Fikk høre i fra en kunde du må være laget av stål

Hei kjære lesere ♥️

 

Hvordan har du det i dag? I dag sov jeg meget lenge. Ikke ofte jeg gjør det. Det å ladde opp batteriene er super viktig.

Godt å ladd opp batteriene å igjen gjøre noe annet.

I dag ble det to cafe turer meget hyggelig sammen med tremenningen min. Vi fikk en nydelig stund sammen. Det å møte på folk som en ikke har sett på lenge. Er meget hyggelig.

 

Det er vitamin til sjerla vår når vi gjør ting for oss selv.  Bare det å gå i en matbutikk er alltid spennende å se hvem en møter på.

Møtte gamle kolleger i Oriflame, som jeg jobbet mye sammen med før i tiden. Bare det å være mer synlig for andre så både markeds fører jeg bedriften min. Å alltid gøy å få en liten pause ifra jobb å alt.

 

Hvordan klarer du det tempoet som du har hatt de siste årene?  Hmmm usikker helt på hva som i grunn er min største drivkraft. Er det å realisere en drøm? Eller er det å klare seg økonomisk?

Uansett her hva som jeg har som primært er hoved årsaken til at jeg klarer å gønn på.

Så må jeg ha noe mer som gir at en klar å fortsett i mitt høye tempo.. Jeg må gløde for jobben min. Helt enklt så gjør jeg ikke det så lykkes jeg ikke.

Jeg gjør nettopp det gløder for jobben min er hele tiden takknemlig for at jeg har en slik unik jobb.

Det jeg er veileder for andre og massasje er også en flott jobb der jeg hjelper andre til å få en mye bedre hverdag.

Det er min motivasjon til å stå på for å lykkes i min jobb å. Stå på videre er alltid spennende å utvikle seg mer i takt med alt vi gjør.

Denne helgen tenkte jeg i hovedsak å ta det litt rolig. Kroppen min trenger ro å balanse. Det å ha jobba alle dager i over 6 mnd er tøft. Litt redd for å gå på en smell. Så det jeg gjør for å klare å holde meg her. Det er å trekk meg litt tilbake å kun være meg.

Lytter ekstremt mye på healing musikk og mediterer mye i løpet av dagen.

En er jo ikke anonym lenger heller alle vet stort sett hvem jeg er, det er en fordel for markeres føringer.

I dag så promotet jeg bedriften min til flere jeg møtte på, artig å gjøre det.

Når jeg er i prat med masse kunder og veileder samtaler. Så er det ofte jeg ikke ønsker å være i prat hele tiden. Samtaler er hyggelig med godt innhold.

Hva skal du gjøre i kveld da? Håper du får en nydelig kveld med kvalitets tid.

Jeg har en glede over å lage go mat. Det digg jeg så kjøpte inn litt mat i ulik karakter. Det å trylle frem nye retter har alltid lagt til mitt hjerte.

Denne helgen så blir det litt jobbing men blir også tilpasset ro å ikke minst harmoni å bare velvære.

Det løfter meg opp mer når jeg lytter til kroppens signaler. Da er det på høy tid til å høre etter. Det at jeg skadet tommel på tirsdag å ikke har tatt meg fri pga av det. En som sa til meg du må være bygd opp av stål. Jeg er nok det.. De aller fleste hadde ikke jobbet. Jeg har bare tatt tommelen opp å gjort mitt beste. Å igjen det gir meg en enorm mestring feeling når jeg ser hva jeg lykkes med.

 

Kjære deg nyt kvelden ❤️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika.

 

0 kommentarer

Siste innlegg