Er det virkelig så lett bare

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper dagen din er fin , eller blir bedre om den er litt kip i dag. Det er en måte å gjøre det på for å endre det negative uansett hvor tøft det er det vi eventuelt står i. Da er det å se ett av våre hyggelige øyeblikk der vi hadde det fint . Det er viktig at vi klarer å hente opp den energien å si til oss selv dette skal gå bedre enn vi faktisk akkurat nå tror . Det er faktisk så enkelt vi kan starte det å vi må opprettholde samme energi , da våre mørke tanker kommer . Eller vi kjenner på disharmoni som herjer hos oss.

 

 

Er det virkelig så lett å bare

 

 

Endre ett dårlig mønster ved at en henger seg på en nydelig energi , å bare gjør akkurat som det ? ikke akkurat bare henge seg på den . Det er noe ved at når vi tiltrekker oss disharmoni så er vi negative i oss. Da får vi heller ikke harmoni . For å være i det så må vi være i balanse mellom det gode å det dårlige . Det at vi aksepterer det som skjer , samtidig så vi klarer å se veien ut av tunellen for å si det slik .

 

Mange sliter med en eller flere ting som de ikke klarer å få ut av sitt system  , det kan være en eks eller en nabo som irriterer eller en gammel venn eller en bekjent som tar en del plass. Dette med at jeg jobber med veileder samtaler så får jeg så bra innblikk i hele Norge siden de ringer meg i fra alle områder så Nord Norge er ikke bare representert her å det er fint egentlig . Da ser jeg tydelig ett bilde av hvordan det er . Det er familie vold , familie relasjoner som har kuttet en ut , det er insest , de søm ikke ønsker å leve lenger , det er de som har blitt en kaste ball i barnevernet som ikke vet hvordan de skal komme ut av barnevernets sine klør . De frykter alltid at de ikke blir forstått eller at de blir å få livet sitt tilbake . Det kan jeg skjønne veldig godt den etaten har dessverre ikke så mye fint bak seg da de har dessverre litt for mye grums som de burde ha anerkjent at dette var dumt av oss å gjøre.

Det finnes selvfølgelig saker der dem må være i men ikke alle saker som de opprettholder så mine kunder må bruke meg også advokater for å klare å komme seg ut av dette. Da mener jeg da er det makt misbruk på det høyeste planet . Å det burde aldri ha vært opprettet sak å en annen ting , de burde ha såpass forståelse for hva de påfører andre med lidelser eller tap så de i alle fall kan be om unnskyld for deres opptreden det skjer aldri det er mest makt misbruk å lete etter feil på alle . Det som er leter jeg etter feil på andre så finner jeg alltid noe jeg kan gå litt mer i materien på . De jeg søker etter feil på blir lettere usikker . Det er også slik for de som blir tatt av barnevernet de er også den såre parten , de er usikker også vet ikke helt hvordan veien fremover blir fremover . Derfor så synes jeg det er spennende å være til hjelp for de som trenger meg det er det som gir meg inspirasjon for å være for de som ligger på renne steinene for jeg har jo selv vært der de er i dag. Så jeg har jo tross alt erfaring som de trenger for at dem kan klare å finne veien ut av problemer .

 

 

Weekend på trappa

 

Gleder meg til første helgen i november håper denne helgen gir meg mer av det jeg har satt på agendaen her . Det er å jobbe selvfølgelig men jeg skal tilføre en eller 3 ting som gir meg livsglede der jeg kan se litt andre folk . Det er alltid en glede for alt en skal gjennomføre å bare nyte livet . – Gleder meg til å se hvordan li et bringer meg henne å nå må jeg si at jeg skal kose meg denne helgen der alt skal bli mer som jeg ønsker.

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg