Falt i møkka til dyra med hele ….

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan står det til ?

 

 

Håper du har det fint for å være ærlig med deg så kjenner jeg så på kroppen min at jeg gleder meg så til lysere tider her å at vi kan få se solen . Det er egentlig ikke så lenge til den er her så jeg må bare si jeg gleder meg . I neste uke så ser jeg den i fra kjøkkenet mitt å der jeg jobber 24/7 så ser jeg hele tiden mot Selfors å i fjellene så er det alltid masse sol så disse øyeblikkene de gleder jeg meg veldig til.

 

 

Små gleder kommer i grunn veldig godt med da

 

 

Er alltid takknemlig for alt annet en bare å være . Vi kan alle føle oss for mye å jeg mekrer at de perioder en føler seg for meget så har en mer en nok med seg selv. I dag var litt en slik dag da jeg helst ønsket å være for meg selv å slippe å se andre. Det er krevende å si dette da en jobber som jeg gjør. Da forteller dette jo også at jeg trenger tid for meg selv . – Det er ærlig sagt å nydelig også tørre å være ærlige med meg selv også verden .

 

 

Da vi tørr være mer oss selv så åpner vi oss mer opp for alt det er nydelig også merke at det blir mer som vi vil da vi er mer i alt . Det er en prosess som skal læres å jeg gleder meg veldig til alt som skal skje fremover . Det er en periode jeg skal feire meg selv mer . Dette fordi jeg har lyktes med å gjennomføre mer av de mål jeg har satt meg til nå. Det å sette seg hårete mål så merker jeg mer at jeg klarer alt jeg har satt på agendaen som jeg ønsker å lære mer av eller vil ha mer vekst i . Det å bestemme seg for noe er nydelig i år skal jeg starte mye tidligere enn i fjor med å plante her . Dette skal bli så gøy da jeg har nettopp fått masse frø som skal såes om ikke for lenge.

 

 

Denne weekend så skal ting planlegges mer her mer for hva jeg skal gjøre mer av jeg har bestemt meg for å endre massasje jobben min men har ikke helt falt på hva jeg skal endre. Jeg har endret tilbudene som jeg hadde på fb. Det er godt å ta bort noe som jeg ikke ønsker å ha redusere de tider som ikke passer meg lengre. Dette med å bruke tiden min feil kommer jeg ikke til å gjøre i år. Her blir det å prioritere rett å slutte med å være dum snill mot kunder. Det er en historie der jeg har avsluttet dette så jeg har gitt alt for mye gratis timer så nå er det å verdsette meg selv som gjelder .

 

 

Skal vi utvikle oss å få mer vekst

 

Må en endring til for å lykkes med dette. Det er dette jeg ser at eldste sønnen min har hatt rett hele tiden med å sette prisen rett . Så nå har jeg endret dette både på veileder samtaler også. Dette med å bevilge meg selv den prisen jeg fortjener . Dette med at jeg har tøffe jobber der jeg ikke lever ett latmannsliv så er dette å sette prislappen på min egen verdi. Jeg har satt på det jeg skal selge ut nå. Det er slik at før så satte jeg meg ikke øverst da hadde jeg bare kunder i det sete å ikke meg som skulle utføre jobben . – Til slutt da vi ikke tilfører oss selv den rette energien , drivstoffet som skal til for å bringe inn vekst så må en forandring til for å lykkes med dette.

 

Jeg skal sette meg mer mål for året nå i dag . Dette gjør jeg alltid da det er ny mnd fordi det er blitt en prosess så er det en kraft full periode å gjennomføre dette – Det er energi , jeg også du er energi  det samme er våre tanker å manifestasjoner så jeg velger alltid å rydde bort det som er negativt for jeg vil bringe mer nytt inn til meg . Det nye i år blir å skal realisere krem også salver å få dreisen på dette. Jeg har ett sort hus som kommer til å bli ett produksjons hus der jeg har ulik jobber på alle rommene til slutt . Jeg har massasje , veilen til lykke min lille nisje butikk så er det salve og krem som står for tur det blir nummer 3 i rekken dette skal få sitt eget rom dette også der jeg skal jobbe ut mer og mer . Det skal være en prosess der jeg bare kan nyte også være tilstede å lære mer under alt. Dette med at jeg har så langt startet mer opp så er jeg så klart enda i start fasen her så jeg er ny i denne fasen så jeg mekrer at dette er noe jeg gleder meg til . – Jeg er en slik karakter jeg klarer aldri å la en ting bare bli en hobby alt er for alvorlig for meg men jeg digger det .

 

 

Jeg falt i møkka til dyra …

 

Jeg har alltid vært så klumsete at jeg faller , jeg detter i alt jeg selv har gjort . Da jeg i går skulle få ut litt møkk i fra huset deres så tror du ikke jeg klarte å falle så lang som jeg er ned i møkka deres. Jeg så rett i øyene til dyrene så snur jeg meg for å skulle gå så skled jeg . Så faller jeg som den stødige is dronningen ever. Jeg ligger som sakt trykt ned i den jeg klarer å komme meg opp uten noen problemer men jeg måtte le. – Jeg tenke hva tro de om meg nå ? en sa til meg at det ser ut som jeg er like dyrene , i alle fall så dufter vi liket  men jeg er litt andelenes enn dem  . Jeg måtte bare så å lure meg inn uten at jeg skulle grise ned alt her.

Så var bare å fa av alt av klær her ute før jeg dro inn . Så fikk jeg satt på en kle maskin med en gang . Så det ikke skulle dufte så var det selv å få vasket meg . Det er ikke alt en er forberedt på men jeg må bare si jeg er glad for at jeg ikke tar skade av at jeg gjorde dette noen blir jo  helt satt ut i flere dager å flaue av dette. Jeg bare elsker å fortelle andre om det må selv le fordi en ikke tar seg selv så høytidelig så har nok jeg det 1000 ganger hyggeligere enn de som lever ett liv som er alt for mye planlagt at alt skal gå etter et program . Slikt kan jeg aldri følge jeg bruker ikke tiden min på dette jeg må bare si jeg bare digger å lære i min prosess selv om jeg kan falle så reiser jeg meg kjapt igjen . En erfaring rikere .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg