Enn om det kan gå bra?

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg?

Bra håper jeg at du har det,  jeg er så takknemlig for at jeg har det så bra egentlig.  Ser jo nå mer tydelig at jeg lykkes med mine drømmer. Drømmer blir til virkelighet.  Bare jeg fokusere på positivt å mine drømmer og mål . I dag så kom det mer tydelig på at jeg er på rett vei.  Ting blir synkronisert til mitt trekkpunkt , altså hva jeg fokusere på å hvordan min energi er så tiltrekker jeg meg akkurat det jeg sender ut til verden.  Jeg er veldig takknemlig for absolutt alt jeg manifesterer inn I livet mitt. Ser jo tydelig at jeg lykkes med det.  Når ting er vanskelig for en periode. Blir helsen vår redusert.  Livet er som en variasjon mellom hva vi sende ut å hva vi dyrker.  Om vi ser på oss selv som en magnet.  Å tankene våre som mål.  Se på ditt liv hva har du nå.i dag mye av? Er det positivt eller negativt? Om du ikke liker livet ditt akkurat nå.  Bør du gjøre justeringer hos deg selv. En blomst vokser ikke i giftig jord.  Du finner heller ingen vekst hos deg selv om ditt fokus kun er negativt.  Da blir det mer av dette å du velger selv dine tanker.  Å du ved å endre dette så gir du deg selv mer livskvalitet.  Ingen ønsker å tilbringe tid med mennesker i negativ retning.  Dette er meget viktig å kunne tenke over.  Å ikke haste av sted over absolutt alt.  Å tro at ting blir så mye bedre om jeg flytter, får den mannen,  ellers barna flytter ut så skal jeg gjøre det,  eller jeg kan ikke lykkes fordi han eksen min er så mye mer vellykket enn jeg.  Hvordan vet vi hvor vellykket andre mennesker er ? Bare pga av fasade? Å hvorfor må vi hele tiden speile oss I andre mennesker? Vi kan ikke haste av sted til absolutt alle terapauter,  psykolog,  osv for å tro på de hjelper Oss . Det er faktisk kun du selv som kan hjelpe deg med dine problemer. Dette er primært fordi du må forstå å endre dine måte å se verdien på alt.  Om vi setter oss i  en offer rolle så blir vi der til evig og alltid om vi leverer og ånder for å fremsnakk alt vi opplever av negativt.  Hvorfor ikke se livet ditt mer på hvordan lever du egentlig? Skal du få et godt liv må du jo tilføre livet ditt glede.  Å ikke negativt.  Enn om dine forandringer gjør at ved å endre meg til en bedre versjon av meg selv.  Lære av fortiden min å ta dette som læring ikke nederlag er jeg kommet langt.  Hva med å sette seg selv små mål og del mål som gir meg inspirasjon til å lykkes. I stedet for å fokusere på hva om det går galt av sted….for verden har uendelig nok av disse karakter som ikke har et godt liv . Som mater livet sitt med negativt og egentlig aldri blir ferdig med fortiden. Hvorfor er det å tvi holde på noe som skader deg så innmari godt i stedet for å fokusere på positivt å jobbe ut step by stepp dine utfordringer.  Om du som leser skiver en melding på bloggen min å sier du vett jo ikke hvordan det er å ha et fucka liv er , jo for det vett jeg så inderlig vel , har i over 40 år hatt det tøft i mitt eget liv å har selv hjulpet meg ut av seksuelle overgrep, makt misbrukt  , avvisning, fortapt barndom. Depresjon,  gjorde forsøk på  å ta livet mitt så ja jeg vet hvordan livet er på negative sidene.  Men jeg vet hvor bra jeg i dag har  det å hvordan jeg har lykkes med å klare meg i de tøffeste årene er fordi jeg har tatt avstand fra negative mennesker å reist meg opp å jobbet ut det som var kjernen til problemet,  at jeg aldri ble sett  å aldri fikk gode tilbakemeldinger fra en av mine foreldre.  Jeg var alltid i veien å dette bidro til å påføre meg redusert selvtillit som jeg alltid må jobbe med for å klare å stå opp I tøffeste situasjoner.  Ofte kan jeg høre stemmen å du klarer ikke dette heller du ,  da jeg forsøkte å ta livet mitt.  Da var jeg så skuffet over at jeg ikke lykkes med det heller.  Da skjønner du vel hvor langt nede jeg var psykisk og mentalt.  Ingen så meg da å Ingen av mine tok heller kontakt med meg.  Dem jeg kan takke for at jeg er i live i dag er kun at jeg ikke lykkes med å kutte hoved puls årene , det er meg selv,  å jeg straffet meg veldig i mange år med å jobbe målrettet fremover  at jeg i dag er arbeidetsnarkoman.  Jeg skjønte at jeg måtte gjøre noe men forstod ikke helt hva.  I dag over 20 år etterpå har jeg endelig fred i meg selv å er i dag en sterk og modig dame. Som har I over 40 år fått kjenne på kroppen min hva avvisning gjør . Derfor ønsker jeg aldri tilbake til det i livet mitt igjen. Motivasjon min fremover er å utvikle bedriften mer også jeg selv har blitt en mye bedre versjon av meg selv.  På tross av dette jeg i dag kaller for lærdommen min .

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg