Engasjerer meg kun for de jeg bryr meg om ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

Håper at du ser en bedre dag enn du hadde i går , dette med at alt må være bedre det er ikke sant. Dette med å være i balanse og likevekt er mer viktig enn at alt skal skinne . Livet står i blant mot oss kan vi føle at ingen ting blir som vi ønsker. Det er i grunn ikke slik, da ting ikke blir som vi hadde tenkt eller planlagt så er det med i planen . Dette med at ting endrer seg underveis er helt normalt. Det er en ting som er for at vi skal kunne nyte det gode og det vonde , for å være konstant lykkelig er det ingen av oss som er. Vi er triste også glade og mellom fornøyde å veldig fornøyd . Det er ikke midt i mellom det er enten eller, spør du meg .

 Jeg har fått fikset så mye

 

Det er vår nå å jeg liker det så uendelig godt, det er akkurat som jeg har sett for meg at jeg skulle klare å endre hagen , dette er bare en liten start så blir det mer og mer , jeg er ikke ferdig men dette er en start . Det å å ha fått endret masse her ute med å klippe ned å gjøre hagen helt forandret så er det for meg uendelig hyggelig da andre også ser hvor mye jobb jeg til nå har lagt ned å det enda ikke er ferdig. Det gir meg veldig en good feeling for å være ærlig med deg. Jeg har en plan for hvordan jeg egentlig ønsker å ha det men , jeg tenker aller først så må jeg bare få klippet bort det aller meste ute som jeg ikke vil ha der mer så får vi se hvordan det blir til slutt. Det å forandre å gjøre ting til det bedre gir oss alle en bedre følelse av å ha det godt. Jeg kjenner på en god følelse at hage arbeid faktisk gir meg mer enn jeg før syntes det ga meg , det er faktisk terapi også avkobling der jeg ikke er noe annet enn kun meg selv. Dette er godt for oss alle at vi kan nyte også være kun oss selv mellom alt her så jeg må si jeg er uendelig takknemlig for å være til. Nå ser jeg mye bedre på tingene i alt rundt meg også. Selv om det til tider er tøffe tak så er det å ha full kontroll på alt viktig å snakke med de du må for å få ting utsatt. Det er noe jeg er glad for å ha i orden for min del. Det å være alene om absolutt alt der en på en måte har to bedrifter å holde i balanse , altså vi har jo alle en egen bedrift det er huset , hjemmet som alltid må være i balanse ellers åker bilen til namsmannen også andre goder om vi ikke gjør opp for oss. Det opplevde jeg da jeg var barn , at jeg og mamma vi var husløse å det er en følelse som du ikke forstår om du selv ikke har vært i det, hvordan det å ikke ha hjemmet ditt lengre …. vi bodde en lang periode i en campingvogn mamma fikk låne til hun fikk leie noe via kommunen . Det å bo slik ble sett på denne  tiden som at vi var helt på nederste hylle i samfunnet , ikke direkte uteliggere men jeg erindrer at det var ikke noe jeg skrøt uhemmet på skolen at vi bodde i en campingvogn for vi hadde blitt utkastet av huset mamma og jeg bodde i… jeg glemmer aldri den følelsen av å ha vært på ferie å da skal begynne i 5 klasse å ikke ha bopel å kunne være trygg i. Det gjorde noe med meg i den jeg er i dag, det livet vi får er hvordan vi ofte blir noen kan være mye i perioder. Jeg var det men , det var fordi jeg ville ha omsorg også kjærlighet ikke for å være til bry men jeg var nok både til bry også til glede for noen men denne følelsen er vondt å tenke på enda i dag. Dette med å ta ansvar for meg selv også barna mine at vi ikke skulle havne i de ulykker som mamma bidro med for meg , har jeg lært av å aldri tilføre mine barn . Vi har alltid hatt hus og aldri blitt fri for strøm eller mat. Selv om jeg ikke alltid har hatt mye penger jeg heller , men jeg har alltid prioritert ungene fremfor meg selv alltid . Det at jeg har gjort det , er nok hvordan jeg selv fikk min barndom . Jeg ble aldri tatt vare på av mine foreldre som er også ga meg en god barndom , ene plassen var det alt for mye fyll ene plassen var det alt for mye rot med økonomi slik at det ble tull . Det å være tilstede over for mine har alltid vært super viktig å i dag er de jo alle trygge barn som vet hva de vil å har det godt selvstendige barn som er dyktige å kommer til å nå lenger med fremtiden til å utvikle seg mye mer jeg er super solte av de alle tre.

 

Engasjert meg for de jeg bryr meg om

 

Jeg har over en lengre periode trukket meg mye mer bort i fra mange, ikke fordi jeg ikke vil være sammen med de , men dette for å få mer tid til meg selv også jobbe med mine prosjekter å komme meg mer dit jeg selv vil å ønsker å være. Dette med å jobbe også utvikle meg er noe jeg gjør daglig , jeg er veldig kreativ å dette ønsker jeg å hente mye mer opp enn jeg før hadde i meg, jeg har flere ting jeg vil gjennomføre men aller først så er det på det jeg pr nå holder på med, jeg har 5 jobber som jeg daglig jobber med . Så er det å utvikle mer til bedriften min det er jobb nummer 6 som jeg skal utvikle meg i løpet av dette året , jeg må lære meg å lage kremer også salver som er bra, så må jeg teste disse ut så er vi der vi skal være . Det vil i første periode være noe som jeg skal jobbe med å utvikle meg i , jeg er en grunder sjel som er litt andedes enn de andre grundere jeg kjenner , jeg går utenfor boksen å jobber med å kunne utvikle meg mer også gleder jeg meg veldig til å kunne klare absolutt alt som jeg har satt på agendaen dette med å få tilfredsstilt mine behov med å være i utvikling å realisere meg jeg vil ikke si nå er jeg utlært nå er det ok , jeg går videre å lærer meg mer , jeg er sugen på å åpne meg mer opp for å være i rett balanse mellom hva jeg står for også mine indre behov som er mer viktig enn at det ser ut på det ytre at jeg har det fint så skriker jeg innvending om du  skjønner.  Om vi aldri tar tid til å lytte til oss selv hva vil vil hva ønsker vi å gjennomføre ? så får vi heller det aldri til om vi ikke forsøker. Dette med å være en kreativ sjel som jeg er så vet du så klart aldri om jeg endrer meg eller plutselig ønsker å realisere mer drømmer. Jeg holder på med å få ting mer gjennomført her så jeg må være ærlig jeg elsker å se livet mitt nå enn da jeg var yngre å sår, nå er jeg tøff også modig selv om jeg også er trist også sår i dag også men ikke like ofte som før i tiden , nå i dag skinner jeg å tørr være meg selv . Det våget jeg ikke før i tiden men det er ingen som legger en demper på meg i dag, jeg er jo foreldre løs ingen brydde seg om meg da jeg var barn å den gjenlevede bryr seg ikke om meg i dag heller , det er som en venninne bruker å si da hun spør meg om jeg har hørt noe i fra de , jeg svarer som alltid , nei hør ingen ting åh så det er like stabilt enda . Det er faktisk en betryggende ting å se at jeg selv har skapt min familie uten om blods bånd , det er naturlig for meg å tilbringe mye tid med de. Det er fint å ha noen å lette hjerte mitt til å det er noe du også trenger å gjøre selv om du har hatt det verre enn jeg eller på samme nivået så er det alltid ett arr i oss som aldri gror , dette med å ha det hengende over oss at vi ikke dugde som barn for våre foreldre er noe som jeg alltid kommer til å ha i meg, helt til jeg en dag sovner inn for godt en dag. Det som er før den dagen så skal jeg feire alle dager sammen med de som er glad i meg , så håper jeg denne bloggen kan inspirere deg til å våge til å leve ditt liv også mer i pakt med deg selv.

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg