Fornøyd med hva du har lykkes med til nå ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg. Været er nydelig her på Mo i Rana i dag, nesten 30 gr er ikke så dårlige. Må si dette kan jeg leve med. Nyter livet godt på alle måter.

Hvordan nyter en livet på alle plan?

Opplever at det er noe mange sliter med akkurat det. Jeg har det slik at jeg er en livsnyter må være i go vibrasjoner der jeg tiltrekker meg gode folk. Mange som har det vondt eller ikke klarer å være tilfreds på alle plan de er alltid misfornøyd med en eller flere ting i livet sitt. Da vil de alltid tiltrek seg noe mer de ikke ønsker i live sitt.

Hvorfor det i grunn? Fordi når du ikke er fornøyd med hvordan du har det så dyrker du mer av det som ikke gir positivt så tiltrekker du deg hele tiden alt du ikke ønsker i livet ditt.

Alt ifra negative mennesker, uønskede hendelser, dårlige helse, redusert økonomi osv.

Fordi lever du hele tiden i knapphet å sier dette er dyrt, eller dette har jeg ikke råd til, dette kommer jeg aldri til å klarer. Du kommer alltid til å være i negativ retning når du selv sender ut negative ord og handling. Vil du heller få mer utgifter, farts bot, dårlige nyheter osv.

Ved å endre å være misfornøyd med livet ved å heller være fornøyd med hva du har lykkes med til nå. Så endrer du din egen fremtid er du klar over det?

De aller fleste syns det hørtes ut som en dårlig spøk. De tror ikke at ved å gjøre flere små justeringer så får du en mye bedre hverdag.

I stede for å tro at det ikke fungerer. Hvorfor ikke heller forsøke å endre din adferd?

Eller er det å snakke andre mennesker ned din egen næring? Som gjør at du har en my bede hverdag. Dette skjønner jeg ikke i det hele tatt verdien av.

Dessverre så finnes det alt for mange av disse karakterer som alltid må snakke stygt om meg eller deg.
De menneskene som sier til meg åh hvor dyktige du er du er meget fantastisk jeg beundrer deg enormt.

Så når det har gått noen timer så får du høre hva de egentlig mener om deg, dette med å rose andre å ikke mene det. Har aldri skjønt meg på de. I min barndom så fikk jeg hele tiden høre hvor styggt barn jeg var og rett og slett ble mobbet innad. Dette bidro til at min selvfølelse ble kraftig redusert. Selvtilliten min vinglet hele tiden.

Alle sammen som holder på slik har i hovedsak du store problemer med seg selv. For det første.Så De lever et negativt liv fordi de bruker meg å Deg til kaffe brød. Disse karakter lever et falskt liv for når du i det hele tatt denne negative virkninger må være i negativ og positivt frekvens så blir det falskt det skinner igjennom tydelig at en ikke er ærlige spesielt når du lærer deg å
Du hører det tydelig hvordan de prater eller på kjenne igjen slik adferd.

Tenkt om alle heller hadde vært ærlig? Jeg tar aldri disse karakter på alvor fordi de har levdi negativ vibrasjoner.

Det vi alle må være flink til er å se på det nonverbale kropps språket. Det forteller om de en prate med er ærlige. Jeg bruker også min intuisjon som er sylskarp. Jeg merker hele tiden energi ifra andre. Ofte vet jeg også hva sender sier til meg før den selv forteller meg det. Jeg har trent meg opp hele livet.

Min meget tøffe barndom har bidratt til at jeg er meget sensitiv for energi.

I dag tenker jeg takk for at jeg fikk åpnet opp denne gaven. Det er også viktig at en lytter til ditt indre.

Jeg hadde store planer for helgen, jeg har holdt meg til plan. Jobbet hele helgen, gjort mye her hjemme. Hatt det gøy. Jobbet i alle mine 3 jobber. I tillegg har jeg fått kjørt på ungdomen i natt. Alltid godt å kan være for de.

De er livet mitt, jeg lever ikke igjennom de. Jeg skaper mitt eget liv på tvers av de. Fordi jeg de blir store å da er vi foreldre ikke like viktig for de. Derfor er det beste å leve sitt eget liv å ha sin egen gleder ved siden av barna.
Må si helgen min har blitt nydelig været og tid med venninne og mitt private. Det jeg jobber ut mer av. Føler sterkt at jeg er i en bobble der jeg er på vei en ny suksess. Det å hele tiden ha trua på målene dine. Så lykkes vi hele tiden.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg