Endringer i planer kan være fint det også

Hei kjære lesere 💛

 

 

Hvordan går det med deg i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg har stått opp tidlig i dag ettersom at jeg la meg gørr sent i morest så ja noen dager blir litt slik . Der jeg ikke får sove helt ut men det er nå i grunn det som gjør dagen sjarmerende ikke sant ? Jeg trives med alt jeg har i mitt lille utviklings selskap . Tenk at lille meg faktisk har utviklet det jeg selv jobber i . Det er i grunn litt sprøtt at jeg faktisk har klart det som jeg håpet jeg skulle klare å noen håpa jeg skulle tape . Dette med å ikke unne meg eller noen andre suksess beviser hvem du omgås eller hvem vi bør styre unna.

Disse som ikke ønsker oss vel så klart eller de som opptar tiden vår de kan vi helle ikke ta vare på. Det er så usunt å ha de slepende rundt her at jeg har i grunn ikke ord. Jeg er blitt mye mer uredd etter at jeg startet opp for 6 år siden . Det jeg våger nå i dag var ukjent for meg da. Dette med å sette meg mål for fremtiden er noe jeg hele tiden gjør. Noe endrer jeg på å noe blir som jeg hadde bestemt meg for i utgangspunktet. Dette med å endre det vi hadde først bestemt oss for så er dette noe vi alle sammen kan gjøre . For meg er det aldri noen nederlag å måtte snu for så å gjøre en annen prosess før jeg kan starte på det som i utgangspunktet er målet mitt.

 

 

Endringer i planer kan være fint det også

 

Jeg har bestemt meg for å være mye mer tydeligere enn jeg noen gang har våget å være. Det kan føles skummelt ut første gangen men , jeg ønsker at jeg selv kan sende ut riktig beskjed til deg . Så du ikke tviler på hva jeg mener . Det er noen som ikke skjønner meg men det er helt ok. Det å være den som tørr stå i ting er blitt liksom min greie . Jeg har blitt mye tøffere enn jeg var i starten å det liker jeg veldig godt å se at jeg har faktisk utviklet meg mer enn jeg hadde våget å håpe på.

 

 

Når en klarer å lykkes med mine mål

 

Jeg er født inn i en verden der jeg alltid har konkurrert med meg selv eller andre . De siste årene har jeg hatt en stor konkurranse på når skal jeg klare å vinne den selv ? Jeg holder på med å jobbe vær dag å hvor lenge skal ett menneske makte å klare det ? uten å ta seg gode lange pauser jeg gjør det ikke . Hva driver meg egentlig ?

Dette med å klare å sprenge grenser har alltid lagt for meg , dette med å bli sett eller å sjokkere andre har alltid lagt for meg . Det er nok primært fordi jeg ble så avvist som barn at jeg måtte ha noe annet å fokusere på. Dette har gitt meg i grunn noe som jeg har holdt hodet mitt oppe på noe som gir meg persen å det jeg klarer er ikke bare en ting men , jeg klarer alt merker jeg . Jeg er en uredd person som faktisk jobber fremover sakte for å nå mine mål . Det jeg gleder meg veldig til det er å se ansiktene til deg som ikke hadde trua på meg .

 

Slike øyeblikk er for meg nydelig at jeg ser at du hadde ikke troa på at jeg kom til å lykkes å vet ikke helt hva du skal si . Slike ting liker jeg veldig godt . Da smekker jeg deg på kjeften også ræva samtidig å det e nydelig spør du meg . Da tar jeg pusten i fra deg å så vet du at jeg er en seig fan som aldri gir opp før jeg har vunnet .

 

Så spennende å se at jeg klarer alt nå jeg

 

 

Jeg hadde ikke våget å håpe at jeg kunne klare det jeg gjør nå i dag å i tillegg fikse alt så utrolig godt . Det er noe som gir meg veldig god følelse av at jeg faktisk leverer å jeg presterer . Dette er ikke noe jeg startet med i dag . Det er noe jeg har bygd opp i denne tiden jeg har drevet bedriften min. Det er stort å se at lille jeg klarer dette da jeg i dag ser store konsern går konkurs unna for unna så klarer jeg meg hele tiden . Hva er greia med at jeg klarer å snu meg bort i fra konkurs ? jeg holder på målrettet å jobber dag ut og dag inn. Her er det ikke noen latmanns hjem det er en som står opp for sine drømmer å det jeg tror på. Dette med å se at jeg har bygd opp en drøm til virkelighet så skal min nye drøm også bli det. Virkelighet jeg skal klare å bli kjent i verden for min prosjekter å jeg vet at det er mange av dere som i dag sitter å rister på hode sitt nei nå må du slutte å vase dette kommer du aldri til å lykkes med . Svarer er jeg skal lykkes med mine prosjekter noe annet er ikke aktuelt . Dette med at jeg bygger opp alt jeg drømmer om ved å være meg selv så er det forenkla slik at jeg trenger ikke å kliss det til . Det liker jeg aller best , jeg trenger bare være meg å dette med å føle er blitt en bedrift som er i stor vekst så er det å være i sin intuisjon veldig nydelig . Jeg tenker at tiden er inne for meg . Dette med å ikke være redd for at gamle bekjente ikke lenger vil være venn med meg , det e fint også nydelig . Det er så artig å se de som har gjort alt de har kunnet for å ha meg i sitt liv som ikke hadde klart å få det som de ville . De blir til slutt forbannet men det liker jeg veldig godt . Da har jeg gjort en god jobb med å verne meg selv for de å holde meg privat også unna de jeg ikke vil ha nært meg .

 

Stol på deg selv å din intuisjon jeg gjør alltid det å den stemmer alltid . Dette med å merke på hva forteller energien din deg i møte med andre ? det er en start på hva som ligger mellom alt. Dette er noe vi alle skal være litt flinkere til å gjøre i stede for å gå fem på som det er lett for oss å gjøre. Nå er det litt kaffe her så ønsker jeg deg en strålende dag å skap deg en nydelig dag.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg