For første gang i livet mitt har jeg det endelig godt ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Jeg har det topp jeg , jeg jobber selvfølgelig her jeg å nyter det så klart. Enn du ? regner ikke med at du sitte jobber som jeg . Du sover nokk din beste sovn nå å det burde så klart jeg også ha gjort . Det er nydelig å pusle her hjemme jeg bare elsker det . Dette med å jobbe mellom alt her jeg gjør så får jeg faktisk det så mye bedre ved å gjøre gode ting her for meg selv .

 

 

Sommeren er jo på hell men , jeg må si vi må jo bare nyte dagen som den kommer. Det var ikke akkurat slik dagen i dag skulle bli men tenker at ting blir som det skal bli så ingen skade skjedd med meg . Takk for det å jeg gleder meg veldig til å få ting mer i system her så jeg kan slappe av litt. Dette med å ha så mange prosjekter som jeg holder på med så skjønner jeg så rimelig godt at du som leser kan en eller annen gang bli litt oppgitt . Eller ikke forstå hvor jeg henter min energi i fra. Dette med å være alene som jeg er så kreves det at jeg er løsnings orientert å ikke ser mine begrensinger . Dette med å gjøre ting for meg selv har blitt en ting jeg bare elsker mer og mer av.

 

 

Vi får til oss det vi skal gjøre sammen eller med andre mennesker .

 

 

Jeg merker da jeg ikke skal ha din energi rundt meg , jeg kommer aldri til å si det til deg at jeg ikke vil ha deg som venn med rene ord. Det som forandrer seg er at jeg ikke tar den kontakten eller at ting har bare blitt vokst i fra . Det er naturlig å jeg bruker ikke energien min på mennesker som jeg ikke lengre har god kjemi med . Det er en god feeling at jeg klarer å se dette selv . I stede for på død også liv ha dere som jeg mister min kraft  med . Det er ikke alle som takler min dirkete het heller . – Å det kan jeg forstå for jeg har en tendens å være fette direkte som du ikke helt vet om du er død eller levende etter jeg har gitt deg min signatur .

 

De som kjenner meg vet da deres tid er ute i fra mitt time glass å det er  nydelig tenker jeg . Vi skal la andre energier slippe fri å det er dette jeg holder på med å jobbe ut. – Det er mange jeg har kuttet ut å det er godt , det bygger meg selv opp å jeg trenger ikke noen andre enn meg selv å i blant en pikk men ikke ofte. Eller jeg trenger ikke det siste for jeg har det veldig godt alene . Det er nå slik jeg er da har det nydelig også tørr å være ærlig det tenker jeg at du selv bør tørre å være over for deg selv .

 

 

Endringer er til de bedre tenker jeg alltid å noen tror endringer skjer for å skade de men er det virkelig så galt ?

 

Jeg har levd nå i 47 år , å har i over 40 år levd under mye smerter , tortur , traumer , avvisninger , misbruk seksuelt også makt misbruk . Med andre ord så har jeg levd livet mitt på en grotesk måte at det er så klart mye arr her og der. Dette med å lære å leve ett liv med at en ikke selv passer inn i sin egen familie har vært tøft å takle helt frem til nå da jeg er 47 år , kan jeg snakke om det uten at jeg merker å føle at jeg er forlatt. Dette med å være ett barn som kom til verden med en slik energi som jeg har kommet med er jo også fordi en skulle lære av alle traumer jeg gikk igjennom . Dette med å ikke kan fortelle at jeg har levd ett godt liv hele tiden er trist så klart men jeg har nok blitt enda tøffere pga av dette. Dette med at jeg kan takle dette så vet jeg at jeg kan takle det som ligger frem i fremtiden min også.

For første gang i livet mitt føler jeg at jeg har det godt på alle mine plan

Jeg har det så godt selv om ikke alt er på plass , jeg har ikke det jeg vil ha meg men jeg er på plass i mitt eget . Jeg skal være stolt over meg selv også ikke minst ha det godt å ha klart å bearbeidet alt jeg har hatt trykt i meg er en bragd. Dette med å føle , meg alene selv om jeg ikke lengre har en familie så kunne jeg lett ha blitt bitter . Det er jeg ikke jeg har ikke sjalusi i meg , jeg har kjærlighet . Det som er jeg er fette lei av å bære alle sammen på hender fremover . Dette med å være den som bare inviterer på mat ol er jeg dritt lei av.  Det er derfor de jeg mener er snyltere åker ut av mitt liv å det er nydelig . Jeg trenger ikke de å jeg har det så klart så mye bedre enn å irritere meg over dere.

 

 

Dette med å la seg irritere over alt er en sykdom å jeg tenker at det skal vi ikke tillate oss. Det er kun meg også deg dette går utover å jeg tenker at det er verst for de som hadde vært vant med å ha oss i livet da de merker at de ikke er våre venner . Da det plutselig er ett åpent rom for oss . Det er nydelig også være den som har skjønt det å kutte ut også bare rydde vei .

 

Jeg holder på her med å endre også skal få ting til her hjemme med å endre ting her å ikke bare det jeg skal kose meg mellom alt . Kos er viktig uten for sengen også. Det er viktig . Jeg har en glede nå som ikke helt er til å skjønne seg på å jeg vet at ting i fra neste uke kommer til å endre meg også min verden mer enn jeg i dag skjønner . Det er en glede som jeg bare ikke helt har skjønt men jeg gleder meg så inn i helvete. Det jeg gleder meg aller mest til er at jeg skal få litt høns også en annen hyggelig ting som jeg ikke orker å fortelle enda her . Det er så herlig at det får vi heller la vente på seg til jeg har fått dette. Det må sikkert oppleves her også dette vet jeg kan bli en ny verden for meg på en god måte. Jeg kjenner det så sterkt på meg at jeg må gjøre dette .

 

Jeg har alltid vært slik at da jeg har bestemt meg for noe så gjennomfører jeg det. Så takk gud for at jeg ikke er voldelig selv om jeg i bant kan ha ett sinne som dreper deg med blikket så er det heldigvis bare der ikke mer . Jeg hadde ikke klart å blitt så brutal men , i kjeften dessverre blir jeg nok forbannet så kommer det ene også det andre ut . Dessverre det er bare slik men takk for kjeften min , den har hjulpet meg mange ganger i fra ulike situasjoner å jeg stopper de aller fleste om jeg liker det eller ikke så har jeg klart å målbinde folk i fra jeg var ett lite barn . Det er noe som alltid har fulgt meg at jeg bare vet det . Det er noe med energier som jeg treffer med i møte med deg. Så vet jeg bare alt. Det er surrealistisk over for deg som ikke tror på det . Det driter jeg aller mest i for jeg vet at det er sant har fått dette bekreftet gang på gang så det er nydelig .

 

Dette med at jeg for første gang er hel i meg selv på 47 år er nydelig jeg er meg 100 % å har det nydelig . Jeg har tatt rare valg i mitt liv men jeg trivs . Da jeg sa opp ekteskapet med han jeg var gift med fikk jeg livet mitt tilbake . Det jeg har klart nå er å få meg også tilbake i alt jeg har slitt med opp igjennom årene . Alle mine arr traumer som har gjort meg til den karakteren jeg var , ikke den jeg er i dag. Det er noe med at da vi blir påført smerter så må disse ut å det føler jeg at jeg har lyktes med . Det som er rart at jeg klarer å være så kald i alt men det er nok en prosess jeg skal være i litt til for å klare denne verden . Dette med å ha vært en hakke kylling som jeg var , har jo bidratt til at jeg tillot hvordan andre behandlet meg dårlig . Nå i dag har jeg satt grenser for hva jeg vil ha å hvem jeg har bedt dra til helvete . Det er nydelig også tørr si ting tydelig ut . Jeg snakker aldri dritt om andre jeg forteller deg det rett ut hva jeg mener om deg så vet du hvor du har meg . Det er det aller beste. Dette med å være fri som jeg er kommer til å bli en nydelig glede jeg gleder meg til å leve mer også forme livet mitt med de jeg vil dele det med.

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg