Ensporet er jo også et spor?!

Hei kjære lesere ♥️❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har.

Hvordan går det til egentlig at tiden går så fort. Jeg føler egentlig at jeg ikke lenger får med meg alt som skjer rundt meg.

Det er vel egentlig ikke så rart når jobben er sammen med meg så å si 24/7 det blir en livstil egentlig. Det som er jeg er alltid med der kidsa er. I dag fikk jeg øvelse kjøringen sammen med jentungen min.

Hun er så dyktig å dedikert, ser min lille solstråle hun er en kopi av lille meg ♥️

Takknemlig for at jeg har tre nydelig barn som alle er meget omsorgs full å gir meg mening med livet.

Selv om gammal selv er meget ensporet med jobben… Det er så mye jeg ønsker å få gjort med hus og hjem.
Jeg har allerede startet nede i kjelleren, er mye å ordne med god hjelp av barn og venner. Så tenker jeg det blir bra. Håper det 🥰

Det å ha bestilt varmepumpe det må være noe av det beste jeg kunne få gjort.
Da kan rett og slett bare vinteren kom til meg.

Vi blir ofte ensporet med hva vi gjør også hva vi legger vekt på. Jeg har bestemt meg for nå fremover å ta meg mer fri i mellom. Å gi meg pust å pause.

Det å merke at økonomien og livskvalitet er mye bedre.
En stund så jeg anorektisk ut.. Hadde jo ikke råd til å ta turen innom butikken en gang 🙈 nå har jeg bevisst hva som bor i meg.

Det er en dame som aldri gir opp selv om det så mørkt ut mange ganger.

Jeg merker det så godt nå at jeg tenker ikke slik jeg gjorde for noen mnd siden. Jeg har utviklet meg enormt i denne perioden.

Jeg kunne ha gitt opp å minste absolutt alt.. Jeg valgt å kjempe noe de aller fleste nok ikke trodde jeg klarte. Jeg har et annet gir jeg henter opp som bare jeg lykkes med ved å gi meg selv drivkraften og mot å være den dedikerte dama som lykkes med jobben min ❤️💋

Takknemlig for at jeg har lykkes med jobben min, med målene mine, ved at jeg har bevisst overfor mine barn at du Lykkes med absolutt alt du selv ønsker å utvikle å har en glede av å vær i.

Da blir det andre ubetydelig egentlig, bare jeg har litt så ordne det seg.

I grunn så er jeg så takknemlig for at jeg har vokst opp med avvisningen, ikke være den som fikk hjelp til noe. Så har jeg lært meg noe de aller fleste ikke kan spenn ifra å finner kraften din.

Fordi jeg forventer ikke noe av noen egentlig, det er en frihets følelse å igjen jeg bryr meg heller ikke om jeg maler utenfor streken som jeg alltid fikk kritikk for før, jeg blir heller aldri sur om mine barn knuser et glass eller tre, jeg blir det motsatte meget glad for da kan vi kjøpe et nytt 🥰

Døde ting som eiendeler er bare en ting ikke noe vi kan kle på oss.

Vårt indre som speiler hvordan vi objektivt er å har det.

Denne weekend så skal jeg lage mat sammen med kidsa, å ha egentid det er allerede planlagt liker å ha noe i booke som om det er en jobb. Må i grunn det ellers tar jeg heller jobb fremfor fritid så skada er jeg blitt.

Jeg viser også da til den jeg møter at jeg setter pris på tiden til den jeg skal møte. Å det gir meg en så nydelig energi ved å gi min tid til andre. Noe som er meget spennende.

En veilede en som jeg har ofte samtaler med, er så fornøyd med meg å bare det at jeg ser verdien å ser de er viktig. Det gir meg så mye disse samtalene, jeg kjenner at mine smerter var i grunnen verd det.
Når jeg i dag kan veilede alle ut av de samme tingene som jeg selv har slitt med.

For å utvikle meg selv mer må jeg tilføre meg livs glede. Det å jobb mye uten begrensninger merker jeg er tøft men jeg må ha vitamin for å klare jobbene. Jeg bruker humor mye det har berget meg lenge å merker at når jeg endrer mitt fokus felt. Så møter jeg mer livskvalitet og styrke.

Noe som jeg setter pris på vi er magnetiske, vi tiltrekke oss det vi tenker derfor alltid be om kun det du vil ha 🧲🧲🧲🧲

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg