Følger du bare flokken ?

Hei kjære lesere ❤️

 

Takk for sist dere , er en sunds siden jeg har skrevet noe her på bloggen . Det har sine grunner for å si det slik . Noen ganger så trenger vi alle bare å være i vårt eget .

 

 

Dette med å bare følge flokken eller bare følge planen så

 

Mister vi oss selv i vår egen vekst , jeg ser så tydelig nå da jeg bare henger med de gammel venner så kopierer jeg de , da jeg bare henger med de nye venne så kopierer jeg mer av de . Da jeg bare er med meg selv så gjentar jeg meg selv for meget . hvordan har det seg til ? vi er alle flokk dyr som må ha noen andre enn bare oss selv for å være i utvikling . Det som ikke er bra er at om vi henger med negative mennekser , eller bare henger oss opp i fortiden eller ikke klarer å gjøre opp regnskap for det som en gang var.

 

 

Du undrer vel sikkert på hvordan jeg klarer å være så mye alene som jeg er.

 

 

For det aller meste så er jeg helt alene uten om kunder , hvordan klarer jeg å ha vekst å utvikle meg ? jp det kan jeg si deg . Jeg vet godt hvordan min fortid har vært . Jeg vet hva jeg drømmer om . Jeg vet hva jeg er på godt og vondt å jeg vet hvordan jeg vil utvikle meg videre for å nå mine drømmer. Så er dette hvordan klarere vi å nå våre drømmer alene ? jeg selv er ofte min største strengeste sjef. Det er bare slik vi er . Vi er alle oppdratt til å ta ansvar for oss selv . Noen gjør det mer en andre , andre gjør det litt mindre å noen liker aller mest å fremstå som ett stort offer. Her har vi alle de som dyrker hva de selv lider av. Dette med å si jeg er – Angst jeg har problemer med å tilpasse meg fordi jeg har anst eller har så mye med meg at dette kommer jeg ikke til å lykkes med . Så anerkjenner du jo faktisk det som er ett problem som blir ett verre problem ved at du selv dyrker dette daglig å ofte snakker om .

 

Ved å gi våre store problemer mindre plass ved at vi heller legger vekten på der vi er gode også flinke så vil det vi ikke mestrer så godt bli bedre ved at vi får opp selvtilliten vår . Alt ligger i oss for å utvikle seg mer da vi også selv legger mer til rette for at vi skal lykkes.

 

Denne perioden med blogg pause har i vært sunt for meg

 

Jeg har fått mye i perspektiv her å jeg jobber som sagt daglig med mine jobber som jeg har gjort nå i snart 3 år . Det er nydelig å se at jeg har lyktes med mine drømmer også ser jeg nå tydeligere at jeg får til det jeg gjør mer enn jeg hadde selv trodd.

 

Jeg har litt ender også høner som gir meg den nydelige energien jeg trenger av sosialisering i grunn . De er for meg veldig viktig i mitt liv på samme linje som mine barn . Det er noe eget med å se dyrene utvikle seg så gir de meg mer glede å jeg tenker at jeg er så heldig som har disse herlige små venner her på tunet mitt.

 

Jeg er i grunn en kreativ skaper som aldri gir opp selv om jeg på noen felt har feilet å gått litt på trynet. Det er fint å feile å jeg er i dag lykkelig for alle feil jeg har gjort i mitt liv. Da jeg kjørte for fort skulle jeg heller ha smilt til politiet da jeg fikk bot i stede for å bli forbannet å nesten rive av døren på politi bilen . Vi lærer hele tiden å dette med å temme ett sinne kan alle gjøre. Da jeg klarte det så klarer du også det. Vi må alle jobbe med oss selv å vårt indre for å klare å få ut negative følelser i oss.

 

 

Kreativ å mye på gang i grunn

 

Jeg er ikke ei dame som gjør det samme som sau flokken å hele tiden må være i mitt trygge. Jeg bryter mønster ofte i mitt liv dette er viktig for å takle livet på godt også vont. Jeg har jo sagt at jeg jobber for å utvikle mer krem også salve i år . Det er noe jeg skal jobbe mer med i år. Dette er noe jeg virkelig skal jobbe mer med. Har plantet masse planter for å høste mer til salver . Så her gleder jeg meg veldig . Vi skal gjøre de gode ting for oss selv eller andre om vi kjenner noe vi brenner for.

 

 

Jeg gleder meg veldig for å få utvikle hagen i år mye bedre enn i fjor. Dette  med å lage utegården til dyrene enda større blir en glede de skal få en mye mer finere ute gård . Jeg er nok den enste som om møblerer i hagen så meget som jeg gjør. Det er litt meg den kreative siden min som slår til men jeg må bare godta at jeg er slik. Har takk og lov fått flere som skal hjelpe meg med dette prosjektet så jeg må si jeg gleder meg veldig .

 

 

Jeg har jobbet med å ruge frem ande barn å har lyktes med å knekke koden så jeg jobber videre for å klare å få flere ande barn til meg som jeg ønsker å få tamme . Jeg hadde ei Polly da jeg var ett barn som var super tamme å det er nettopp dette jeg søker i disse ande barna som skal komme til tunet her etter vert. Dette med å utvikle meg her med å lære så er det en kurve som er veldig spennende å lære rikt. Dette gir meg mer enn å lytte til slarv på byen eller om hva andre baktaler andre. Det er nok derfor jeg trekker meg mer eller mindre bort i fra mennekser fordi de aller fleste har en stygg måte å være mot de som er som meg litt andelenes for verden .

 

Jeg har det super trivelig med mine drømmer også planer alene å håper du også har det fint i ditt liv . Jeg gleder meg stort til denne weekend med å jobbe med veileder samtaler mellom alt annet her .  Det kom takk og lov regn nå å sjal regne hele weekend å det er fint jeg håper at snøen kan gå bort så jeg får startet her med mine mål for alt jeg har satt for meg her . Det klør i hendene for å få startet opp her . I tillegg har jeg fått masse sement som skal brukes til mye spennende ting her . Skal fortelle mer om det jeg har i planer så du får vite mer . Dette med å sette planer for fremtiden gjør jeg alltid ved ny mnd og full mnd fordi da bringer dette mer vekst for meg . Det kan hørs rart ut men det funker bare dette en selv må tro på det. Det å se at alt skjer for en grunn vi skal være i det vi er i akkurat nå. Det samme gjelder deg også. Vi skal lære i tap eller i skuffelse for å forstå hvordan kjærlighet i grunn er eller bare så enkelt være takknemlig for å ha det godt å ha det fint rundt seg.

 

 

Livet kan fort bli kort å da tenker jeg min tid jeg har igjen her på jorden vil jeg kun tilbringe tiden min på gode mennekser som gir meg glede. De som tar energi , kan få være kunder men jeg vil ikke ha de som nære venner. Dette med å verne seg mot det som sliter oss er viktig å jeg er så glad for at jeg har lyktes med å glede meg på små ting uten at jeg misunner de med velfylte kjøleskap eller alt annet de har som jeg ikke alltid har . Det å være takknemlig for å ha det godt å ha tak over hodet er viktigere enn å ha alt i dag.

 

 

 

vi snakkes ❤️

 

kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

2 kommentarer
    1. Å følge flokken ja. Jeg har alltid sett på meg selv som en som ikke gjør det. Jeg har egene sterke meninger, å går min helt egen vei.
      Men, jeg trives også veldig godt i min trygge sirkel med faste rutiner.

      1. Hei , så fint at du gjør det .

        Alltid best å følge seg selv å gjøre det som er ment for oss . Det er nettopp dette som bidrar til at vi har det topp.

        Ønsker deg en riktig så fin dag å god helg .

        mvh

        Elin – Weronika

Siste innlegg