Er i endring 🥰😁🙌❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I dag?

litt surrealistiske at nå e det desember… å ikke så lenge til jul egentlig.  Vi går til en nydelig tid egentlig.  Gleder meg veldig til å få feire jul i år sammen med ungene mine. Året har gått så sykt fort synes jeg. Vi er faktisk nå I avsluttede måned på 2022 Året der jeg jobber hele tiden uten å ta meg fri en egeneste dag.

 

Får Stadig spørsmål om hvordan jeg klarer å stå på som jeg gjør.

 

Motivasjon min er å få bedre økonomi og ha det gode opplevelser dette er grunnmuren for min arbeids kapasitet.  Uten livskvalitet å ha det godt hva sjer da ? Vi faller.

Nettopp ferdig med en veileder samtale.

 

Allerede gått u gang med ny måned med veileder samtaler.  Takknemlige for november.  Jeg ser jo seriøst nå at jeg er meget dyktig på å ordne meg jobber.  Har nå fått mye mer inn enn jeg hadde sett for meg i veileder privat.  Denne kanalen blir jo å vokse her i desember også.  Jeg trivdes veldig godt med jobbene mine.  Å ser nå mer at jeg har utviklet meg sykt.  Å i Løten med vår frykt så lærer vi hele tiden mer.

 

Desember å bare uker igjen til jul.

 

Det har ikke sunket helt inn i meg at vi er der snart.  Selv om jule stemningen er allerede her hjemme. Trivdes godt med å få pyntet til jul å statartet egentlig tidligere enn mange andre.  Så er det unnagjort da å jeg slipper å stresse med det.

 

1 desember er en spennende dag.

 

Vi er hele tiden i en bølge mellom alt her.  Jeg føler at jeg enda ikke har kommet i mål.  Men ikke så veldig lenge siden jeg ikke hadde kontroll på min situasjon nå har jeg mer kontroll enn jeg hadde.  Ser nå tydelig vekst og utvikling. Kommer til å jobbe absolutt alle dager I år . Må gjøre dette for å klare å komme igjennom dette som føles som et mareritt egentlig. Tror egentlig ikke du skjønner hva tap egentlig er. Å gjør du det så er det nydelig.  Da viser du respekt for de som har lidd under pandemien…med kraftig tap.

 

Snart weekend å helg

 

De aller fleste mennesker skal ta seg fri denne weekend.  Jeg blir å jobbe målrettet fremover.  Gleder meg veldig til helgen. Skal nyte den på en god måte.  Liker egentlig veldig godt å bare være her hjemme. Å tror jeg denne weekend skal være her å jobbe.  Feire litt jubileum må til . Blir ikke første for i neste uke jeg skal feires å kidsa Like så.

 

 

Vi trenger alle mennesker å ha det pause.

 

Jeg ønsker å bidra mer med å være åpen over hva egentlig ned stemningen har bidratt med for oss gründere.  Egentlig så burde det egentlig har ha vært likte i samfunnet.  At alle sammen hadde mistet pengene sine for én periode.  Så hadde det nok vært mye bedre forståelse rundt om kring.  Jeg opplever egentlig litt for mye av enkelte karakter som irriterer meg grønn jævlig. Det er disse som lover at de skal komme å shoppe og støtte opp bedriften.  De som er innom bare for å oppholde meg.  Å de som ber meg ta inn produkter å uteblir .Å sier ja skal se neste gang.. kanskje.  Så er du plutselig super viktig da de er full å ikke har et sted å være.  Nei uff jeg kjenner sterkt på at jeg er I en kraftig endring.  I livet mitt.  Orker ikke noe mer av de som bare oppholder meg. Mulig dette året har bidratt til å få meg til å våkne opp for falskhet ute blant folk.

Nå blir det litt kaffe mellom kontor jobben etter mnd skifte. Alltid mye å gjøre som ikke synes.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg