Du sitter på fasiten selv ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg. Liker meget godt å ha helg feelingen. Å igjen kan nyte å ladd opp i mellom alt her.

Selv om jeg jobber hele tiden uten å ta fri. Så er det alltid godt med å ha avslappende stund der jeg tar time out for hele verden.

Jeg må gjøre det i blant å trenger det. Har i perioder så mange mennesker som vil ha en bit av meg å igjen det er alltid meget hyggelig.
Men det tar også energi i fra dæ.

Derfor er jeg meget nøye med å sentere meg å kun være i mitt eget. Å melde meg ut av alt det er oppriktig nydelig.

Når jeg våkner opp så har jeg mye mer energi å er klar for nye utfordringer.

Helgen min kort oppsummert så har jeg fulgt den røde tråden.
Det jeg følger mitt skjema for det jeg planere.
Denne weekend ble mest tilbringet hjemme med jobb å litt her hjemme. Å litt sammen med ene barnet mitt.

Alltid hyggelig å ha tid til de i livet mitt. Ofte så blir det slik at vi foreldrene er litt. Masete i deres perspektiv. Men i vårt så er det omtanke å at vi bryr oss.

Jeg har fått så mye gode tilbakemeldinger fra veileder samtaler jobben. Noe jeg er så takknemlig for. Det å få vite at de som er fornøyd med meg. De skal fortelle om meg via andre. Så jeg mottar flere nye kunder.

Livet vårt er akkurat passe spennende å igjen liker veldig godt å heller ikke vite alt. Vi har alle i oss at vi kan føle ting som skjer.

Jeg har alltid vært meget sensitiv. Som igjen forteller meg lett hvordan jeg tar inn andre mennesker.

Jeg kobler meg lett på andre sine energier, å leser andre meget sterkt.

Hvordan en kan klare det? Vi må åpne opp for å se denne verden for akkurat det den er å tillate det vi skal lære for å utvikle oss.

Vi lykkes med akkurat det vi selv ønsker å lykkes med.
Avgjørelsen er hvordan vi ser på alt også hvordan vi tar det vi ønsker til oss.

Jeg har nå utviklet meg enormt i veileder samtaler jobben min. Merke godt at jeg nå bare kobler meg på de jeg har på linja. Det er så genialt å få til å gi de den gode følelsen av å være.

Jeg ser også nå mer tydelig at verdiene som jeg nå bygger opp. Er større enn jeg først trodde. Jeg har en stor verdi ved å bruke tiden min på akkurat det som gir meg energi til å utvikle meg mer.

Enda har jeg ikke bevilget meg fri.. Jeg merker det godt i ulike sammenhenger. Der jeg må ta meg i akt min tolmodighet er vel dessverre ikke like bra som de som har fri i tide og utide. Å. Hele tiden sier de er sliten? Skjønner ikke helt problemet.

Vi må justere oss etter hvor vi er ikke alle mennesker er like bra utrustet mentalt og skjønner det vi formidler. Derfor må vi overse når vi merker at det går ikke inn i som vi forventer å håper på om du skjønner.

Jeg har nå nådd mye lenger enn jeg turte å håpe på selv om det er mye igjen. Så har jeg lykkes med å ha hode nå godt over vann. Det har kommet fordi jeg aldri ga opp.

Håper alle dere som lese bloggen fikk et kick til å sparke i fra. Å gjøre noe du ikke har gjort på lenge.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg