Fremtiden skaper vi selv

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I dag?

Bra håper jeg at du har det,  jeg har nå I dag fått Unna utrolig mye I dag.  Fint egentlig.  Været er litt overskyet men vi er nå nærmer lysere tider.  Det er mye å glede seg fremover til.

 

Jeg har nå I dag fått gjort mye mer i forhold til ny jobben min . Laget nå en plan for hvordan jeg skal jobbe med denne jobben.  Trivdes veldig godt med jobbene mine så langt. Å må sies at jeg gleder meg virkelig til å få få startet opp med kle salget,  ikke noe som er bedre enn å få komme i gang med alt nå fremover.  Jeg skal få invitert gjester hit så må si jeg gleder meg virkelig.  Dette blir egentlig litt tilbake i  tid der jeg hadde party å samlet sammen mye mennesker.  Det er jo også på disse arrangementene at jeg òg solgt mye mer enn jeg trodde var mulig.  Uansett dette blir årets nye læring på ett nytt felt egentlig.  Jeg ser virkelig frem til å få promotere produkter fremover å være en god ambassadør for klesmerket.  Jeg holder det enda litt tett hvilke klesmerket dette dreier seg om.  Eneste jeg ønsker å formidle er egentlig ang klesmerket er at de er ikke laget av barn,  de er miljøvennlig og er fremstilt økologisk.  Samtidig ett til viktig poeng i hensyn til klærne. De er meget behagelig å ha på seg. Så jeg må være ærlig jeg gleder meg virkelig til å få startet opp.  Jeg har flere jeg skal kontakte ang dette.  Så når noen avtaler er i boks så renner det inn mer alltid. Det er bare dette med å komme seg ut av dørstokk mila. Så er dette gjennomførbart.  Lov å gleder seg over fremtiden.

 

Fremtiden den skaper vi selv

Vi er ofte snar med å bestemme oss for hva som kommer rundt neste sving.  Vi er snar med å se negativt på det meste.  Hvorfor egentlig? Hva tjener vi på å se negative opplevelser i stedet for å se positivt resultat? Om jeg maner frem bare negative tanker,  så tiltrekker jeg meg også negative opplevelser. Dette henger sammen. Ofte så blir vi syk ved å være tilstede I den negative verden.  Hvorfor holder du på å dyrke absolutt alt som skjer i negativt farvann? Det er fordi det er trygt også er det et mønster hos mange.  Når vi bryter med det negative,  så åpner det opp for en ny verden hos deg , du merker at du nå tiltrekker deg mer gode opplevelser.  Helsen vår blir også mye bedre ved å være I harmoni og balanse mellom alt . Om du legger merke til hvordan du egentlig lever ditt liv . Se også på hvordan du har det. Så ligger ofte tingene som skjer oss med hvilke signaler vi selv sender ut . Ved å be om det så mottar du det også . Dette er manifestering på det beste.  Jeg anbefaler absolutt alle mennesker å endre fokus og se litt mer innover i seg selv.  Ikke være så dømmende overfor andre mennesker.  Når vi føle oss angrepet av andre mennesker, er det Noe i deg selv du må jobbe ut . Jeg ser tydelig nå da jeg her satt grenser for hva jeg ønsker å motta ifra andre.  Å jeg tar ikke mer i mot om jeg ikke skal ta lærdom av det.  Dette er viktig for oss alle å sette begrensninger på å ikke tillatt negative opplevelser mer enn nødvendig.  Blir nå en så spennende tid fremover.  Må si jeg er kry for at jeg har gründer genet I meg,  takknemlig for alt egentlig.  Livet former oss på godt og vondt.  Derfor er alle våre erfaringer viktig for at vi skal lykkes fremover.  Dette gir oss mer tygnde for fremtiden.

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin  Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg