Fantastisk 👌

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Håper du har det bra. Været er ikke så bra i dag, men jeg har ikke trengt å. La det styre humøret mitt.

Denne weekend gikk så fort hadde mye på agendaen her hjemme. Fikk god hjelp av min yngste sønn. Fantastisk nydelig å få huset mitt mer slik jeg ønsker å ha det.

Denne weekend ble akkurat som i min ånd at vi alle fikk bli samlet sammen i hyggelig lag med god mat og drikke. Tid for hverandre er noe som gjør min glede sterkere.

Fikk øvelse kjørt sammen med yngste sønn, artig å se at det går fremover med kjøringen Hannes. Bare det å følge opp det gir meg en stor glede.

Nå er det ny uke igjen som jeg gleder meg til å starte med. Yngste sønn er i sin andre uke i ny jobben. Så her kommer han til å få utvikle seg mye fremover.

Når jeg ser helheten i alt jeg legger min energi i så vokser det som skal vokse. Bedriften min så klart. Jeg har satt mer ønsker å fokuse på hvordan jeg kan utvikle bedriften min mer på en positiv måte. Som generer til økonomisk gevinst. Så er det bare å gjøre tester her nå fremover. På hva som gir mer økonomisk vekst. Ikke alltid like lett å stå i absolutt alt, men jeg har troen på at jeg lykkes med mine mål.

Når jeg ser utgangspunktet som jeg var i å. Det jeg står i nå er det ingenting. Vi klarer absolutt alt å igjen en utvikler seg fremover via å se at det vi gjorde fungerer.

Mandager liker jeg meget godt, Ny start på uka å spennende hvordan denne uken kommer til å bli. Jeg ser så tydelig at jeg gjør de rette tingene som generer til vekst at jeg skal ikke justere for mye heller. Så med andre ord jeg er på rett kurs å det er digg.

Takknemlig for at jeg har det bra i livet mitt, hus, hjem som jeg trives veldig godt i å jobbene mine digger jeg å, bil i fleng egentlig. Vi har det perfekte jeg å mine barn.

Vi er en gründer familie som alltid står opp for hverandre å støtter og hjelper.
Yngste sønn skal hjelpe den eldste med ene bilen, han jobber nå på Helgeland bilskade. Å. Får mye god læring der pluss har lært mye på studiet å. Han ønsker å bli billakkerer og biloppretter, han er super sterk ung mann. Så ja blir spennende å se om bilen blir som den var. Alltid gøy å se resultater.

Vi er født inn i en meget fysisk stek familie i fra min side å mine barns pappa er også fysisk sterkt. Så de har gode gener heldigvis.
Yngste sønn min ligner meget på min far og Hannes oldefar på begge sider. Alså min side. Der har han fysisk sterk og meget smart og meget teknisk via den andre siden. Artig å se hvordan de utvikler seg i fra å være en liten ungdom til å bli så stor å sterk. Det er fantastisk å se utviklingen å det å motivere til at de finner sin livsglede.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg