Fra å være en på alle lepper til å bli anonym ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

 

Håper at dagen din blir like nydelig som du er , jeg må si jeg har nytt dagen min veldig godt. Jeg har sovet litt lengre enn vanlig å det er nødvendig . – Jeg orket ikke så mye stress faktor i dag . Det blir dessverre så mye stress med at jeg jobber så mye som jeg gjør – Så denne weekend så kjente jeg allerede på torsdag at denne weekend skal være rolig . Jeg har om ikke så lenge vært i jobb i ett sett i 2 år og 5 mnd . Det tar på krefter å være i denne reisen å jeg mekrer at jeg trenger  mer ro nå en tidligere.

 

 

Jeg bare orker ikke å ha for mange rundt meg

 

 

Så det er dager jeg helst ikke vil snakke med noen det er krevende i seg selv da jeg har en jobb der jeg må snakke for å få penger inn . Da sliter jeg om jeg går tom for å være ærlige . Da er min jobb å være i meg selv også kroppen min som jeg forteller hele verden at de skal være så de får det bra. Det er faktisk mulig å kjenne på det ytre presset da en er i bevegelse som jeg er nå . Dette med å ha klart å få inn så mye som jeg har gjort til nå er en bragd. Det kreves mye av en som er en sliter men det kreves mye for å være i oss selv for å ikke slette oss ut.

 

 

Jeg har aldri avvist andre så mye men jeg må gjøre dette mer og mer nå. Jeg kan aldri hele tiden være for deg eller alle andre da jeg selv er tom det håper jeg at du skjønner . Alt for mange som kakker på døren å bare skal bruke tiden min å det orker jeg ikke nå. Det å være i rett balanse mellom alt så er vi mye mer i kroppen vår også har vi det så klart mye bedre.

 

 

Ved at jeg aviser andre så ser jeg mer meg selv nå å det er nødvending så får jeg mer energi for å være i alt jeg vil å trenger . Weekend for meg er 100 % ro å bare være til nå det var som bestilt hadde vært litt nydelig også hatt en døv stum mann som hadde kunnet vært her også bare gitt meg mat så jeg hadde sluppet dette i dag. Det hadde vært så nydelig men en stum mann som ikke sa noen ting . Det er krevende da en sliter med å være sammen med hele verden men , jeg har blitt mer sensitiv for enkelte energier å jeg har bare blitt mer tydeligere på akkurat det nå i denne perioden i livet mitt.

 

 

 

Mange viktige kunder døgnet rundt i dag

 

 

 

Dette med å jobbe slik som jeg gjør så ser jeg jo også resultater for mine ting som jeg har lagt energien min i . Det er nydelig å kjenne på at jeg har skjønt dette å jeg mekrer at jeg er så nære å klare å si jeg er i mål igjen at jeg har å gledes energi i mine øyne også kropp . Tårer renner ikke lengre jeg kjenner bare lykke rusen som tar meg i blant å denne nerve gleden der jeg bare kjenner på at jeg blir så utrolig takknemlig for hva jeg faktisk har klart å bygge opp lille meg . Dette skal bli ett av mine beste år dette da jeg bare gønner på å jobber uavbrutt så er jeg i mål før jeg vet ordet av dette.

 

 

Jeg har ikke tid for en mann i livet mitt akkurat nå det er ikke plass til deg rundt meg for å være ærlig . Dyrene kommer aller først også barna mine så er det meg selv – Å bedriften min så klart den er viktigere en jeg hadde sett for meg at den skulle bli. Jeg ser nå tydelig at jeg bygger om bedriften mer og mer . Det er at jeg nå ikke bryr meg så like mye om å promotere meg på Gruben Massasje , dette er primært fordi jeg tjener aller best på veileder jobben . Massasje er en tøff jobb som jeg ser nå skal gjøre en total endring på . Dette med å jobbe mot nesten null betaling å gi bort så mye behandlinger kommer jeg til å slutte helt med i år. Det er ikke mer av dette veldedighet virksomhet lengre dette med å gi alt for mange gratis timer kommer en ikke til sier med det er mest tap prosjekt å skal jeg kunne betale mine utgifter så må jeg også ha inntekter så det er noe jeg bare bestemt meg for i år at en endring mpp til .

 

Ved å gjøre en endring så får vi en endring på en positiv måte.

 

 

Jeg gleder meg veldig til å jobbe for endringer fremover å gjøre mer av det jeg trives med dette er livet mitt med gode ting som jeg skal mer og mer jobbe ut . Det ser jo tydelig lysere ut ute også bare dette at vi får det mer varmere nå er jo en glede i seg selv. Gleder meg veldig til å kunne få kjenne at huset er mer varmt å at dyrene får det mye bedre å kan være mer ute . De var ute litt i dag å koste seg veldig så jeg må bare si at jeg gleder meg så til våren kommer til oss med alt godt som måtte skje . Det er en tid for det meste å jeg må si jeg gleder meg veldig .

Livet mitt har vært tøffe tak i over 3 år der jeg har kjent på å miste alt jeg har flere ganger å måtte jobbe det opp igjen dette har bidratt med at jeg har trukket meg mer unna alt og alle. Det er noe jeg har vært mer i mitt ved at jeg kan jobbe daglig her hjemme å nyte tiden mer enn jeg hadde trodd jeg skulle få til . Jeg har vært meget dyktig som har klart å bygge opp alt helt alene som jeg bare har jobbet ut ifra intet . Dette med å skape noe som er rett fremfor deg så må jeg si jeg er så stolt det er noe jeg gleder meg veldig til å kunne si jeg klarte dette helt . Det å prestere i en prosess der tap har vært mer fremtredende enn gevinster . Derfor har jeg nok endret meg mer i denne prosessen som har gjort meg mer innadvendt enn jeg har vært før . Det er en prosess der jeg har lukket meg for verden å jeg har nå blitt mer anonym enn jeg noen gang har vært føler jeg da.

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg