Fette bra dag 😍

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper oppriktig at du har en god dag du våknet opp til , ikke alle dager er like bra, men om vi klarer å se det vi kan utnytte dagen på en bedre måte så vil det blir bedre enn om vi kun fokuserer på det vi ikke liker eller det som vi synes er vanskelig . Dette med å skjønne behovet for andre ved å se de eller være en hjelper er ikke for alle like lett. Det å se at kanskje andre kunne trenge ett godt ord eller bare få god tilbake meling er ikke alle som tenker slik . Hvorfor er det fordi vi er mest opptatt av oss selv ? eller er dette primært fordi vi har mye på vår agenda ? Det er sikkert ikke lett å finne et ærlig svar eller ett tydelig svar men vi er alle ulike . Har ulike måter å se verden på det er jo nettopp dette som gjør at vi ikke ser likt på det samme tingen . Jeg kan kjenne ting irriterer meg grense løst å du kan ikke skjønne hvorfor provoserer dette deg ? mye er fordi vi ikke har forståelse eller innsikt i andre sitt liv eller bare det å være grunder hvor mye jobb er det ikke for å holde livet gående ?

 

Jeg vet at de aller fleste ikke egentlig tenker over deres måte å være på men hvorfor tenker du på hvordan jeg er i møte med deg ? om du ikke selv gjør noe med deg selv ? Dette har jeg tenkt på at er du hyggelig får du alltid koselig tilbake er du vanskelig så kommer dette også tilbake til deg. Det er bare slik ting er.

 

Jeg har litt lite på agendaen i dag, skal jobbe med massasje og veileder samtaler i dag. Det er nok det eneste som jeg skal eller jeg jobber så å si alle dager med disse jobbene er ikke fri enda på lang lang tid . Dette med å nyte livet mellom jobb er viktigere for meg enn å på død å liv ha fri hele tiden . De som ikke har annet enn fri jeg skjønner ikke helt greia med det .. men takk og lov for at vi ikke er like . Det å leve ett liv der en må være etter klokken hele tiden det ser jeg at det er ikke meg da jeg skal roe ned. Dette liker jeg ikke å ha så mye tidspunkter å forholde meg til . Det er nødvendig med å ha litt ro . I dag sov jeg helt til jeg våknet . Dette er digg i helgene å kunne få lov til å gjøre akkurat det, det er nydelig på absolutt alle plan samtidig så klarer jeg å restituere kroppen min mye bedre enn om jeg hadde kjørt samme fart i helgenen  også slik som uke dagene mine er. Det hadde ikke vært lurt for å være ærlige med deg .

Jeg har laget to ulike kremer ene var Ringblomst krem den andre var kamille krem som hadde så utrolig mange gode egenskaper å dette med å lage disse kremer å se at de er meget bra, dette er ett første forsøk men som sagt dette blir så klar ikke det siste å jeg kommer fremover til å eksperimentere mer med å utvikle mine egne gode kremmer som er både helbredene for de med ulike problem. Jeg merker at jeg er veldig der nå , en slik kjærlighet for å utvikle meg mer og mer . Til det som er uendelig bra også ike minst at jeg kan lære mer om det jeg holder på med . Dette med å få ting i system å samtidig se at dette funker faktisk utrolig godt er noe jeg faktisk er så glade for . Det er jo også derfor jeg skal få drivhuset i system slik at jeg kan skape blomster selv mellom alt her . Det gir meg faktisk utrolig mye tilbake . En godhet også bare dette med å anerkjenne at jeg kan faktisk dette , selv om jeg enda ser at jeg blir bedre neste gang , så er denne prosessen en lærings kurve for meg . Dette med å kritisere eller fortelle hva vi kan kutte bort eller legge til , var før for meg bare kritikk jeg gikk rett i bakken fordi jeg klarte ikke å skille dette med tilbake melinger , siden jeg hadde bitt så overkjørt av alt og alle hele mitt liv med å ikke selv eie min engen stemme så var negative tilbake melinger det verste jeg kunne få jeg tok ikke at jeg hadde potensial for å lykkes. Dette håper jeg ikke du også sliter med i ditt liv . Det å ha blitt undertrykt også dårlig behandlet har gitt meg en kraftig lære penge på livet . I dag så tåler jeg mye bedre kritikk selv om jeg uansett alltid kjenner de som alltid kritiserte meg da jeg var barn , så må jeg nå i dag alltid si til meg selv dette er ikke som før , du er flink nå å ser at du er under utvikling . Dette med å ikke se at jeg kan endre meg , ved å lytte mer spesielt da jeg har blitt så skadet av andre som ikke ville meg vel i livet mitt så er det uendelig viktig at jeg er blitt en enda bedre lyter enn jeg noen gang har vært , så jeg ikke bare antar svaret , at jeg leser ditt nonverbale språk i tillegg til at jeg kjenner energien din hva du egentlig mener , for jeg merker din energi å jeg ser igjennom deg om jeg vil det er ikke alltid jeg ønsker men jeg har denne kraften i meg som jeg bare er i dag uendelig takknemlig fordi den er åpent mer og mer opp .

Denne perioden nå fremover det er vår enda er snøen på marken men vi legger nå frø for fremover , dette kommer til å bli like nydelig mellom alt jeg gleder meg veldig til å sette ting i system mer . Dette tenker jeg kan ikke blir verre enn om vi ikke gjør noe men jeg må si jeg gleder meg veldig . Jeg har fått tak i 14 vinduer og en dør til drivhuset . Herregud så jeg gleder meg veldig til å få dette planert. I hagen min. Det er store forandringer på gang her å yes dette skal bare bli en ting å det er fette nydelig . Nå er det litt kvalitets tid med ene barnet mitt vi skal øvelse kjøre . Digger tiden med de , ønsker dæ en nydelig dag å nyte dagen din meget godt .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg