Endelig nå har jeg startet prosessen 🙌👌

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Jeg nyter egentlig kvelden her som vanlig med matlaging mellom veileder jobben . Det er veldig likt ellers ikke noe som endrer dette en å lytte til ulike skjebner som trenge mine råd for hvordan de skal takle sine liv på en bedre måte. Da er vel min tid uviktig ikke sant ? om jeg hadde hørt meg selv si dette for en 10 eller 15 år siden så hadde jeg sagt tydelig selv hva i helvete er det du lever livet ditt .. skal du ikke leve livet ditt for helvete også nyte det på veien til helvete eller himmelen ? jeg vet at mitt liv er ikke som ditt eller de aller fleste., jeg bryr meg alt for mye om alle andre mennekser som trenger meg en jeg ofte bryr meg om meg selv også sitt. Jeg har et barn som er veldig dårlig på å svare på telefon i dag, at jeg var nesten på tur å skrive svarer du meg ikke nå så melder jeg deg savnet .. jeg vet at det høres spesielt ut også kjenne på det , men på et tidspunkt må jeg vite at jeg har mine i livet, men jeg skrev det slik . Svar meg om du er i livet ! å ikke som jeg bruker å skrive med masse ❤️❤️❤️nå  var det alvor . Jeg fikk svar jeg er vel i livet med 🤣🤣🤣De skjønner ikke min frustrasjon i blant men jeg ble da veldig takknemlig for det signalet at da ble jeg veldig takknemlig og slengte med åh så bra å høre fra dæ…  ❤️❤️❤️ klem fra mamma . Mine barn synes jeg er hysterisk med dette her men jeg styrer det ikke selv kom etter mamma døde, å jeg egentlig mistet hele min familie . Det kom etterpå at jeg bare måtte vite. Det har heldigvis blitt bedre men jeg kommer nok ikke til å klare å få det helt bort men jeg er veldig glad for at det er redusert .

 

 

Weekend er som normalt i gang å endelig så fikk jeg

 

Nå har jeg fått startet prosessen med å skal lage min egne krem som jeg gleder meg veldig til å se om jeg klarer å realisere selv . Nå skal jeg lage en prøve av dette for å se om jeg klarer å få til å lage selv dette . Jeg håper jeg kan realisere denne drømmen som jeg nå har snakket om i mange år egentlig men nå endelig så starter jeg med det. Om vi alltid må gå den samme veien for å klare oss så vil jo vi aldri klare å endre hvordan vi får det økonomisk . Det å utvide horisonten vår litt mer så klare vi også å endre mer til det positive . Jeg må si jeg gleder meg veldig til denne weekend da jeg skal gjennomføre mer her hjemme. Som kommer til å være godt ikke bare for meg selv men jeg merker så godt at jeg vil ha litt mer fritid etterhvert så ja jeg kjenner det hadde vært nydelig som alle de andre å ha en mann som kunne ha hjulpet meg men jeg ser jo tydelig at jeg er så på rett spor nå til å få til å realisere mine drømmer. For de er viktige selv om de kan ta litt tid. Så må en aldri gi disse opp om du skjønner, jeg har mange drømmer som jeg enda ikke har realisert det å skape mer har alltid vært en drøm men jeg skal nå se hvordan denne etappen nå blir så vet jeg at blir dette perfekt så blir det noe jeg skal fortsette med så jeg gleder meg veldig.

 

Jeg fikk blomster og en god musserende drikke

Det å se Roser i fra den ene kunden ga meg fordi jeg er så dyktig også snill også gir så god hjelp. Det ga meg veldig mye tilbake . Det å få bli satt pris på at jeg får en flaske musserende drikke var veldig hyggelig også bli satt pris på uten at jeg selv ber om dette. Det er noe jeg setter veldig pris på. Det gir meg mer en jeg kanskje viser men jeg blir så glad for å se at jobben min hva jeg gjør faktisk blir satt pris på. Det er en gave for meg . Livet vårt er ikke for evig tid, i dag så jeg en som er like gammel som meg som gikk bort denne uken for godt.. det påvirker meg på den måten at jeg skjønner at dette like godt kunne ha vært meg som hadde tatt kveld. Det påvirker meg også på den måten av hva jeg ønsker å få ut av dette livet mens jeg lever . Hvem vil jeg henge med eller hvem ønsker jeg å dele tiden min med. Om jeg hele tiden bar jobber som jeg gjør pr nå , så dør jeg også tidlig så det er ikke noen tvil for jeg har også en tids klokke som en dag sier godt natt for godt .  Men før den tid så må jeg ta meg mer sammen å ta meg litt mer fri å ikke bare jobbe eller må gjøre en ting til. Det jeg ser tydelig rundt meg at jeg har faktisk vært så dyktig i mitt verk at jeg klarer absolutt alt som jeg har stått i , ingen ting for meg er nå i dag vansklig . Det er ett fremmedord . Så jeg skal nå nyte siste rest nå i kveld å ta meg litt fri å se litt på serier som dere alle andre gjør i blant . Det å leve er ikke å ha alt men jeg er takknemlig for å være en av dere mange som vil dele tiden min med meg , det gleder meg mer enn verdier for å være ærlige.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg