Første juledag , tenk at jeg klarte det i dag ❤️

Hei kjære deg ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper at livet går fint med deg , jeg har jobbet alle dager i de siste 2 årene men jeg må si jeg er så takknemlig for å kunne være så heldig å få lov til å jobbe mer enn vanlig . Det gir meg en styrke å det er akkurat som ett mirakel inntrer da jeg klarer mine krav også mål, i dag klarte jeg å få inn nok til å innfri ett til mål her . Det ble en tåre fylt dag med gleder . Det er så herlig å se at jeg klarer alle ting jeg bare setter på min agenda. Det virker som ingen ting lenger er for vanskelig for meg lengre. Jeg er så sta var det en Komis av meg sa til meg at jeg er  det. Jeg gir meg ikke før jeg klarer dette, Det er så artig å si jeg klarte dette  – Dette var ikke en liten bagatell – Det har vært en tøff ting som jeg kunne miste alt jeg har om jeg ikke hadde klart å komme i mål med dette. Det forteller jo i grove trekk at jeg er en streber men jeg klarer mine mål å kjøleskapet har aldri vært så velfylt selv om jeg har hatt det tøft . – Det jeg bruker å si vi må gi oss selv det vi gir til andre for å kunne lykkes .

En styrket livsglede av å mestre

Dette er min rus der jeg mestrer å klarer mine mål . Dette med å være i en alkohol rus i dag trenges ikke hele kroppen min er i en nydelig rus av glede som gir meg akkurat det jeg trenger for å klare å ha det fint . Dette er en tid jeg trenger å være i meg selv også bare det at jeg kan nyte livet mellom alt her . Nå klarer jeg å nyte mer selv om jeg gjorde det da også. Så er det noe da vi alle har en bør som henger over oss . Så er det noe som på en måte hindrer oss litt. Det å klare å jobbe seg ut av den krisen vi er i så vil jeg også du få en mye bedre livsenergi i etterkant å det er nettopp det jeg kjenner på mer nå. Da kan jeg si jeg lykkes med mine mål som jeg har satt for meg å jeg veldig å være i det jeg har fint så klarer en alltid alt.

Julen i år ble en endring for meg

Der jeg nå klarte å endre en negativ energi om til en mye lettere energi jeg ser så tydelig at jeg har det så mye lettere nå å jeg er så stolt . – Akkurat nå da jeg kjenner på denne stoltheten så savner jeg en å kunne ringe som enten heter mamma eller pappa som jeg hadde kunnet si å jenta mi du er bare herlig . Så heldig er ikke jeg . De begge to er ikke lengre for meg , mamma er død pappa har jeg ikke hatt noen kontakt med på over  4 år . Så da blir det ikke til jeg tar å ringer til en telefon som aldri tar den da jeg ringer . – Det er en situasjon jeg bare har måtte akseptere , men jeg blir alltid påminnet dette da jeg lykkes med noe , så har jeg ingen voksne som jeg er glad i  min nære familie som jeg kunne gi de info om hvordan alt står til . I morgen så gleder jeg meg så til å fortelle mine barn dette. Det kommer til å glede de så mye at de ser at mamman deres får det til å at jeg er ett forbilde for de håper jeg at jeg kan være . Så de ser at det er bare å gønne på vi får dette til selv om milene kan være røffe .

 

 

Første Juledag i dag

 

 

Som barn så måtte jeg være inne da det var 1 juledag . Da fikk jeg ikke gå ut så det var en kjedelig lang dag erindrer jeg veldig på at jeg likte denne dagen lite. Da siden jeg ikke fikk lov til noe annet enn å være pent pyntet har i grunn aldri helt likt det, liker aller best å være skitten på klærne også ha mest mulig på agendaen . Dette har fulgt meg alltid i fra jeg var ett lite barn å til nå i voksen alder. – Jeg klarer svært sjelden å være ren også pen i klærne  det er nesten som jeg er en stort barn som ikke har lært meg oppdragelse virker dette som . Det kan være sjarmerende i blant for mange men for meg har det bare blitt en livsstil der jeg er bare slik så dette med å si nå må du være forsiktig så klarer jeg aldri det da. Jeg må heller unngå å tenke så meget på at jeg har pene klær på meg , så går det tross alt bedre da.

 

 

Dyrene i dag hadde en nydelig ute dag , de kom ut med stor iver også glede . Det er en glede å være sammen med de . De er så artig å i dag fikk de veldig mye godt til meg det er jo tross alt jul så de må jo også få mekre det. – Jeg bruker å gi de mye godt av det jeg har her hjemme de er så glad i spagetti så koker dette ofte til de med mye annet godt.  Jeg er så glad for at de har det så kjekt i lufte gården sin at de er ute også inne i huset sitt akkurat så mye de bare måtte ønske. Det er en spennende tid fremover da det blir lysere og lysere jeg må si jeg gleder meg veldig til å kan få mer lye dager enn mørke dager. Vi får nå mer av det takk og lov.

 

 

 

Dagen i dag skal jeg nyte dagen med å feire meg mer med å jobbe videre i dag. Dette med at jeg klarte å komme i mål med mine krav så må jeg nå ferie dette med å gi meg selv mer tilbake . Dette betyr i grove trekk at en må være rause mot seg selv . – Jeg er aldri i negative omgivelser for lenge . Jeg klarer det ikke , jeg må kun være i gode energier det er dette som gir meg vekst som jeg gleder meg veldig til å kan motta.  Jeg har allerede startet med å forberede middagen til meg å ungene i morgen . Det er noe jeg gleder meg så til da vi skal kose oss sammen å da må maten være perfekt . Det er noe jeg gleder meg så til alltid hyggelig å kan motta gjester som gleder seg til å komme på middag da blir vertskapet mer glad for å lage noe bra også.

 

 

Mellom alt her i dag så skal jeg jobbe målrettet fremover med de som måtte ringe til meg på veileder samtaler . Det er aldri helt sikkert hvor mye jobb en kan få men jeg må si jeg er så glad for denne jobbe som jeg selv har lyktes å bygge opp så jeg ser nå 3 mnd på rad så knuser jeg alle rekorder ser dette ut som . Det er så artig å nå tror jeg nok at jeg må bygge opp denne delen av bedriten mer og mer . Det er så artig å se jeg er en grunder med god karakter .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg