En røff treningsøkt egentlig 🙌🙌🙌💯

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg I kveld?

Bra håper jeg at du har det litt kjipt om du ikke har det bra.  Selv om vi må kjenne på smerter før vi kan glede oss på suksess.  Alt nå fremover blir lettere.  Jeg merker godt at jeg er på rett nivå I livet mitt.  Jeg elsker å jobbe målrettet fremover. Nå kan jeg få belyst mer å samtidig vis dere alle sammen. At det er mulig å lykkes med kun din drøm.  Det eneste som du må gjøre for å lykkes. Det er å jobbe målrettet fremover vær dag.  Fordi det er hva som du legger i ting som gjør hvordan du får det i livet ditt.

 

Jeg merker godt at kroppen responderer på suksess.  Jeg er god sliten egentlig. En røff treningsøkt egentlig.

 

Hadde jeg blitt fortalt i fjor eller et annet år at I 2022 så skal du jobbe alle dager uten å ta meg en fri dag for å kunne hyggelig deg.  Da tror jeg at jeg mest sannsynlig ikke hadde orket dette. Siden jeg i dag driver min egen bedrift å ønske stort å lykkes.  Så ble dette året slik. Jeg ønsket ikke konkurs.  Jeg ønsket suksess å klare å få tilbake den livskvaliteten som jeg hadde før pandemien.  Jeg var egentlig en godt holden dame som alltid kjøpt det jeg hadde lyst på.  Jeg jobbet for å ha absolutt alt jeg  ønsket meg . Å da var jeg nødt til å åpne opp for å like å jobbe målrettet fremover. Elsker å jobbe å utvikle. Derfor pas Gründer livet mitt stort . Jeg jobber nå med å utvikle å jobbe ut Oriflame igjen. Da mine barn var små så var dette hoved målet mitt å bli distrikt sjef i Oriflame i min region. Nå i dag er det en hobby som lett kan bli mer enn bare hobby.  Jeg er født og oppvokst i en Gründer familie. Der jobb var det første jeg ble kjent med. Mamma lært meg tidlig nøkkelen til suksess i Oriflame og andre nettverk selskaper. Som jeg å mamma jobbet opp sammen.  Jeg tror nok jeg hadde det genet som var mest utholdende i min Iver etter suksess.

 

Jeg hadde kun meg selv å lite på å kjenner du nærmer deg målet er noe jeg kan skrive under på er en sulten måte å nærme meg suksess.

 

Livet vårt gir òg tar uansett så må jeg gjøre det beste utifra mitt ståsted . Ved å ikke gi opp men fortsetter å jobbe på viser at jeg er dedikert og har god retnings sans.  Jeg har jobbet til jeg hadde blod smaken i kjeften.  Det stopper ikke meg. I dag fikk jeg 3 ekstra booking.  Massasje I ett på 1,5 timer er for meg lett.  I dag fikk jeg 2 på denne tiden å tre andre på 1 time være , dette er en liten økt jeg er vant med alt fra 6 til 12 tilbake Massasje I løpet av en dag.  Det som var ekstra gøy i dag var at jeg har jobbet I absolutt alle jobbene mine.  Å det gir meg faktisk energi til å fortsett videre.  Jeg vet at jeg klarer å nå mine drømmer.  Fordi jeg fokusere på målet mitt å vil lykkes. Håper du lykkes med dine mål og drømmer.

 

Nå er det litt kvalitets tid her.  Håper du har det bra 🥰

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg