Endringer i planer …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det jeg våknet tidlig i dag å dette nydelig været er jo bare en stor lyst å kunne få nyte her . Fikk hyggelig frokost i dag sammen med Inger, veldig hyggelig . Dette med å få noe av andre uten å være klar over det gir meg en godhet å ikke minst glede. Det er ikke alltid en er klar over alt men det er mer av godhet ute blant folk bare vi velger å se og ta i mot.

 

Dette med å bygge bånd med andre er viktig en trenger å sosialisere seg med andre , ikke være kun i bare mitt eget . Det er noe som gir oss vekst på grunnlag av å gi også ta . Dette med å se nå mer hva jeg skal legge fokuset mitt på fremover så er det faktisk noe jeg tenker så er det hva jeg kan gjøre bedre eller hva jeg vil ha det bedre i. Dette med å ha gode ting for meg selv er noe jeg trives utrolig godt med . Dette med at jeg ser så tydelig at jeg er mer i mål enn jeg faktisk trudde var mulig .

 

 

Da en har mange ting på agendaen min så er det alltid noe som krasjer med noe annet eller at det en tenker ikke blir noe av . Dette med å plages med noe eller at det en gjør eller holder på med å skal fikse så er det ikke alltid at det skal til oss . Det er noe jeg har tenkt mer på i de senere år for da er vi ikke klare for å ta i mot å det tenker jeg er en fin ting å se at vi skal nyte livet mer også bare være .

 

 

Jeg klarer lett også bli vant med å ha sommer varme her hjemme , dette med å se at vi får sol også nydelig vært utover så er det noe jeg lett kan nyte over lang tid. Dette med å ha mange ting på agendaen å så ha fint vært i tillegg så er det så mye lettere for meg å nyte det da jeg ser at jeg faktisk har ting mye mer i mål enn jeg først antok . Dette med å ikke ha ting som en ønsker er ikke alltid like lett. I min posisjon som er alene om absolutt alt så er det krevende å være alene med alt men , jeg tenker at det hadde vært mer krevende med en mann som hadde krevd min oppmerksomhet også eller tar jeg feil ?

 

 

Vi trenger alle sammen en hvis følelse på at vi er verdifulle for andre jeg tenker litt slik at jeg nyter tiden med det jeg er også får det vært godt nok . Dette med å klisse det til er ikke min greie , jeg gleder meg så til å få ting mer i system for jeg vil så gjerne ha ting slik som jeg vil å det er bare en ting som er vakkert å det er når vi har det på best mulig måte alle som en . Det kreves at vi er i balanse og harmoni mellom alt . Det å ikke se hva vi trenger kommer i fra at vi har en tomhet rundt oss. Det er ikke lett å skal kreve at alle skal skjønne oss . Det er bare at ting blir lettere da en får mer forståelse for den andre som en omgås .

 

 

Litt endringer i mine prosjekter

 

Det hemmelige prosjektet mitt er en pause i det da det oppsto ett problem igjen som ikke er lett å skjønne seg på. Dette med å plages er ikke helt min greie men , jeg forstår at det er ett tegn på at det er ikke klart for meg å det skal vente . Det er jo derfor ting er i stå om det vi har bestemt oss for å gjøre. Jeg rar det ikke ille opp i det hele tatt. Nå er min konsentrasjon 100 % på de andre prosjekter som jeg holder på med mellom alt annet . Det er å anlegge hvor skal drivhuset være . Dette med å få ferdig lysthuset det er jo ikke mye igjen . Det gleder meg veldig . Det å se at ting blir mer slik jeg vil ha det så herregud det kommer til å bli fette nydelig skal jeg si deg . Dette med å være klar også tydelig som jeg er så er det lett å skjønne hva jeg mener ? eller er det noen ganger utydelig ? Jeg ringte for å få containeren henta i dag så la oss håpe for alt i verden at den blir hentet snart . Det å ha fått fylt opp 2 containere med dritt og lort er faktisk nydelig følelse av å ha det på G, jeg trives så med å se at jeg har klart mer eller mindre å få det så mye finere her hjemme . Det å spare på alt er ikke min greie å jeg gleder meg så til å kan starte prosjektet nede i kjelleren med å få innredet ett rom til å lage krem / salver det gleder meg veldig . Jeg har bestemt meg for å bruke den del av sommeren for å sanke nytte vekster som jeg skal henge til trøk for lage krem og salver i løpet av vinteren . Dette med å ha laget dette selv er noe jeg gleder meg veldig til å si at nå har doktor Holmen Skarstad utviklet en ny serie som lindrer både hemoroider også atopisk eksem så hadde det vært fette nydelig . Vet ikke om en lege er noen gang så direkte som jeg er men ok , de er i alle fall mer arrogant en denne heksa er . Det er noe jeg elsker ved meg selv er det å våge å være meg selv å be andre da til helvete uten å si det med rene ord. Altså klappe de på kjeften og ræva samtidig er fette nydelig . Da nyter jeg tilstanden for å være ærlig med deg .

 

 

Så nå blir det å sette opp litt hvordan jeg vil ha drivhuset med de material som jeg i dag har . Det gleder meg veldig . Så har jeg så lyst til å få laget en kle snor som har en litt bonde romantikk stil . Det baller bare mer på seg  men det er veldig spennene ¨se hvordan jeg nå planlegger å anlegge hagen mer . Dette med å få bort alt som har tatt litt for mye plass her . Så er det så mye jeg kunne ha tenkt meg å kvitte meg med av utvekster her . Det er ikke alltid en får til alt alene men bare en bruker tiden rett så kommer det seg selv håper jeg . Det å merke at hagen å utseende er blitt en helt annen allerede så er dette så utrolig hyggelig gleder meg veldig til å fortelle deg videre i prosessen her . Nå er det litt kvalitets tid ute til en kunde kommer .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg