Ensom Bohem ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Jeg har det veldig bra. Liker egentlig veldig godt å kan være min egen sjef. Bestem litt når jeg må starte om dagen 😉 jeg våknet meget tidlig i morrest. Veldig godt å kom seg opp til normal tid.

Hva skjer i dag? Tro jeg er alltid spent på hva skjer når ikke noe er fastsatt så kan jo alltid endringer skje.

I dag er det siste dagen i august spennende å se hvordan denne dagen bringer inn av økning i bedriften min.

Veileder samtaler så ligger jeg så bra an som jeg aldri har vært før. Dette er faktisk en nydelig reise på en ny epoke der jeg ser bediften min så er det mulig å dele opp absolutt alt. Å ikke nå jobbe seg ihjel til siste arbeidsdag.

Det er nå så digg å se utviklingen å igjen at en er viktig for de som ringer meg.

Vet ikke helt hvorfor jeg ikke helt klarer å legge bort jobb men i natt så kom jeg meg tidligere i seng. Viktig å få nok sovn å klare å være i god form.

Jeg har en plan om å få oss en liten tur på kysten jeg å kidsa. På en liten tur der vi kan få ladde opp batteriene litt å samtidig se hvordan det er der. Vi trenger tid sammen der vi kan bare være oss å nyte livet godt. Liker å få tilbringe tid med de å trivsel gjør så mye med oss.

Fikk jo en fornemmelse på at sønnen min hadde kjørt seg ny bil igjen å jauda det hadde han. Kom hjem her om dagen ifra Oslo. Det at han har to søsken som er i bil bransjen er supert. Så er jo han meget dyktige med bil. Så skulle få fiksa bilen å selge den igjen.

Business mannen vetu er så gøy å se at han er så dyktig og dedikerte.

Målet egentlig i år var å ta en tur til Lofoten men der har jeg avblåst så får vi se om jeg får til denne andre dags turen som jeg har meget lyst til å få gjennomført.

Jeg har satt opp så tøffe og hårete mål at jeg ønsker å klare å gjennomføre de. Blir lett nå mer sport for meg å gjennomføre en at jeg skal gi meg ikke fan 🥰

Jeg har fått mange spørsmål om hvordan klarer du å jobbe så mye uten å ikke ta deg fri?

Jeg har livskvalitet og glede i absolutt alt jeg gjør. Jeg gleder meg til massasje, veileder samtaler og butikken som jeg har. En må ha hjerte sitt i det en ønsker skal vokse. Ellers blir det ikke suksess.

Jeg trekke meg ut av det jeg ikke ønsker å være i er en uredd fan som vet hva jeg vil her i livet.

Jeg vet at jeg kan oppfattes som en ensom Bohem men neida det er jeg aldeles ikke.

Jeg har det brutalt nydelig i livet mitt, selv det som jeg har mistet er ok. Jeg fokusere på det jeg kan gjøre noe med ikke det jeg selv ikke kan forandre.

Jeg har nok forandret meg opp igjennom disse snart fem årene jeg har jobbet som Gründer. Dette er året jeg desidert har jobba mest. Selv om jeg hadde frem jobber da jeg starta opp med bedriften min. Så har jeg mye bedre livskvalitet nå enn da.

Jeg eier tiden min å prosjektet mitt. Det å planlegge alene hva jeg skal gjøre er vidunderlig nydelig.

Ha en fin dag vi snakkes.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg