Får du tid til å bare være deg selv da du jobber så mye ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

 

Bra håper jeg at du har det , jeg har det fint klager ikke . Selv om en kan føle at ting går sent så gjør det ikke det. Da jeg ser hva jeg har prestert til nå så er jeg så takknemlig også stolt over meg selv . Det er ingen grunn til noe annet. Dette med å pushe meg som jeg har gjort nå i disse årene har gjort meg til den jeg er nå. Dette er nok  summen av alt .

 

Jeg tenkte litt mer over ting i går hvorfor en er som en er . Dette med at jeg nå har trukket meg mer unna mange er nok også fordi jeg har vært mye alene . Jeg har stått på med mitt. Dette med å høres er ikke lengre viktig for meg . Jeg orker ikke å ta stor plass å vil heller ha det rolig rundt meg enn å ha mye støy. Jeg vet at jeg kan virke avvisende å føler du det så kan det være en årsak over hvordan du selv er i møte med meg . Det er ikke nødvendigvis bare jeg som har bestemt vår fremtid . Det er også hvordan du er også behandler meg som avgjør hvordan jeg også er i møte med verden . Nok om det jeg nyter formiddagen å jeg er så takknemlig fordi jeg har fått slettet en faktura som ikke skremte meg fredag men jeg fikk ett støkk. Jeg hadde gått over til en annet tele selskap så fikk jeg en slutt faktura i fra Telenor som var nesten 12 tusen kr , det var litt mye men ja den er nå heldigvis sletta så jeg kan puste nydelig igjen .

Bursdag i helgen var stas

Dette å ferie bursdag på sosiale medier så merker en godt at en får mye gode omtanke i fra mange der ute . Dette  med å bli satt pris på er hyggelig du verden det er noe vi trenger alle som en . Det gir oss veldig god energi også ikke minst en god følelse av at vi er verdi full så jeg er veldig takknemlig for mine 47 år alt annet er jo ikke noe jeg vil eller ønsker allerede nå om du skjønner . Jeg har så mye jeg ønsker å få til sammen med venner , barna også bare meg selv . Jeg har planer for det meste men ting kommer etter vært .

Jeg har så nydelig også god energi for tiden jeg føler meg hel som menneske også bare dette at jeg duger å jeg klarer å få ting til alene gir meg ekstra Power Woman for å stå på litt til . Selv om jeg kjenner at jeg lett hadde kunnet tatt fri i dag med god samvittighet men jeg får spare den fri dagen til en annen dag. Nå er jeg inne i min aller beste måned som jeg bare elsker . August den er bare så herlig , jeg gleder meg veldig til hva jeg skal lære mer om denne måned som skal gi meg mer energi eller livsglede . Dette med å se hva jeg har klart så er dette gro bunn for videre vekst .

 

 

Mandag er jo en ny start er det ikke ?

 

Jeg gleder meg alltid til nye uker der jeg kan lage gode ting for deg eller meg , jeg har sluttet med å være den som skal stelle i stand hele tiden til de jeg alltid har gjort det for. Det er mulig for deg også å kan gi av din tid til meg. Dette med å være raus er viktig for er vi ikke det så taper vi vennskap på veien uten at vi selv tenker over at det er vi selv som er den som bidrar til at ett vennskap ikke lengre er det så kan vi gå inn i oss selv å se hva har jeg bidratt med for en god relasjon . Da finner en svaret på hvorfor en kan merke at en annen trekker seg unna .

 

Denne uken hadde jeg egentlig planlagt å få hentet ett leke hus men det går ut fordi det ikke går å la seg hente . Dette med å betale gullet for dyrt orker jeg ikke . Så er det heller ikke krise om jeg ikke får det nå. Det kommer alltid tid til det en annen dag. Dette med å sjekk hva ting koster før en bestemmer seg er nok den største lærdommen jeg har fått til nå. Det løste seg heldigvis men kunne lett ha blitt over grumt i pris. Det er det ikke verd var ikke ett nytt et heller så jeg tenker vi kan tenke ut noe lurt så vi får se.

 

Som grunder så er det alltid mye å sette på agendaen min å jeg føler i perioder nå at jeg kan ikke slappe helt av det er mye som står på spill selv om jeg vet at jeg klarer det – Så er det kipt å se at ting en vil gjøre ikke blir noe av . Dette med å få gjennomført det en har lyst til så gleder jeg meg så til å få ting mer i system for å være ærlig . Dette med å glede seg på fremover er noe jeg skal bare gjøre mer av. Det lover mye bedre for det vi selv sender ut mottar vi jo så jeg går for dette med å være i kjærlighet å nyte livet i stede for å leve i knapphet . Jeg har stor glede av å se hva jeg klarer å igjen det blir alltid bedre når en er avslappet.

 

 

Drømmer også det jeg skal realisere

 

 

Jeg har mange drømmer jeg som jeg gleder meg veldig til å få gjort , det kan virke så meget for deg som leser hva jeg tenker også hva jeg vil gjøre. Dette med å aldri ha fri er noe jeg har begynt å bli lei å svare på. Når du har jobbet i 1 år og 9mnd så har jeg så klart ikke hatt fri siden i 2021 er det så underlig å skjønne ? eller er folk litt dumme ? jeg må si jeg blir så oppgitt over enkelte at jeg har ikke ord.

Jeg har jo staket ut en kurs nå jeg skal få meg litt høner her som jeg gleder meg til , jeg har lenge gleda meg til å få det så det blir hyggelig . Dette med å ha noe å gjøre er meg i ett nøtteskall jeg bare elsker å ha mye på agendaen min. Jeg har mange drømmer som jeg ikke forteller her en gang men det jeg skriver her er ikke så farlig eller hemmelig så det kan like godt hele verden få vite. Dette med å eie meg er viktig å jeg tenker at du trenger ikke å vite alt om meg uansett om vi er venner eller ei så har ikke alle rett til å vite alt. Jeg liker å verne om meg å det gjør de aller fleste .

 

Drømmer er noe jeg har mye av å de dukker bare opp plutselig her i mitt hode. Det er noe jeg bare elsker ved meg at jeg ikke er så redd for å sette de i livet mitt i stede for å være redd for hva du måtte mene om meg fordi jeg tok de valgene. Dette med å bygge opp bedriften min er jo min øverste drøm så har jeg små ting jeg skal få til å gjøre så er dette med å lage ett røykeri selv har en stor ting som jeg gleder meg til å klare å realisere med mine små armer . Det er artig å skape noe å drømme skal vi alltid gjøre det er ikke feil . Slutter vi å skape drømmer til livet vårt så avslutter vi jo vårt liv selv . Ved å stagnere. Derfor så har jeg små også store prosjekter på gang hele tiden . Jeg har jo krem / slave prosjektet med å utforske mer noe jeg gleder meg til å se de gode resultater her . Jeg liker veldig godt å se at jeg fikser det å gleder meg til å se nå hvordan jeg klarer å løse det denne gangen jeg skal lage det . Jeg har høstet mye nytte vekster som jeg skal lage krem / salve av grov blad har jeg på agendaen å plukke så jeg gleder meg så til å se om jeg får til å lage denne salven . Som har så mange gode bruksområder som jeg ikke orker å neven alt her , men den er blant annet en god sår salve også mange andre bruks områder.

Får du tid til å være bare deg ?

Som grunder er en jo alltid det en jobber med ikke sant ? men jeg vil også være anonym også privat så da jeg ikke jobber . Er ikke jeg den som ønsker lengre å ta plass eller rope ut om det er kjente . Jeg vil bare være rolig også ha det stille rundt meg i små parti . Dette med å jobbe daglig med å svare på spørsmål også snakke hjelpe . Så orker jeg ikke så mange av de spørsmål i min private hverdag , jeg vet det høres rart ut men det har bare blitt slik at jeg trekker mer ut av det jeg føler som krevende . Det er slik at i perioder så må vi verne oss selv for det vi ikke vil være i enten det som irriterer oss eller det vi ikke føler tiltaler oss mer. Så jeg er veldig glad for å bestemme meg selv for hva jeg søker å hva som er viktig .

I en verden der alle må ha en mening om meg eller deg så tenker jeg at det er nok modig å trekke seg ut som jeg har gjort men jeg liker å være i mitt . Det er her jeg trives aller best. Det har blitt slik med meg etter alt jeg har gått igjennom med å bli kuttet ut av mine familie så er det noe i meg som gjør at jeg trekker meg bort i fra det som kan være skadelig for meg . Jeg vil være i godt farvann der jeg har det fint . Du kan selv tenke deg å ha levd mitt liv der det aller meste av mitt liv har vært dårlig med hvordan jeg har hatt det opp igjennom . Så vil jeg nå etter jeg er fylt 47 år kun ha det godt rundt meg . Jeg orker ikke drama , eller folk som lager intriger . Eller de som provoser meg . Det er nettopp deilig å kunne bestemme selv for hvem jeg skal tilbringe tiden min med å det samme gjør jo du også . Så det er jo slike vi er noen trenger ett dytt andre forstår ikke hvorfor det blir som det blir vi er alle sammen en årsak for våre opplevelser . Jeg tørr si i fra til deg hva jeg mener å jeg vet at det er ikke alle som liker det. I stede for å snakke om deg til gud og hvermann så sier jeg til deg hva jeg mener du bør endre på for å hjelpe deg. Det er ikke alle som takler det jeg har sett dette tydelig men jeg vet jo så klart at jeg er fette streng på enkelte ting så jeg kan jo skjønne deg som aldri har blitt satt på plass at det er vanskelig å få høre hvordan det egentlig er.  Jeg har jo opplevd at de jeg har sagt i fra til har kuttet ut å støtte meg opp å det er jo helt i orden . Da skulle jeg ikke ha de heller rundt meg eller ? jeg tenker slik jeg å det er ikke plikt over å måtte støtte opp men da tenker jeg at en må slutte å være så falsk at en snakker med en kløven tunge . Det liker jeg ikke men ja det er nå slik samfunnet er blitt .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg