Er det bare jeg som må om møbelere i

Hei kjære lesere❤️

Hvordan har du det i dag ?

Bra håper jeg at du har det i dag. Det er en nydelig dag å våkne opp til i dag. Har fått gjennomført masse av mine faste daglige rutiner her – Det begynner å bli mye men jeg har fått en slik nydelig morgen aktivitet så dette her er i grunn veldig hyggelig å få gjennomført i år så er jeg super tidlig ute med å plante blomster som jeg skal få laget krem og salve av. Dette lover bedre er fint å se at det allerede har startet å vokse så jeg gleder meg veldig til denne sommeren har allerede laget litt mer planer for dette året jeg . Enn du har du laget litt planer for din sommer ? jeg har bestemt meg for å gjøre mer av det jeg startet på i fjor men i år skal alt gjennomføres . Det skal bli ferdig det jeg ikke ble ferdig med i fjor.

Dette med å planlegge er lurt men , det er ikke alltid en får dette gjort uansett hvor mye en planlegger alt . Jeg ser dette tydelig i alt jeg har bestemt meg for å få gjort. Det er en tid for alt men jeg må si jeg gleder meg veldig til å få denne sommeren kunne nyte dyrene på tunet mitt her uten at jeg må jage å lete etter de. Dette skal bli en nydelig del å da er dette med å få så masse mer her som skal endre hagen min mer enn jeg gjorde i fjor. I år må jeg få unna flere tre jeg har bestemt meg for å gjøre noe annet her så vi får se hvordan alt blir men jeg får plutselige nye innfall men jeg lever nå å ja jeg skal gjøre de planer som jeg har lyst til å få gjennomført her å jeg gleder meg . Dette med å endre seg er ikke dumt jeg liker dette med å kan gjøre andre ting som er veldig spennende for oss alle her .

Dette med å være en kreativ karakter så lykkes en

Jeg er så takknemlig fordi jeg er kreativ å ser på det skjeve som nydelig jeg har ikke påstått at jeg er så perfekt fordi jeg ble aldri slik som de som oppdro meg hadde håpet på at jeg skulle bli. Bare jeg lo for meget så ble det for mye støy . Det kunne ikke være så lett å være en som skulle oppdra ett barn som ikke alltid var like enkel som de som holdte kjeft å så søt ut . Jeg var nok en sjarm troll som i perioder sikkert var nydelig . Men jeg erindrer jeg hatet meg selv også alle disse krøllene som vokste hysterisk på mitt hode . Som alltid hadde en eller 3 kuler fordi jeg hadde blitt så forbannet på de jeg bodde sammen med. Så min frustrasjons som barn gikk bare ut over meg selv. Det som er så artig å se at de i dag som blir frustrerte de lar også deres frustrasjon gå mest ut over seg selv . Når vi aldri er fornøyde eller alltid må pirke i alt og alle så har vi det objektivt ikke det fint med oss selv eller i omgivelser. Det er negativt å alltid må kommentere negativt om alt og alle.  Om en gjør det så bør en avslutte dette fordi det gjør ikke noe bra for deg eller meg .

 

Spennende tider som en enda helt ikke vet hvordan blir

 

 

Tiden min fremover er ikke helt planlagt ned i materien jeg har en plan for hva jeg skal gjennomføre her men jeg skal ikke fortelle alt før jeg har startet dette med å være som jeg at jeg endrer mer av mine planer eller at jeg plutselig vil ha det helt annet her så jeg må bare si jeg gleder meg veldig til å kunne få se at jeg skal klare dette jeg har truen jeg i alle fall. Dette med å skal gjøre mer enn i fjor er i alle fall sikkert . Det ble gjort mye men det ble lagt feil energi på en del ting . Det skal endres på i år. Det er ikke alltid like lett å planlegge alt det går ikke , siden jeg har den jobben jeg har at kunder må komme før alt så har jeg en del å gjøre før jeg kan starte på dette jeg har i mine drømmer jeg ser nå tydelig jeg har klart mer og mer mål for fremtiden å jeg gleder meg så til kunne rope ut jeg klarte det.

 

Det er så mye konkurranse i meg jeg har en vinner instinkt i meg så jeg mekrer at jeg alltid har konkurrert med meg selv ikke med noen andre .   Det handler alltid om å sprenge litt grenser å knekke nye koder også klare nye resultater .  Neste uke har jeg jubileum igjen her , jeg har da jobbet i 2 år også 7 mnd uten en dag fri . Det er ikke mange som har klart det , men som sagt det er ikke for alle å klare dette det er krevende å en må være i rett strukturert å ikke bli utbrent på turen . Det har vært flere tendenser der jeg har måtte roe kraftig ned å jobbe meg ned for å ikke bli utbrent dette har vært 2 ganger i denne prosessen . Så ja vi kan jobbe oss syke om vi ikke følger nøye med. Dette med å vært utbrent 4 ganger før så vet jeg symptomer før de slår helt ut . en kan sikkert føle det ulikt men de som aldri har hatt det vet jo ikke før de er utbrente .

Det er en erfaring som er verdifull i etterkant en lærer i alt tenker jeg å jeg må si jeg er glad jeg har vært utbrent fordi jeg lærte mye i den prosessen med meg selv. Vi skal aldri være i det vi ikke vil være i for lenge . Da kan vi også brenne oss litt mer enn ellers . Dette er viktige faktorer som gir oss motivasjon for å klare å holde oss mer på bena enn under dyna . Dette med å lytte mer til oss selv også hvordan kroppen vår har det er avgjørende for vår helse . Vi kan snu mye selv ved å være mer våken . Det vi aldri kan snu så er dette alderen vår , selv om dagens samfunn er for redde for å vise våre utrykk . Dette med å fylle kroppen vår med alt mulig for også slippe å se våre rynker det forstår jeg ikke at noen virkelig ønsker å gjøre mot seg selv .

Da jeg tok kreft omsorg med lindrende pleie så sa læren at alle som fyller masse inn i rynkene for å se yngre ut , om en 20 eller 30 år vil alle disse få kreft eller andre sykdommer . Dette fordi at det som en får inn i kroppen ikke er bare for oss. Selv om mange av de som har dette ser veldig delikat ut så må jeg si jeg liker heller den kroppen som har de rynker å utrykks linjer som er naturlig i stede for å fylle inn slik at en ser mer ut som en mumie å har null utrykk det er ikke  nydelig må jeg bare si. Ellers så gjør jo alle og en hver hva de måtte ønske å gjøre.

 

 

Ønsker deg en nydelig dag håper den blir fin på alle måter selv om en kan føle at en gjorde en feil så er det ikke verdens under gang  Vær heller glad for alle feil du gjør fordi du lærer av det å gjøre feil betyr ikke noe negativt betyr bare at vi ikke har kunnskap på det å ved å være under læring så lærer vi hele tiden å når vi slutter med å straffe oss selv med å være kritisk så kommer kunnskapen mye hurtigere .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg