En skal lytte til hva

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg har det utmerket i dag jeg , weekend også helg på døra nå .  Jeg ser frem i mot det må jeg si. Det få helg gir meg veldig mye tilbake egentlig . Det er så godt å kan nyte avslappende helg her hjemme nå , mens andre har mange oppgaver som de på død og liv skal foreta seg . Jeg ser nå tydelig at jeg er på rett hylle i livet på alle nivåer. Det er sundt og godt å ha denne gleden som jeg kjenner så sterkt på. Denne weekend har jeg ingen store planer jeg jeg ønsker å ta det litt rolig tenker det kommer til å bli ok egentlig . Det å jobbe så mye som jeg gjør påvirker meg på den måten at jeg tar ikke den fritiden jeg burde gjøre. Det tenkte jeg også få til i løpet av weekend å ladde opp batteriene mine mer enn jeg har gjort de siste dager. Det er slik at en kan føle at livet også tiden står stille . Det gir meg ikke noe spesielt  i å ha for mye på agendaen min. Jeg merker nå mer og mer at jeg vil ha ro rundt meg også liker jeg mindre mengder med folk. Dette er litt rart for egentlig så liker jeg mengder med folk å det kunne før ikke bli nok av mengder med gjester ol. Det ser jeg nå har endret seg betraktelig jeg klarer meg fint alene . Selv om jeg i perioder hadde sett for en verden med en å vise kjærlighet for. Det kommer eller så kommer det ikke inn i livet mitt. Det er ikke så nøye egentlig jeg har det helt topp som jeg lever nå. Å trenger ikke en med sine meninger i tillegg nå. Det merker jeg tydelig at jeg orker ikke noe med for mye avtaler osv. Det er kun stress og det er noe jeg ikke klarer mer av. Hatt alt for mye av det i disse årene så ja det er nok en årsak til hvordan jeg har endret meg i disse årene jeg har hatt det brutalt tøft for å vinne over konkurs også redde bedriften og meg selv til å gå unner. Det er en pris for alt en pris som jeg i dag merker er både god og dårlig . Jeg er preget men jeg trives veldig godt i mitt liv i mitt eget tempo , Det å bestemme farten sin selv liker jeg aller best.

 

Lives gleder og spennende tider

 

Livet vårt er så spennende også passe galt når vi våger å gå litt over grensen på hva vi ønsker å være i. Det å tørre også våge har blitt min nyte mantra . Jeg fokuserer mer på mine nye mål en jeg tenker på det jeg ikke har fått til pr nå. Jeg kaster det negative før jeg blir oppslukt i det. Det tenker jeg er viktig. Denne Weekend skal jeg nyte litt mer her tenkte jeg , har plantet litt blomster for våren sommeren . Det blir mer etter vært men jeg må si jeg gleder meg veldig til å få satt mer i system her også. Det å gjøre litt mer for seg selv kommer til å gi meg mer enn bare glede . Det er harmoni og livskvalitet i alt jeg bringer inn i livet mitt pr nå. Det merker jeg veldig at jeg liker det jeg gjør samtidig så er det gøy å se at jeg klarer meg så bra som jeg nettopp gjør. Det beundrer jeg meg selv for. Det høres sikkert rart ut men da jeg har vært over lengre tid så langt nede økonomisk så henger dette igjen med å passe på stå på. Jeg merker så godt at dette er så innarbeid at jeg klarer nesten ikke dette med å bevilge meg litt fri.. så mye akkurat. Det å bare være er noe jeg skal bli flinkere til å starte med . Det å gjennomføre de planer jeg har bestemt meg for er allerede startet. Jeg har bestemt meg for å sette i gang i løpet av weekend å se igjennom  hva jeg skal fokusere på ang denne nye delen i bedriften min. Som jeg vet jeg kommer til å klare å lykkes bare hjerte mitt også målene mine er der. De er jo der så klart å innsatsens er jo så klart der. Jeg må sette ned en metode for hvordan jeg kan løse dette i løpet av sommeren . Det å gjennomføre er en ting men det er også å klare å gjøre alt alene som kan by på problemer. Der har jeg noen barn jeg kommer til å be om litt tid i fra så jeg kan se om vi får dette til sammen. Når en får flere og flere prosjekter hva er det egentlig som rører seg i meg tenker du sikkert ? jeg har et mål og et ønske å kunne lykkes med mine drømmer ved å lage mine egne produkter for salg. Dette er selvfølgelig nå i første omgang en test på om dette blir som jeg håper på.

En skal lytte til hva

 

I møte med vårt liv så skal vi ikke være redde for å gå noen feile steg her i verden som vi kan utvikle både sammen eller alene. Jeg ønsker å realisere mine drømmer også det jeg kommer til bare slik som dette med et ønske å kunne lage mine egne kremmer, så blir dette en kvern som jeg har i meg nå helt til jeg får teste dette først ut om jeg får dette til . Det er akkurat det som er avgjørende for om jeg klarer å lykkes som gir meg veldig mye spennende rundt dette. Det å være i en annen farvann enn vi er i så klarer vi alltid å lykkes med mål og mening om dette er ment å bli værende . Det som er riktig det som kommer for lett til deg, det drar lettere fra deg. Det du må jobbe for å beholde det har du helt til du dør eller du ikke ønsker å ha dette lengre. Det er meget riktig så langt å jeg merker at bedriften jeg bygde opp i 2017 som er på år nummer 6 nå har jeg klart å komme meg over de 5 tøffe årene som er dette som er banebrytende for alle bedrifter om de klarer seg eller ikke. Jeg er takknemlig for å vite at jeg har klart meg men det er ikke fordi jeg har vært her det er fordi jeg har stått på 24/7 sikkert derfor det provoserer meg så inn i helvete at det er så lettvint for enkelte å dra på nav også motta penger. Jeg må jobbe mye mer enn de , for å motta de samme pengene det er de ikke klar over. Eller de orker ikke å sette seg inn i hva dette er . Det å være en grunder som hele tiden må tenke før vi handler , vi  må tenke før og etter krisen også mellom krisen . Dette er ikke lett skal jeg si deg, selv om fakturaer de kommer eller de finner mg uansett så vet jeg jo aldri hvordan jeg har det økonomisk selv om jeg har en god holdning også tar meg godt ut så er det ikke slik penger strømmer inn . Det er å jobbe være dedikert også være løsnings orientert akkurat som jeg er. Da kommer denne gjentagende inntekter som blir stabil det er nettopp det vi trenger merker nå jeg frykter ikke lengre men jeg har jo 6 jobber så har en del å to do som jeg bruker å si. Det er spennende også utfordrende på samme tid.

 

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg