Endre seg radikalt

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det ?

 

Jeg håper du har det fint , jeg nyter dagen min her jeg . Det er godt å lettere å starte dagen da vi har masse sol også varme . Det er så herlig selv om snøen er helt mektig for å si det slik. Gleder meg veldig til å få kunne redusere denne snø mengden må jeg si at det er ikke noen som vet akkurat. Det er nå bare 2 hele dager igjen av denne mnd , mars helt utrolig egentlig hva en har oppnådd til nå jeg er super stolt over meg selv må si det . Det er enda en dag hel igjen for å øke mars resultatet å det er aldri helt for sent å glede seg til å få mindre utgifter. Det skal bli en sann glede. Dette med å ha mye i perioder er ok men ikke hele tiden . En må kunne puste i mellom slagene her. Dette har i grunn vært en reise som jeg ser jeg klarer absolutt alt jeg vil også setter for meg , noe som jeg i dag sikkert hadde ikke våget å håpe på men jeg ser jo tydelig at jeg klarer mine mål også klarer jeg fan med å få unna mer enn jeg trodde var overhode mulig . Det er stert av meg å jeg er så glad for å se at lille meg klarer alt , men jeg merker nå også at jeg må endre mer på tempoet mitt. Dette kan ikke fortsette hele tiden selv om jeg bare må det og bare må det , så kan jeg ikke fortsette med dette rotte reset mitt.  De aller fleste bevilger seg fri , jeg har enda dette tilgode …lurer på litt på om en er blitt miljø skadet siden jeg ikke klarer å ta fri eller er det for at jeg frykter å tape mer .. Jeg har vært i en kamp for tilværelsen så å frykte å ikke ha nok til å betale faktura er det som ligger i bunnen for å stå på slik jeg gjør. Det kommer jeg til å fortsette med men i redusert mengde . Tenker jeg må klare å gå ned til 90 timers uker snart det kommer jeg sikket til å føle at jeg har ferie.

 

 

Påske været er det vi har nå eller ?

 

Jeg registrerer alle er så påske stemte også gleder seg til fri men jeg tenker å holde bedriften åpen i påsken kunne jo hende jeg fikk kunder som trenger massasje eller veileder samtale så hvorfor ikke ha bedriften åpent i stede for å begrense seg. Det er sikkert ikke fin vær i påsken siden vi nå har hatt en lang fin periode med sol og kulde , veldig kaldt, det er så nydelig at jeg har ikke ord. Dette været er nydelig også føler jeg meg mer oppstemt med å nyte dagen med fin været selv om været egentlig ikke betyr så mye så er det utrolig hyggelig å kunne nyte dagen sammen her mellom alt jeg gleder meg veldig til alt vi skal gjøre sammen også ikke minst hva jeg å du kan realisere . Tenker det blir stas å kunne nyte livet mellom alt.  Siden jeg ikke har hytte eller en plass å reise til i påsken så er det for meg idyllisk å gjøre noe mer fornuftig her hjemme. Har som sagt mange planer som alltid dukker opp i mitt kreative hode , jeg er vel mer kunstner enn jeg er artist ? jeg er en kreativ sjel som liker å gi mitt utrykk på et papir å jeg er heller ikke redd for å synes om du skjønner. En gang jeg ble forbannet på en som jeg kjenner lot jeg som jeg skulle kjøre på han , han hadde provosert meg sykt mye på nettet også hetset meg , eller mobbet meg åpenlyst , det gjør du aldri med meg eller en løve om du ikke ønsker at du skal merke det i etterkant , men for å si det lett så tok jeg bare bunn gass også kjørte med jeg klarte før jeg nesten kjørte på han å manøvrerte bilen fette fort , jeg så redselen i øyene Hannes å herregud for en nytelse for meg akkurat i dette øyeblikkene , min eldste sønn spurte med var dette nødvending jeg svarte ja klart ellers hadde jeg aldri gjort dette. Man kan si at en skal ikke hevne seg eller noe på noen men jeg tro denne situasjonen bidro til at vedkommende skjønte at meg kødder du ikke en gang til med en gang til, ellers er jeg snill pike . En kompis eller han var litt mer enn det, han klarte ikke å holde seg , vi møttes på byen etter dette, han ba meg om å ikke være sint mer på han. Dette forteller vel litt hvor dypt det lå inne i meg , på denne tiden hadde jeg mye som lå inne i meg av nedgravd følelser som bidro også til at jeg lett fyrte meg opp. Slike tilstander skjer ikke i dag, men ja jeg ler enda litt av denne situasjonen å da jeg møter denne karakteren er en stor kjempe på butikken som er redd lille meg , da snakker vi respekt . Digger egentlig når de få det å spesielt etter at jeg ha blitt snakket ned også lagt ut på nettet så var dette til pass åt han , etter mitt syn selv om jeg vet at enkelte kan synes at jeg overreagerte i denne situasjonen ,en det som er poenget er at jeg tok grep også fikk dette stoppet.

 

Endre seg radikalt

 

Historien som du leste om i sta , den er historie jeg er en helt annen karakter selv om jeg elsker å kjøre fort i dag også så er målet mitt at jeg skal kunne klare å få kjøre billøp før jeg dør . Det høres brutalt ut men jeg lever nå å har det vidunderlig men jeg vil gjennomføre mer av mine to do liste før jeg dør , jeg skal bry meg mindre om andre som tar dårlige valg eller det jeg ikke kan gjøre noe med . Det å kunne få kjøre billøp på ACR er et mål som jeg skal realisere , jeg har sluttet meg opp til hva jeg bryr meg om å hvem jeg ønsker å dele ting med i livet mitt. Dette med å kutte bånd er veldig godt, de jeg ikke har kjemi med de åker ut av mitt liv . Det er sundt også ikke minst godt, orker ikke å bruke tid på å irritere meg over mennesker som ikke har sunn fornuft eller som jeg er på bølge lengde med. Det tenker jeg er viktig å kunne være ærlig over for hvem en ser som de som er for og de en ser er bare mot, en kan ikke bruke mye tid på negative ting . Det spiser oss opp innvending , dette betyr at vår livskvalitet gir oss reduksjon. Jeg må være i god jord altså ha rikelig med god energi rundt meg , håper du også tenker hva som er bra for deg også. Dette med å bare opprettholde noe bare fordi det har vart så lenge er ikke nok for meg , jeg må ha noe som er stabilt også godt .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg