Ett friskt pust i bakken …..

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper at dagen i dag smiler mer til deg jeg må si jeg gleder meg hele tiden til å nyte en ny dag også bare dette med å få gjort noe mer enn det jeg gjorde i går så har jeg en plan for fremtiden å jeg gleder meg til å kunne få lov til å kjede meg litt i blant . Det er noe jeg stort sett aldri har gjort siden jeg startet opp bedriften min . Så jeg må si jeg har jobbet mye i disse årene så jeg vet i grunn ikke så mye om noe annet . Det å se at målene mine som jeg satt meg er stadig i endring her å jeg må si jeg gleder meg hele tiden til å kan få lov til å jobbe målrettet fremover .

 

Det er så herlig å starte med en ny uke som er første søndag i advent denne søndagen som  kommer . Så har vi i tillegg avslutning på november det er helt sykt hvordan denne tiden har fått fart på seg . Det er herlig på en måte men jeg syns tiden har gått rimelig fort her . Det er så godt på en måte å mekre at en har fått utrettet mye her å jeg gleder meg så mye mer til å se hva mer kan jeg lære. Da jeg skaftet meg hønene også ender så var det også for at jeg ville ha en hobby der jeg må være kreativ også bruke sunn fornuft men det er så klart ikke alt en ser med det blotte øyekast ang dyrene om de blir syke eller hva det er som feiler dem eller om de bare er lei de også som vi ? det er dette en må lære de å kjenne for å se gleden deres også deres sorg. De er like oss mennesker noen av de er slemme noen av de er bare snille også blir de lei av å bli maset på .

 

Nå har jeg en av endene på

 

Husmor ferie for å si det fint det så litt rart ut med henne så jeg tok henne like godt inn her så hun kunne få lov til å få litt mer omsorg så kunne jeg hele tiden observere henne mer . Det er ett ansvar for meg å ha disse dyrene å jeg tar dette med største alvor . Dette med å pleie de er akkurat det samme som vi pleier mennekser bare litt annen måte å gjøre det på . Det er så fint å se at det begynner å bli mer bedre for henne . Det å kunne ta vare på de slik som jeg gjør nå er så herlig . Det er super kaldt ute nå så da jeg i morrest dro ut til de som er i huset sitt så ville alle som en ut i lufte gåren selv om det var kaldt . De har en slik nydelig energi jeg bare gleder meg hele tiden til å få være sammen med de. De er så ekte å ikke bare det men de viser en slik ro nå de er trygge også har det godt det liker jeg veldig godt.

 

Det var så artig da jeg tok inn den pjuske anden

 

 

Så måtte jeg jobbe litt så jeg glemte litt bort at den syke anden var som en liten baby i armene mine . Det var så herlig at den lå i armene mine mens jeg snakket med kundene mine som ringer meg . Det var litt rart at det ikke kom kvakk kvakk for at hun kunne få lov til å ta del i samtalen min også kunden . Dette ble spesielt dette kommer jeg aldri i livet mitt til å glemme . Dyrene de er så herlig noe jeg bare mer og mer gleder meg til å få lov til å bli mer kjent med . Det verste for meg er å se at de ikke har det bra . Det er nettopp det jeg gleder meg over å se at de har det bra å da blir noen dager inne hos meg en ferie for de å regne det er bare fint . Gleden min er i alle fall veldig stor at en ser at ting i alle fall går i riktig retning så lærte jeg mer i denne opplevelsen enn om jeg aldri hadde opplevd dette så har jeg ikke utviklet meg innen å ha dyrene . Det er noe med dette at vi lærer i krise eller i nedgangs tider . Det er nettopp slik det er for oss alle. Det er her jeg henter kruttet mitt da jeg har aller minst penger , da blir jeg mer kreativ å ser løsninger før du ser den .

Det er så herlig å jobbe så fritt som jeg gjør , kunne aldri tenke meg å gå tilbake til en ordinær jobb , jeg er ikke ordinær så da må jeg ha en jobb som jeg kan få lov til å være meg selv fult ut å trives godt . Dette gir meg næring til å ta action for fremtiden . Det jeg ser tydelig at jeg har fått mye mer tålmodighet det er noe jeg liker veldig godt det er viktig å en må bare erkjenne at jeg har utviklet meg mye på disse årene så jeg gleder meg veldig til å bare utvikle meg mer og mer det blir en reise som jeg sent vil glemme da en står slik på som jeg gjør så blir seier i det jeg gjør mer en spennende for å kan se at jeg oppnår mine mål mer eller mindre ingen ting blir for vanskelig det er bare å jobbe på så er vi der egentlig så ser vi at vi lykkes med vårt mål da blir jo lykken bare enda mer praktfulle . Det er en styrke i å være svak da en ser motivasjonen i å lære å klatre mer oppover å være ydmyk for de folka som faktisk sto opp for deg å heiet deg opp og frem  – Det er nettopp de en skal ta mer vare på så en får gitt litt tilbake til de som alltid er for deg . Det betyr mye for meg å jeg setter pris på alle sammen .

 

Nå sitter jeg å ser på huset mitt her hva jeg gjorde i går kveld mellom alt nå har jeg faktisk fått pyntet ferdig til jul her det ble så fint også kan jeg nå nyte tiden mellom alt her med kunder også advent hygge det er herlig å kan være tidlig ute men det ble en nydelig stemning så glad for at jeg gjorde det i går kveld det ble stas i denne mørke tiden her .

 

 

Ønsker deg en nydelig dag nyt den også ha det gøy.

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg