Er du takknemlig for?

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det.

Jeg har i dag jobbet med regnskap i dag er så herlige å. Få gjort det i tillegg til alt annet.

Dagene de går så fort egentlig å bra på en måte.
Betyr i praksis at vi har det godt på alle måter når dagene flyr.

Jeg er takknemlig for at jeg har lykkes med det som jeg holder på med.
I dag har jeg noen planer om å sett mer mål som jeg ønsker å nå å utvikle.

Selv om jeg også sikkert burde ta det mer med ro også. Litt underlig egentlig med oss.
Jeg fikk henta mer varer i går. Yngst sønnen min ble med meg.

Så kjekt å få hjelp med akkurat det. Så nå bugner butikken min av flere nyheter fra Dyregård og Majorstuen i Oslo.

Jeg elsker egentlig mat å samtidig diske opp litt med masse god mat. Det er meg egentlig.

Butikken min er et produkt av det jeg står for egentlig. Kvalitet og god smak. Jeg er ikke stor på det men er aldri kip på noe når jeg ber folk på middag eller noe. Liker å disk opp.

Jeg er oppvokst i en familie med mye penger og Gründer livet har vært mitt hjerte nærmest. Jeg så opp til olje duft på fingeren og huset dufter herlig middag.

Jeg har alltid likt å teste ut nye produkter å det får vi til gangs egentlig.

Skal ta inn mer spennende produkter som gir meg Glede av å skape en god rett. Det å ta inn gode produkter å igjen teste ut er en ny hobby som jeg opprikt digger.

I går eller i natt laga jeg meg sushi sykt lenge siden sist jeg laga det. Skal lage nye metoder med gode tilbehør i de. Så jeg kosa meg gløgg alene i natt med litt tv og sushi ikke feil. Det ga virkelig mer smak og kommer til å ta inn mer produkter som er til surshi selvfølgelig.

Målet mitt med butiken min er at jeg hele tiden skal ha nyheter som du ikke får andre steder.

Når vi ønsker å nå ut til verden så er mat det som gjør oss sosiale og tiltrekke oss oppmerksomhet.

Jeg har vært alene i mange år uten at jeg har funnet lykken i en ny mann. For meg akkurat nå er ikke en ny mann lykke. Det er å gjennomføre mine drømmer det er lykke for meg akkurat nå .
Jeg har det bra i livet mitt eget firma og står på.
Har egentlig ikke tid heller til en mann som på død og liv må ha underholdning.

Så lenge jeg selv trives å har god livskvalitet så er det mye bedre enn at jeg må hige etter en mann.

Tenker at det kommer når det skal i livet vårt. Vi er på rett plass nå.

Drømmer skal vi ha uten de så har vi ingen ting.

Lykkes skapes i ditt indre ved å tilføre kroppen din glede og anerkjennelse.

Ved at vi er takknemlig for at vi har det bra er en bra egenskap. Vi tiltrekker oss mer av det vi skal være i når vi er takknemlig for det vi har og ikke har.

Ved å være tilfreds gir deg ro og fred samtidig får kroppen din den balansen mellom alt som er viktig.

Jeg har bestemt meg for å være mer stolt av meg selv . Det er fordi når vi prater oss ned så mister vi energi. Jeg må hele tiden være i rett energi for å kunne ha en nydelig dag.

Øn deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg