Endelig første weekend i Januar ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg i dag ?

 

Håper du har det fint å kan nyte dagen din i dag  nå har vi kommet oss mot helg igjen litt underlig at tiden går så hurtig rundt oss . Dette med tid å perspektiv er noe vi alle kan føle på at vi har alt mer til oss . Det å være i den rette energien her så har vi også mer å gi jeg er mer i meg selv nå enn jeg har vært på lenge. Dette er nok fordi jeg har klart å knekk mer koder her . Å har lyktes mer med å komme i mål med mine ting også utfordringer som jeg nå har mer på plass en jeg hadde sett for meg før jul. Dette er bare en reise som jeg gleder meg veldig til å kan få til å få mer til.

 

 

 

I dag sov jeg litt lengre følte meg ikke helt uthvilt for å stå opp så tidlig som jeg i grunn hadde planlagt . Det gjør seg å få sove litt til så en kan ladde opp batteriene mine mer og mer. Det er noe med oss at vi er i alt som vi ønsker å være i så må en bare følge oss selv . Det som kan være litt utfordrende er da en ikke helt vet hvordan livet tar oss . Jeg er mer her jeg vil være enn jeg er der jeg ikke ønsker å være i . Dette med å jobbe daglig med å komme meg nærmere målet så har jeg mer på plass en om jeg skygger over for å kunne lykkes mer med mine drømmer så jeg må si jeg er mer i takt enn jeg er i utakt for å være ærlig med deg .

 

 

 

Første weekend i Januar

 

 

 

Litt godt å vite at weekend er på tur å en kan ladde opp batteriene mine mer igjen . Det er godt å ladde opp å være litt lat eller bare være til som jeg liker å være i . Dette med å lage for meget med mål alle dager er for meg unødvendig vi trenger en pause i fra krav også prestasjoner så en må velge å se verdien av å være litt avslappet å nyte å ligge mer på ladding . – Gjør vi ikke dette så er det lett for oss at vi går på veggen å  blir utbrent som det er så mange som blir for tiden . – Vi skal klare alt på kortest mulig tid . Vi skal ha det fint også ha alt , så må vi ha gode jobber som gir oss den lønnen for å kunne naile dette som vi tror verden bryr seg om. – Verden driter aller mest hva vi jeg også du har , hva vi kjører i eller hva vi har på oss. Det verden er mer opptatt av er hvordan vi i hovedsak er også hvordan vår energi er mot andre. Det er mest viktig om vi kan passe sammen med andre eller om vi bare er en sær ost som aldri liker andre bare en liker seg selv er det godt nok.

 

 

Denne weekend så skal jeg nyte den litt mer enn jeg har gjort før mellom jobb selvfølgelig . Jeg må jobbe enda litt til for jeg vil enda komme meg mer i mål med mine utfordringer som har lagt på mine skuldre så jeg må si jeg gleder meg så til å kunne si jeg klarte dette på strak arm. Det er nære nå å jeg må si jeg er så takknemlig fordi jeg lykkes å klarer alt dette på egen hånd det er for meg veldig fint også har jeg en god prosess på gang her en klarer alt en vil å en må bare bestemme seg mer så er vi her . Dette er noe vi alle kan klare så da må vi bare være i den rette energien så mekrer vi hva vi tiltrekker oss mer av . Jeg merker at det jeg har bedd om kommer mer og mer til meg uten at jeg gjør så mye annet enn at jeg tror på mine manifestasjoner. Dette med å leve som vi allerede har mottatt det vi skal ha . Dette gir meg en ekstra styrke for at jeg klarer dette å motivasjonen min er bare blitt sterkere å jeg er mer avslappet til at alt er på tur til meg universet kommer med alt til oss som vi skal ha bare vi har rett energi så er vi der.

Takk også lov for at vær gudene var med oss nå at vi fikk mildere vær så vi kan å denne helgen i møte med litt mer rolig tamp . Der vi ikke fryser i hjel eller at vi føler ubehag ved å være ute. Det har meldt enda mildere å jeg må si jeg gleder meg veldig til akkurat det. Det er en tid for å kunne nyte dyrene ble så glade for at været ble så  mye lettere i dag. De er ute å nyter luftegården det er så herlig å se at de ble så glad . Det er rart med at de har så mye følelser men de har det å jeg må si jeg gleder meg på deres vegne at de kunne få nyte lufte gården sammen alle de flotte gode hønene også ender . Det er så fint å kunne ha en gjeng med flotte høner også ender som gir meg en bedre hverdag ved å være sammen med de. De gir meg en god energi å en mekrer at de krever lite i fra oss bare at vi er snille også omsorgs fulle . Det er nok for de  de er dypt ærlige å en ser mer på de hva de liker å hva dem ikke liker de er dønn ærlige .

 

 

Weekend skal nytes mellom jobb også dyrene her , mellom å være litt lat som jeg også liker . Sikkert litt underlig å se for seg meg som lat men ja det liker jeg også . – Det å hete meg inn så mekrer jeg at det kreves mer og mer . Vi skal være i det som å som passer best for oss selv . Det kreves ikke så mye mer enn akkurat det . Det er nettopp dette som skal til å bare se seg selv litt å glede seg over små ting som weekend kommer med vi skal sammen være den som skaper mer jeg må bare si jeg roer ned i weekend for hva jeg skal gjennomføre det er viktig at jeg ikke har fult tempo hele tiden selv om jeg i perioder jobber mye i helgene også. Så har jeg mer nå lyst til å roe ned for å gi meg mer tilbake . Neste helg har jeg jobbet 2 år også 5 mnd uten fri så jeg trenger å være mer i meg selv å bare  nyte .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg