Ei magisk weekend er på vei å si hade ♥️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag?

Håper du har det bra i dag, jeg må si at jeg har fått nyte dagen i dag godt. Alltid hyggelig å gjør litt annet enn å bare være her hjemme. Ble en cafe tur i dag med en promonade ved fjorden å se på båtene. Se på kjente og ukjente er i grunn tilfredsstillende for meg. Jeg må si å starte dagen så fint som i dag er ikke alltid at det skjer på en søndag men nydelig å få være i godt selskap.

 

 

Dette med å se at weekend går så fort..

 

Jeg ser nå tydelig at jeg har fått gjennomført så mye her. Flyttet på ting rundt om her å startet med å sanke inn vekster. Som jeg skal lage krem /salver av. Føler at denne tiden som vi er i nå er min tid. Der jeg skal nyte mellom alt her. Jobber selvfølgelig vær dag men å ta seg litt fri i blant er nydelig sammen med de en bryr seg om.

 

 

Dette med å oppleve så varmt nå i juni er en sann glede. Jeg nyter stunden godt her mellom alt. Jeg er som en maur. Må jobb på å bli ferdige med ett prosjekt. Gleder meg veldig til å se alt mer tydelig hva jeg sitter igjen med. Det å se at jobben en gjør blir til noe som er veldig bra så kan ting fremover bare bli bedre og bedre.

 

Håper vi klarer å holde på sommer varmen 🥰

 

Bare dette å rydd bort gammel shit å få det unnagjort så kjenner jeg tydelig at ting er så mye bedre. Livet er 1000 gang bedre når en har noe å gjøre i alt. Viktig at en får realisert det en drømme om å det merkes at jeg har fått gjort mye her. Selv om det enda er en del ting som gjenstår så har jeg prioritert i min rekke følge. Det sliter på å gjøre tunge løft alene..

 

Dette har jeg ikke skjønt

 

I ett samfunn som vi i dag lever i burde det være mulig å inkludere alle. Dessverre er det ikke slik i dag. Jeg ser ofte at jeg ikke blir inkludert er det fordi jeg så å si aldri drikker???  Synes det er merkelig at dette gjentar seg ofte men vi må ikke stikk oss frem for mye. Eller være litt annerledes. Det er bare så synlig når en blir ikke inkludert. En ønsker ikke å trenge seg på.

Du er din egen lykkes smed 

 

Ved å være trygg i mitt også ha det bra så må jeg si at jeg har det nok mye bedre enn dere som er avhengig av andre hele tiden. Jeg ser jo tydelig hvem som gir en melding tilbake ellers den som ikke. Det er så. Åpenbart at jeg merker at jeg blir litt lei av enkelte. Dette ved at en endrer seg er jo en måte som gjør at vi forandre oss i møte med andre.  Det er nok dette som gir de som ser at en har blitt sterkere enn de trodd var mulig. En reaksjon ikke alle liker akkurat dette. Jeg har alltid sagt at de som ikke er delaktig ved å ta litt insiativ de kutter jeg ut. Tenker at dette er nydelig selv om noen kommer å går. Så er det noe jeg merker jeg trenger de ikke.

 

 

Prosjekter som jeg har

 

Nå er opprydding av alt skrot så å si ferdig eller jeg har bestemt meg for å få container henta i morgen. Det blir nydelig. Alt av tre Om er hugget /saget ned er tatt rede på. Bare dette er en stor oppgave. Tungt å mye å ta rede på. Men nå er det tatt rede på å er ikke i veien så da har jeg

satt dette i systemet. 

Så har jeg lysthus som står på tur med å bli satt i system igjen. Dette håper jeg vi kan få unna i. Løpet av kort tid. Er lite igjen her så ikke noe problem.

 

Dette å planlegge hvor drivhuset skal være blir nå like rundt hjørnet. Jeg har fått flere vinduer om jeg trenger. Vi får se litt på det. Her må jeg regne ut litt å se orker ikke å overta skrot i fra andre om jeg ikke trenger det. Jeg merker at kroppen er så trøtt at jeg nesten sovner av mens jeg skriver… Dt er ett tegn på at jeg er sliten og overarbeidet ikke bra… men jeg har litt til jeg må få unna før jeg tar kvelden her.

 

Været var nydelig i dag å. Nå i kveld aldeles strålende. Jeg blir fascinert over å bare lytte til fuglene ute å høre de små. Prater.

 

Håper du har hatt en nydelig weekend å kost deg ute i sola å gjort hyggelig ting. Det er lite som skal til for å bringe lykke til deg. Dette skje via slik å forståelse å anerkjennelse. Jo mer vi anerkjener jo mer tiltrekker vi oss til våre liv.

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg