Feirer 5 års jubileum med litt Is kaffe ♥️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det.

Jeg har gjort litt forefallende her hjemme i dag. Promotere produkter å jeg planlegger litt mer fremover.

Å bare det å ladde opp batteriene er også viktig.

I natt jobbet jeg veldig lenge. Siden jeg ikke slår av veileder samtaler telefon så ringer den jo. Siste samtale ble meget sent i morrest men det er ok. Ble en nattskift på meg å helt ok.

Gjør meg takknemlig at jeg har nok å gjøre ♥️

Høsten er i sving nå blader blir mer gule og ulike kollør. Må si jeg liker høsten meget godt jeg.

Godt å være inne når været er litt utfordrende ute.

Bare ha litt musikk på å være er herlig laga meg litt iskaffe det er noe jeg liker veldig godt.

Kaffe med litt smak å hjemme lagd av kun kvalitets kaffe er nydelig 😊♥️
Å lytte til musikk i bakgrunnen kan ikke bli bedre 🥰

Jeg har sett det tydelig nå at du må ikke stikk deg for mye frem å lykkes. Det er for mye folk som ikke ønsker deg lykke. Hvorfor har jeg egentlig aldri skjønt.

Jeg har tre jobber som er nødvendig for at jeg har nok inntekter eller jeg vet jo seriøst aldri helt hvor mye jeg har inn for jeg har blitt ferdig med en mnd. Da har jeg slutt summen å så er det hvor mye utgifter er det som skal fordeles på disse inntektene 🙈

Har jeg nok da er alltid et godt spørsmål i denne gründer verden. I ene øyeblikket er du millioner å i neste øyeblikk er du fattig 🙈

Det som også gir meg inspirasjon til å stå på litt mer å igjen se om jeg klarer å finne nye produkter eller nå ut til en ny kunde som liker massasje som jeg gir.

Det er akkurat dette at jeg treffer den nerven å klarer å levere den gode følelsen å at kunden blir fornøyd.

Da har jeg lykkes med jobben min ikke alltid vi er like heldig men som oftest har jeg lykkes med å hjelpe andre mennesker.

Har begynt å få mange faste kunder som hele tiden er fast til meg. Så jeg takker alltid den personen som sa til meg før jeg starta opp bedriften min at Du kommer aldri til å lykkes med bedriften. Litt rart fem år etter er jeg plutselig så attraktiv og da booker den personen tid for massasje.

Var jo interessert sikkert men jeg hadde ingen feeling for den personen jeg fokusere kun på gjøre en god jobb. Å det var til denne kundens store overraskelse at jeg var så dyktig.
Det satt nok langt inne å si det når du fem år før hadde bedd samme person ikke gjør det at jeg ikke burde starte opp bedriften min for jeg kom aldri til å lykkes.

Når jeg har klart meg under to tøffe pandemi år der jeg har hatt variabel inntekt så er jeg stolt over meg selv.

Har all grunn til å være det å noe annet hadde vært veldig dumt jeg vet at jeg har lykkes med mye å videre så skal jeg lykkes med mer.

Jeg hadde en sjef på meyergården på 90 tallet som sa du skal aldri være lenger enn fem år i en bedrift med mindre at du hele tiden er under utvikling. Å jeg er helt enig med han i det. Vi må være genuint interessert i det vi holder på med.

Det er først da du Lykkes med jobben din å kunder merke veldig godt om du ikke liker det du gjør.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Jeg feirer fem år jubileum med iskaffe ☕🥰

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg