Finne seg selv i de små ting

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Takk for sist alle lesere, det er en stund siden jeg har

 

 

Skrevet her på bloggen min , jeg har hatt mye på hjertet mitt men har vært litt mer opptatt en ellers. Jeg har siden sist startet opp med å se om jeg klarer å få ruget frem ande barn . De dyrene mine de gir meg mer energi enn jeg hadde trudd det var mulig de skulle gi meg . Selv om det er mye jobb er det også til tross for all jobb med de en sann glede.

 

 

Store gleder for meg også for de aller fleste så kan dette virke som en tappert forsøk på å være en som skal klare å få til alt men det er ikke det jeg streber etter jeg streber ikke etter andre sin annerkjennelse for at jeg er dyktig eller klarer meg dette med å mestre å lære er vel det som er min største drivkraft. Enn at du skal gi meg annerkjennelse.

 

 

Jeg jobber på her men jeg må si jeg nærmer meg mer

 

 

Jeg har endret mer med hva jeg legger min energi , hva jobber jeg mest med å hva har jeg lagt bort. Dette med å utvide bedriften min er dette som dette året skal bringe mer inn til meg . I dag er det full mnd det betyr i sin helhet at jeg lager meg mer tydelige mål . Dette betyr i grove trekk hva jeg skal strekke meg etter de neste 14 dager. Dette beviser hva jeg skal legge min energi hos da jeg har bestemt meg for hva er det jeg vil ha mer av å hva jeg ønsker å forminske .

 

 

Vi alle mekrer godt om det er en energi som vi ikke trenger lengre. Den siste perioden har jeg lyttet mye til podcaster også lydbøker som er mening med. Det er noe jeg trenger i blant med å tilføre meg mer energi å fylle tanker med mer livsglede også lære meg mer nye gode ting . Det  å være en kreativ sjel som jeg er så er ikke alt i orden til tider men jeg må si det kommer seg . Jeg er 5 skritt foran alt jeg mekrer at jeg har fått sommer nå i mitt indre men jeg har enda snø å holke uten for huset mitt så jeg må vel erkjenne at våren er nærmere siden snøen er mer våt enn tørr. Det er nydelig for å være ærlig jeg gleder meg til å si hade bra vinter.

 

 

 

Finne seg selv i de små ting

 

 

 

Jeg kan vel virke for opptatt eller selvopptatt men jeg er bare konsentrert over hva jeg skal gjøre fremover.   Jeg har en tendens for å begynne mer i alle endrer her . Jeg trives mer og mer med å ha mange baller i luften må jeg si – Dette med å være grunder å er avhengig av å få inn nok penger til alle mine faste utgifter så er jeg frøken strøken veldig takknemlig for at jeg klarer meg da jeg ser hvor mange som går konkurs for tiden . – Dette med å jobbe på som jeg har gjort til nå å fremover er noe jeg kommer til å gjøre fortsatt. Jeg ser tydelig at min private kanal med veileder samtaler den skyter fart det er nydelig jeg gleder meg hele tiden for å kunne være til hjelp så det er noe jeg gleder meg veldig til.

Jeg har fått sådd mer blomster som jeg skal lage krem også slave av det er noe jeg gleder meg veldig til. Jeg sådde aloe Vera plante så dette blir veldig spennende fremover . Gleder meg veldig til å få de til å gro mer dette er spennende å ikke minst en glede å se at ting blir mer som jeg har sett for meg . Dette med ruge maskinen det er en prosess der jeg skal lære å gjøre ting riktig for å få klekket ut mer ender enn å bare ta ut egg som ikke er ferdig utviklet. Dette er en prosess jeg mekrer at jeg gleder meg så til å se farten videre jeg har lært masse under denne prosessen jeg gleder meg til å se hva jeg får til med denne runden jeg har så langt lært å ser etter de riktige tingene så det er en fin periode fremover skal holde dere oppdatert om det er noe som blir bra resultater eller om jeg må lære mer .   Dette med å være i stadig utvikling så lærer vi hele tiden mer og mer det liker jeg veldig godt.

 

 

Vi må aldri gi opp eller at vi endrer hva vi setter på vår agenda for vår plan for fremtiden vi Kan endre oss flere ganger å det betyr ikke annet enn at jeg også du er stadig under utvikling . Jeg elsker å endre meg også gjøre noe annet enn jeg gjorde i dag eller i går . Dette med å være under utvikling tenker jeg er mer en lurt.  Skal vi bare sitte fast i det gamle eller være låst fast i ett negativt mønster så er det mye som ikke skjer som vi selv måtte ønske å være i derfor, å endre hva vi tenker også hva vi sender ut er viktig for å bringe inn mer av det vi selv måtte ønske inn i våre liv.

 

 

Ønsker deg en nydelig kveld å håper du får en nydelig full måned periode jeg gleder meg til å lage meg mer mål for de 14 dager så håper jeg du finner det som måtte passe deg å skape dagen din nydelig .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg