En periode hadde jeg kun…..

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Takk jeg har det fint her jeg , men dagene de går så utrolig fort . Må si jeg er så takknemlig for alt jeg har klart å få til å ser jo nå mer eller mindre at jeg har klart dette mer og mer . Det er så godt å trygt å være i min energi som bare blir sterkere . Vi lærer i alt vi er i å jeg merker nå så godt at jeg har vært i en reise der jeg faktisk klarer alt jeg bare blitt satt til å gjøre. Her er det ikke bare å være på lat siden men , jeg gjør i blant bare ting for meg selv . Jeg spurte en kompis om når den middagen han skulle lage til meg , når den ble av … det begynner jo å ha blitt en del år siden nå. Så får jeg kjapt ett svart tilbake , du har jo jobbet i ett i over 2 år, så du har jo ikke hatt tid til det kanskje en softis på trappa hahaha  .. det er fascinerende for meg å se hvordan tiden fremover vil bli med meg også mitt.

 

 

 

En periode hadde jeg kun

 

 

Mat budsjett på 1000 kr max i mnd nå har jeg klart å øke dette med litt mer så det er fremskritt for å være ærlig med deg. Det er artig da jeg nå ser mer at ting blir lettere jeg klarer å levere som jeg skal . Det er en utfordring alt men det er også livet vårt på alle andre plan også. Skal jeg veldige å klage eller skal jeg velge å se løsninger ? jeg velger det siste å finne løsninger jeg . – Det kommer til oss det vi skal være i å vi klarer alt må jeg si det er nettopp det som gir meg veldig god energi.

Jeg er på rett plass for å være ærlige med deg også meg selv . Det er noe vi alle må se over er vi der vi ønsker å være eller bør vi justere litt for hva vi ønsker å få realisert. Jeg har vært i en vekst kurve nå der jeg mekrer at ting også livet generelt bare blir lettere . Det gir meg mer energi for å forsete min jobb å bare bestemme meg for å klatre mer oppover i å lykkes videre.

Målene mine har alltid vært å klare å havne på rett plass dette å drive bedriften min i riktig retning nå mekrer jeg at massasje biten går av seg selv å det gjør også veileder samtale jobbene mine . Det er så herlig butikken den går den også er i rykk også napp her men det det kommer seg ikke noe jeg verken frykter eller kjenner på at jeg stresse med. Det gjør meg veldig glad da jeg ser at det jeg gjør det som jeg gleder meg veldig til å holde på med. Det er ikke alltid like lett å være i alt men jeg tenker at vi må aldri vise frykt eller tenke at dette går ikke . – Derfor så skal en aldri gi opp eller si at dette klarer jeg ikke . Du lykkes alltid med dine mål om du vil det kan jeg skrive under på.

Uka går fort det er så herlig egentlig

 

 

Jeg må si dagene de får ben å gå på jeg har til nå ikke fått fri ifra jobben min som jeg har bygd opp . Jeg merker at jeg gleder meg veldig til å få tilbake lyse tider men jeg liker også veldig godt vinteren også . Det er en egen sjarm da det er snø også litt kulde selv om en i blant kan føle at det er litt for kaldt som i går da jeg hentet høy ifra en hyggelig dame som har en liten gård. – Det var så kaldt å jeg klarte ikke helt å få bevege hendene mine . Det gjorde ikke godt å ikke ha voter på seg da jeg var å skulle hente høy til dyrene mine . Det er helt sykt hvor lang tid dette tar før at en blir vandt med å tilpasse seg været å klima som endrer seg . Det er ikke alltid en klarer å følge med men det er veldig godt når en klarer gjør sitt aller beste. Det er nettopp det som er vi blir mer herla etter vært så jeg gleder meg veldig til å kan si dette gikk godt det også.

 

I grunn er det ikke så underlig at dagene mine flyr jeg klarer i blant å se hvor fort dagene mine går . Dette med å jobbe som jeg gjør – Så er jeg så tydelig at jeg er så klar for å være i dette jeg holder på med. Det er nok også første gang i mitt liv at jeg er så tilstede i livet mitt der jeg føler jeg er viktig for de som trenger meg. Jeg har sluttet med å annonsere så mye som jeg gjorde i starten med massasje biten nå har jeg bare inn i mellom jeg skriver der så takker jeg alltid vær uke for de kunder som har booket tid. Det er viktig å være i takknemlighet for å være i balanse mellom alt ikke sant ? Jeg jobber i grunn hele tiden men , jeg har alltid tid for en kaffe samme med gode venner som jeg trenger på veien min . Det er ikke alltid en tar deg like god tid men jeg gjør dette mer og mer nå.

 

Jeg er ute i felten å jobber med kunder som ikke har mulighet til å komme til meg , dette må jeg gjøre etter jobb tid her hos meg . Det kan være krevende men jeg gjør dette for å være til hjelp for de som trenger dette. Da slag pasienter som ikke kan gå så er dette veldig hyggelig å kunne være til hjelp . Det er veldig tilfredsstillende å være for andre. Veileder kanalen min bare vokser også vokser . Dette liker jeg veldig godt . Det å se at ting blir mer som jeg vil ha det så gleder jeg meg mer til å se at alt annet her vokser. Livet kan bare bli bedre enn jeg har hatt det. Det er en reise vi alle har som vi kan se på ulike utfordringer . Eller se på utfordringer som en større livsglede der vi har de å lære av som gir oss mer å leve for . Det er her jeg nettopp er jeg er så glad for denne reisen en har klart på kanten av ett stup . De en får til å hjelpe så kjenner jeg mer og mer på en indre glede . Det er en nydelig tid for jeg har fått til mer her hjemme selv å ser at ting blir mer som jeg vil etter vært vi kommer oss i mål med våre mål også gleder. Det som er viktig mellom de mål enn setter seg så er det å finne livsglede dette med å være for oss selv eller dette med å se lyspunkt for å være i en rett balanse . Det er none ganger snålt med det en vil ha eller ønsker skal tiltrekke oss . Det som er nødvendig er å gi slipp på det vi søker alt vi skal være i kommer til oss om vi har de rette energien så tiltrekker vi oss det , jeg lover deg det.

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg