Endelig weekend ♥️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Håper du har det bra ❤️

Fredag og weekend igjen er helt sykt at tiden går så fort. Er bare helg og weekend egentlig.

Har du planer for denne helgen? – jeg har blitt mye flinkere til å ta meg fri fra jobb, å ha litt egen tid. Passer det denne weekend så blir det en liten by tur bare for å se andre mennesker.

Vi trenger påfyll av positive opplevelser til å glede oss på de små tingene. Det å kunne være bare i en hyggelig samtale med kjente mennesker å ukjente for den del.

Jeg er lettprata så har aldri hatt noe problem med akkurat å starte en samtale med noen.

Eller jo det finnes karakter som stopper meg det er de jeg ikke er på bølge lengde med.
Å det er helt ok, før var det ikke ok jeg ønsket at absolutt alle skulle like meg men hvordan kunne det skje? Når jeg ikke selv liker alle jeg ser rundt meg?

Skjønner du? Vi må aksepterer at vi ikke er sola for alle men vi må akseptere oss selv å være takknemlig for hva vi får til.

Jeg ser nå i år for en utvikling som bedriften min har hatt en nydelig reise. Å gleder meg stort til å se slutt resultate på jobben min i desember.

Som gründer blir resultatet av målene viktig for videre utvikling av bedriften.

I år klarer jeg å få mer vekst fordi jeg har i tillegg veileder samtaler jobben. Den generer til ekstra veldig bra.

Det er også viktig å se livet i fra ikke utgifter å inntekter. Merke godt hvordan jeg snakker til mine barn å anbre så er jeg veldig fokus på jobb og karriere. Utvikling å stå på litt mer.

Vet også at alle er ikke like opptatt av det som jeg å flere av mine barn er.
Selv om kidsa er like så er de også veldig ulike men sammensatt på en meget positiv måte.

Det som er felles for de er samhold, Glede, være lojal se andre også være omsorgsfull. Kunne ha ramset opp flere ting her. Men dette er en del av de.

Hvordan blir din weekend da? Rolig eller mye på agendaen?

Denne weekend ønsker jeg ikke like mye på agendaen som sist helg.
Jeg orker ikke å ha så høyt tempo alle helger.

Det blir for mye stress helg skal være en god feeling å ta seg litt igjen.

Har egentlig mye å gjøre så noe er vær avhengig. Mye av mine planer ble ikke helt som jeg først planla i år. Været har ikke helt vært med oss i år dessverre.

Men til tross for regn været så er det mye vi kan gjøre inne så får gjøre det jeg kan selv her hjemme. Alltid gøy å gjøre mer for en selv.

Denne weekend skal jeg male ferdig inne på massasje rommet det som gjenstår. Trenger å få det ferdige nå. Så er det slik at jeg ikke får noe sykt mye å gjøre så blir det en ting som skal gjennomføres i løpet av helgen.

Det å klare å bli ferdig med en ting i gangen er viktige egentlig. Så er det så godt å se det ferdige resultatet.

Men aller først i dag så er det mange timer jobb med massasje og veileder jobben pluss butikken min.

Nå litt kaffe før kunden er her.

Ønsker deg en nydelig dag å kos deg masse.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg