Du har ett valg

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

 

Bra håper jeg at du har det , jeg må si jeg har det tipp topp tommelen opp her jeg . Det er en nydelig energi her også gleder jeg meg så til fremover jeg . Det er noe med det da en rydder bort ting her også får en ny også annen energi så får en det mye lettere. Det ble så mye finere i stuen med nye ting her så jeg gleder meg veldig til å endre mer her hjemme . Det er bare å fortsette fremover så jeg må si jeg gleder meg veldig til å få mer og mer det slik jeg vil ha det.

 

 

 

Det er alltid en tid for alt jeg tenker vi må bestemme oss for mer hvordan vi selv ønsker det i vårt liv så jeg må si jeg gleder meg veldig til å endre mer også hos meg privat også via bedriften . Dette med at ne tørr ta mer kontroll å vise at en er mer tydelig på hva som blir en konsekvens om en henger meg ut offentlig . Det tåler jeg overhode ikke så jeg har fått endret litt mer i mennekser som jeg hadde kontakt med som nå er ute av mitt liv . Det er nydelig også tenker jeg at en tilfører seg selv mye lettere energi ved å være i det gode . Jeg klarer ikke å være i andre sitt drama hele tiden å det er ikke noe jeg orker å være en del av. Eller det drama som noen må ha for å tilføre seg selv litt næring . Enkelte liker dette med å være ekkel mot andre å sikkert ikke se dette tydelig selv . De ser bare seg selv å glemmer bort å bruke nett vett . Da skjer det som jeg vet at mange ikke forstår da kutter jeg de bare ut av mitt liv . – Ikke vanskelig det gir meg mer tid for å ha det hyggelig . – Du bør teste dette ut selv om du har noen i ditt liv som tar din energi så får du se hvor mye bedre du faktisk får det.

 

 

Det er en nydelig periode da en avslutter en ting så er det noe som tilføres av nye ting alltid .

 

 

Da en lukker en dør så åpner en nye dører så jeg har blitt flinkere til å gjennomføre dette å jeg mekrer at det ruller mer nå enn før . – Det å være i en glede å se at verdien min er blitt mer nydelig enn før . Det er noe jeg gleder meg veldig til å jeg kjenner på at ting blir mer som jeg vil det skal være å ikke noe en kjenner at en ikke vil være i det blir mer positivt ved å tilføre oss mer glede.

 

 

Ved at en er i en offer rolle eller at vi er i en rolle da en er i negativ energi , ved at en klager mye eller ikke ønsker det en har så er det dette som manifesteres inn i vårt liv . Vi må være mer fokusert på hva vi selv sender ut , ved å sende ut bare negative tanker , det vi klager om blir manifestert til å bli det vi tiltrekker oss mer av. Så vi må selv endre dette for å få en endring . Det er tankene også ordene som skaper verden . Det er en viktig brikke som vi bør ta mer inn i vårt liv for å få en mye bedre dager enn vi har da vi har det destruktive i mellom det å være litt glad for så å gå over i en offer rolle så får vi dette vi ber om . Slik som du omtaler andre eller omtaler deg selv forteller meg og andre hvordan du selv er inne i deg. Det er derfor viktig at en tenker over hva vi selv snakker om andre eller hva vi legger i det vi sender ut.

 

Ved å visualisere dine drømmer mer så er det nettopp dette du tiltrekker deg mer av . Det er noe vi alle får endret mer ved å endre vårt fokus også skape vårt eget liv det vi skaper i kjærlighet det vokser alltid . Det er en glede å være i en god energi jeg er det alltid selv om jeg kan i blant kjenne på at jeg ikke er helt her jeg skal være . Da er det så mye bedre å endre mitt trekk punkt som jeg ønsker å tiltrekke meg mer av. Det er så spennende mer hva jeg vil manifestere mer inn til meg nå så jeg jobber på å jeg ser jo tydelig at her jeg legger min energi så vokser det . Vi må hele tiden ha truen også energien til det vi skal motta . Ellers så kan vi ikke motta det så enkelt kan en si dette.

 

 

Vi skaper med ord også handlinger

 

 

Hvordan jeg eller du er har med å vise verden andre hvordan vi er mot ander her ser vi også tydelig hvordan ord eller handlinger kan skape mer negative ting enn bra. Det jeg tenker er hvordan jeg selv sender ut mitt utrykk jeg liker aldri at folk kommer for nær meg . Det er noe jeg aldri har likt å det skal jeg ha respekt for . Jeg spør aldri deg om personlige spørsmåls så jeg vil heller ikke at jeg får det i retur – det kan være at mange føler at jeg er så åpen at jeg kan tåle alt . Så da må jeg bare si jeg tåler mye men jeg tåler ikke alt før jeg tar å legger ett lokk på den situasjonen jeg sier aldri i fra til den karakteren jeg kutter ut . Det skjer ved at jeg ikke liker det denne karakteren utsetter meg for . Så jeg har kommet så langt i mitt liv at jeg bruker ikke mitt liv på drama. – Det var min barndom , ungdom også tidlig voksen , i mitt del av livet nå så velger jeg nå å holde meg 100 % ute av all drama det skjer ikke .

 

De som ikke kan respektere mine grenser så skjer det bare så enkelt at de blir kuttet ut det er ikke verre dramatikk rundt dette enn å være i en verden som en ikke vil være i . Så er det så mye mer glede å kutte ut de som en ikke har den samme energien som gir oss en grunn for å fortsette min glede ved dette vennskapet . Da nå fremover så blir livet så mye bedre å en skal ikke utsette seg for det en ikke vil være i .Ett meget godt råd til deg også om du har noen som du ikke vil være sammen med så ta å tenke over . Noen ganger så er det den beste løsningen .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg