Dyktig jeg som henta 200 kg sement i dag med dogden 🔥Æ digger V8er

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Æ håper at du har det nydelig , jeg har det helt topp å i dag har jeg fått gjennomført mye mer her enn jeg gjorde i går. Dette med å se at jeg er nærmere målet mitt . Dette er nydelig bare dette at jeg ser at ting blir bare mer som jeg vil det skal være. Dette med å jobbe som jeg gjør er det ikke alltid like lett å få ting som en vil , men i dag ble det en åpning for å få seg en liten utfart i tillegg.

Jeg har over lang tid sett etter hund bur som jeg skulle ha til Lille Milo , da han kommer på besøk hit så nå er det heldigvis på stell å det er nydelig å få ting som jeg hadde planlagt. Det er snart weekend å jeg har fått gjort mye i ute i hagen i dag mellom alt. Dette er så nydelig at jeg har ikke ord. Det gir meg så mye igjen å se at ting blir her mer som jeg hadde sett for meg .

 

 

Jeg jobber for mye så jeg har begynt å merke at jeg må ta ting litt roligere  – Så denne lille fri runden ved å hente ting og tang å bare være var nydelig . Var i tillegg også hentet 200 kg sement så det blir spennende å se hvordan det blir . Gleder meg veldig til å så satt dette i gang så jeg har i grunn ikke helt ord. Jeg har en plan så får jeg håpe at planen som jeg har i meg er fornuftig . Det vil jo tiden selvfølgelig vise.

Alt skjer for en grunn også vi alle kan styre hva vi vil ha til oss.

Jeg er så glad for været nå ble med oss , jeg likte så godt nå å kunne nyte finværet ute i dag å bare sitte ute å nyte sola å være til . Dette med å i tillegg gjøre litt og litt her ute som skal få ting mer i orden her hjemme . Det er noe jeg oppriktig gleder meg veldig til . Det er nå mye mer som skal gjøres men jeg er så på rett vei at jeg er litt kry over hva jeg selv alene har klart å få til å gjennomføre her .

Kry fordi jeg har ingen andre som hjelper meg . Så jeg setter så pris på alt jeg har fått til å jeg har enda mer planer for hva jeg skal gjøre er bare å ladde opp batteriene mine for å starte opp igjen å starte prosessen min for å nå mer mål .

 

Livet mitt kan for deg som leser virke som jeg bare jobber også ikke lever. Det er ikke helt sant men jeg må jobbe for å få betalt mine utgifter men , jeg jobber på her for å få ting mer som jeg ønsker å jeg ser nå jeg er så mye mer på rett vei en jeg var for litt siden . Det endrer seg fort for meg å det er så herlig . Dette med å ha jobbet i ett siden 2021, å ikke hatt fri så er dette nydelig også se at jeg faktisk klarer å levere mer enn jeg hadde gjort om jeg hadde tatt meg fri.

 

 

Jeg har utviklet meg mye i denne perioden å jeg må si jeg gleder meg veldig til å kunne nyte alt sammen som skal skje.

 

 

Om ikke så lenge så kommer ett tørke stativ som jeg skal ha permanent ute . Jeg må si jeg gleder meg veldig Dette å ordne plass til alt så hadde jeg en plan for å få endret mer så vi får se hva lille meg får til å gjennomføre helt alene . Dette med å be om hjelp er ikke lett. Det er så alt for mange som ikke orker eller de sier jeg kommer . Det er ikke i mitt tempo så en kan kjenne på at en blir litt frustrert men , jeg orker ikke å bruke tiden min mer på det. Jeg må bare gjennomføre det jeg selv kan gjøre alene . Så får en heller leie inn folk som kan det jeg ikke kan så tar en ting derifra. En ønsker ikke å mase på verken barn eller venner så jeg ser jo tydelig hvem en ikke skal hjelp videre det er ok å se.

 

 

Sommeren er i grunn nydelig også bare være i dette været er noe jeg setter stor pris på . Jeg må si jeg gleder meg alltid til å kunne få være i mitt lille rede her som jeg skal utvikle mer , i dag så jeg nytte vekster som jeg skal ta rede på som jeg skal teste ut om jeg kan få laget krem av de. Jeg har ikke fått gjennomført alt som jeg hadde på agendaen men siden jeg jobber hele tiden mellom alt her så er det ikke så underlig at en ikke får til å gjøre alt. Dette med å ha satt seg så mye mål her er i grunn litt underlig hva jeg i grunn har klart å løse . Det er i grunn beundrings verdig .

 

Det er i grunn veldig hyggelig å kunne skape en ny hage her også er det røykeriet mitt som enda ikke er ferdig men jeg har en plan her også , jeg måtte ha en liten pause mellom alt for å gi meg litt mer styrke for klare alt . Dette med å bruke skrot for å bygge et røykeri er noe jeg synes er så herlig . Det er noe vakkert i alt, selv om jeg ikke er fag arbeider med å ha tømrer eller murer så tenker jeg at jeg kan få til ett verk som skal funger æ håper det .

 

Sommer flørt er det noe som du har tid til fikk jeg et spørsmål om i går

Jeg måtte svare kjapt er ikke helt vant med å få disse spørsmål men jeg jobber mye så jeg har ikke hatt tid eller brukt tiden min på det. Dette med å være med mange har aldri vært min greie heller så jeg er ikke interessert i det . Dette med å ha ett hovedfokus så er det så klart en som er i mitt indre. Så til det er klart så har jeg det nydelig alene . Nå er det vind ute å det er så sjarmerende å nydelig å lytte til den i tillegg til å lytte til fugler som er på litt jakt her i området. Det er en fin tid å jeg gleder meg så til å kunne nyte sommeren mer å se hva er det jeg egentlig har klart å fått til jeg er dyktig som har 4 jobber som gir meg lønn for strevet å jeg jobber på så må æ bare takke deg igjen for at du tar dæ tid for å se hva jeg holder på med.

Kjærlig Hilsen

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg