Er makt penger ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Det er ny uke siste del i februar er igjen . Det er så underlig at tiden går så fort. Dette med å se at tiden vår får ben å gå på så skjønner jeg jo det. Denne uken gleder jeg meg veldig til . Det er slutt spillet i å regne ut tallene på hva en har klart å få inn i bedriften . Det er alltid en krevende jobb å være i balanse mellom alt men det er ikke vanskelig heller å være der vi vil være . Det er jo vi selv som avgjør om vi vil være i der det er vekst eller om vi ønsker å vær i det som stagnerer.

 

 

Vi kan føle at makt er penger men er det det ?

 

Jeg vil si at makt er å se verdien av det vi selv er i møte med andre penger er ikke makt så lenge vi ikke har dem å om vi kun baserer makt på penger å vi mister alt vi har har vi da mistet oss selv også da ? Dette er i grunn viktige poeng som vi sikkert ikke reflekter over da vi har penger som strømmer inn men da vi mister litt er da vi lærer også erkjenner at penger er ikke det vi skal hele tiden lite makten på. Det er oss selv som må være makten å vi må kunne stole på oss selv at vi er makt å alt som penger definerer. Det å være ekte er mer stilrent enn å være uekte å ha påfyll av uekte fyller som de gjør for å ta seg bedre ut synes de selv. – Det synes godt på de at dem er utrykks løse også ser dem ikke heller ekte ut. Ved å være ekte den varen vi er er mye mer attraktivt med de rynker som vi får til tross for at vi alle vil være ung eller ikke bli gammel. Dette med å være så opptatt av at vi må skjule hvordan vi ser ut er noe som har kommet mer og mer med årene . Det som er vakkert er de som er naturlige vakker uten å sette inn fyllers som gjør de mer eller mindre ukjennelig.

 

 

Siste innspurt betyr

 

 

Selvfølgelig jobbe videre på som jeg alltid gjør jeg har nå funnet ut 2 nye deler i bedriften min som jeg nå skal satse mer på enn jeg har gjort til nå. Det er nydelig å jeg mekrer at jeg gleder meg veldig til å se hvordan alt skal bli fremover . Det er alltid stas til å være i det jeg trives med det er noe jeg gleder meg til så en kan alltid føle at tiden er mer slik som en vil den skal være.

 

Våren er mer på tur hit nå så her tiner det veldig noe jeg må si jeg er behagelig jeg liker dette veldig godt. Det å se at det tiner å vi får snart solen her så jippi jeg gleder meg mer og mer . Det betyr at en får en bedre tid for alt å jeg er i rute med å så også i år. Jeg startet i januar med å så her hjemme så det er herlig . Dette med å skape at jeg skal være mer selvhjulpen her så er dette noe jeg gleder meg til å kunne slippe å fly til butikken hele tiden ved å shoppe da en kan ha det selv . Det er en nytelse at en har alt mer selv å det er herlig . Det gjør mer med min kreativitet at jeg gjør mye her selv . Vi utvikler oss alle mer eller mindre av våre erfaringer også det vi er i .

Så er vi mer i det vi egentlig ikke ønsker så er det ikke helt bra, vi må tørre å ta mer plass for å vise verden vår egen identitet så er det viktig for å være en bedre utgave av oss selv . En som bare godtar alt blir aldri godt behandlet . En som setter krav for også bedre behandling selv om den som setter krav ikke alltid er like snill som den som alltid gjør det som alle ber oss om så er det den som setter krav som blir hørt også sett. Dette er viktig at vi all ser mer at vi våger å se også ta mer plass i stede for å være unnskyld for at jeg er til.  Når du endrer denne energien så vil alle som er rundt deg også endre hvordan de er mot deg. Så start med å endre deg selv når du mener at vi alle andre er dumme i mot deg er det noe ved deg som må nedres for at du skal få bedre kontakt med andre.

 

Siste del hva skjer nå da

 

 

Jeg er i siste epoke i februar som jeg gleder meg til å få satt mer fotavtrykk for min energi også det jeg gløder for det å se vekst av det jeg har manifestert er nydelig . Jeg også du manifesterer daglig i våre tanker også det vi sender ut . Er det å klage på alt vi ikke har er det nettopp dette vi får mer av. Er det at vi er takknemlig for alt vi ikke har som om vi har det er det nettopp dette som kommer mer inn til oss. Dette er så spennende å jobbe med å en ser tydelig hva jeg selv legger energien min det er her jeg har vekst . Veksten kommer ikke i en jord som er usunn det er noe vi skal tenke over i hensyn til våre tanke mønster eller hva vi sender ut . Send ut kjærlighet å være i det en gleder seg til .

 Jeg ser at det å fokusere på de små tingene jeg ønsker å gjennomføre her så er det nettopp dette jeg også får til meg . Det er så mye som skal skje når snøen drar i fra oss at jeg har ikke ord for hvor jeg gleder meg til å kunne si jeg gleder meg til å få satt siste fart på alt som jeg skal bli ferdig med  her ute . Det er en ny reise for meg å se at dette skal nå snart bli ferdig gleder meg så å håper du også kan kjenne på en indre glede AV å være elsk bar også ikke minst tørr å være deg selv . Dette med å mingle med de en ikke konnekter kun for å skaffe poeng for å være i de rette miljø så er det i grunn usunt for oss . Vi må tørre å være oss selv i vår energi det er her vi tiltrekker oss mer av det vi skal være i. Jeg bare elsker da jeg ser at ting jeg har manifestert kommer til meg . Da blir jeg så takknemlige å ikke minst veldig happy for å se at det faktisk funker.

Jeg er vokst opp i to verden ene i rikdom ene i fattigdom jeg har begge disse erfaringer i mitt liv som er store kontraster men jeg er glad for at jeg fik lære å leve i de begge . Jeg hadde det aller best i den fattige verden fordi her var vi mer i livet vi levde med kjærlighet . Vi higet heller ikke til å kjøpe mer men vi var ett fellesskap som  levde for å være i kjærlighet . Det betydde mer en å ha de dyre middager osv.  Ville aldri ha vært foruten denne oppveksten der jeg ofte måtte legg meg sulten å ikke hadde alt på plass men jeg hadde en som brydde seg om meg . Det tenker jeg er det aller viktigste for å vite at vi trengs så er det kjærlighet som er nøkkelen for å klare seg videre i livet.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg