Er påsken litt oppskrytt ?

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg ?

 

Bra håper jeg at du har det bra, jeg har vært på runde i dag, til tross fro at jeg har jobbet med bedriften også. Det å kunne styre min egen dag er nydelig . Jeg har fått til å nyte dagen min godt sammen med to av mine barn . Det er koselig også gjøre noe sammen med de. Det ble en tur til Sverige i dag, så ble det også tid til å øvelse kjøre med yngste sønnen . Det å ta seg tid til det er viktig for at han skal kunne få en god flyt også får vi det i tillegg veldig hyggelig sammen , å ikke minst vi knytter mer bånd mellom oss ved å gi tid for hverandre. Ble en kjapp tur innom en venninne som hadde bursdag i dag, å avlevere en bursdags gave , litt hyggelig også sette pris på andre.

 

Påske er det i grunn oppskrytt?

 

Jeg stresser ikke med påske mat eller lamme lår som de aller fleste gjør i min omkrets . Jeg er singel også forlatt føles det i blant da jeg ser på par som shopper mat sammen , det er helt sykt hvor mye tid som en bruker for å skulle lage litt kjedelig mat , uten innhold . Jeg er dedikert også strukturert . Mulig jeg er for smart siden jeg er singel – Det er mange sultne menn som vander rundt meg merker jeg . De er ikke mine typer , men jeg finner deg sikkert en vakker dag. Det å jakte etter en mann er ikke noe jeg gjør lenger , det er jeg faktisk blitt for gammel for. Det å være fri er for meg veldig nydelig til den rette med den rette pikken dukker opp. Det å være kresen er det det kalles … eller?

 

Spennende ting på gang

 

 

Jeg er i vekst i alt jeg holder på med, jeg driver med så mye nå for tiden at jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Det er så spennende men jeg skal utvikle mer og mer her. Jeg har ikke orket å spørre ene eller to av mine barn om litt hjelp. Det skal jeg gjøre om en stund våren må aller først komme frem så skal vi sammen sanke litt av det som blir en ny del av bedriften. Dette tror jeg kommer til å bli en ny epoke i livet mitt. Det å satse eller dette med å være tilstede i det jeg ønsker så må jeg også kvitte meg med avfall.. det har jeg gjort , jeg mekrer at våren er her , jeg vil kaste mer også vil jeg rydde bort ting. Nå klør det in fingrene for å kunne male her hjemme også skape. Det er så mye jeg ønsker å få gjennomført at jeg oppriktig gleder meg veldig til å få satt i gang. Jeg har 1000 ting som skal gjennomføres her hjemme , har en stor villa , som trenger litt ansikts løft i år. Så jeg definerer det ansikts makeover , kommer til å bli vidunderlig. Jeg har faktisk i sommer bodd i huset i 18 år. Jeg har faktisk aldri noen gang bodd så lenge en plass . Det er litt underlig ikke en gang i min barndom hadde jeg en bopel som jeg kan si her er jeg hjemme … jeg har ingen fast barndomshjem som alle jeg kjenner , mine barn har i alle fall heldigvis takk og lov en ryddig oppvekst selv om jeg også deres pappa dro fra hverandre. Jeg beholdte dette huset å har heldigvis klart å beholde huset å gi mine barn en trygg også god oppvekst jeg er så takknemlig fordi jeg har lyktes med det. Så fremover så blir det å sette mer pris på at jeg er voksen også kan gjøre akkurat det jeg selv ønsker . I år skal jeg utvikle meg mer , i det spirituelle jeg er veldig åndelig å åpner meg mer opp er det jeg er i retningen mot. Jeg har hele livet mitt sett også følt energier, jeg har alltid vist når ting skjer eller da ting blir ande ledes. Ette jeg ble mamma , så kjenner jeg alltid på når mine barn ikke har det bra, jeg bare vet det. Det er så nydelig at jeg kan ha denne evnen også ikke være redd for å fortelle om den. Det å være klarsynt er i dag blitt veldig godtatt i alle fall mer enn før i tiden . Dette med å fortelle om denne rare delen at jeg bare vet eller de personer er jeg tiltrukket av de har jeg jo selv manifestert inn i livet mitt . Vi er alle sammen på vår reise i livet mitt , jeg har så mange negative opplevelser i fra fortiden som jeg har gjort opp regnskap på som jeg er helt ferdig med. Det er nydelig også være sterk også klar for fremover. Det å være  på min vei i fremtiden er nydelig – Det er så alt for mange år som har blitt brukt i å snakke ned andre eller være i negative miljøer , det skjer ikke mer . Jeg er kun interessert for fremtiden å ha det godt å nyte livet mitt med de jeg bryr meg om. Det ble heldigvis en veileder samtale før døgnet ble over til fredag, vidunderlig . Jeg har fått mine faste  som ringer meg på den faste også min private veileder telefon bygger jeg heldigvis opp slik at jeg etter vært nå kan klare å ta meg fri snart. Tenk jeg har ikke hatt fri siden i 2021, i neste uke har frøken strøken jobbet i 1 år og 4 mnd på rad , jeg er stolt også sykt takknemlig for hva jeg faktisk er i stand også klare . Nå er det kveld med tv også ro. Er jo blitt en fette gammel dame , er jo snart 50 så jeg må nyte litt iskaffe å rocker kvelden opp … du tenker jeg spriter den opp ? not jeg drikker nesten aldri . Det er aller best å være edru.

 

 

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg