gjort mye her hjemme. Med litt go hjelp ifra min sønn å en slektning av meg. Det er genialt å få litt hjelp i blant. Da får du gjort så mye mer enn å bare rote alene.

Rommet jeg holder på å tømme har vært ved i det skal nå bli et arbeids rom. Til det jeg holder på med i bedriften min. Det tenker jeg kan være genialt å få et stort å bra arbeides rom som jeg kan utvikle å arbeide ut mitt nye brand.

Siden jeg har en kreativ måte å være på er jeg friheten selv.

Ganske fantastisk å være så fri egentlig til å gjøre mine egne greier.
Det er ikke alltid like enkelt men ved årene så modnes vi både du å jeg. Jeg opplever ofte at ting bare utvikler seg underveis hos meg.

Jeg manifester min hverdag hvordan jeg ønsker at den skal være.
Harmonisk, ide rik å passe nok inn slik at jeg klarer å løse det jeg får.

Jeg har hele tiden hatt et stort ønske om å utvikle meg å bedriften min nye mer enn jeg er i dag slik at jeg liker det jeg holder på med.
Det er meget viktige at du holder på med noe som gir deg mer igjen.

Akkurat nå merker jeg at jeg trives veldig godt i jobbene mine, å ved å anerkjenne at det en har vært i før er historie.

Jeg ser hva jeg har utviklet meg enormt denne perioden. Etter ulykken min i sommer der jeg klemt tommelen i massasje benken.
Så ser det ut som den er ødelagt. Funger ikke slik som den var før ulykken.

Det er rart hvordan vi er snar til å endre oss for å klare å stå i det. Ingen som har skjønt hvordan jeg har klart å jobba. I den fysiske tunge jobben, jeg har en meget streng arbeids moral, å er ikke den som skulker jobbene mine om jeg ikke er på tur til mln egen begravelse.
Satt litt på spissen men jeg er ganske slik skal mye til for å ta meg fri.

I helgen tok jeg å relex med egentid blanda med å være sjofør for kidsa mine.
Alltid gøy å gjør noe for de jeg får så mye igjen selv.

Jeg har flere mål denne uken, som går på å få rommet nede helt tømt, sette opp en plan for videre business. Hvor jeg ønsker å være også lage meg en plan til fremdrift.

Så ser jeg nå kjæmpe tydelig at jeg er en arbeids narkoman av de sjeldne som min yngste sønn sa til meg her om dagen.

Jeg får leve opp til navnet å gjøre noe stort ut av det, lage en familie bedrift? Jeg har i alle fall et kreativt hode som ikke er gått ut på dato. Heller en som ser en vær mulighet til å oppnå suksess.

Håpe du følte at jeg klart å puffe deg fremover å få deg inspirert til å ta action selv.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg