Du har alltid vært spesiell person 💯🥰🙌

Hei igjen kjære lesere ❤️

Hvordan har du det I dag?

Jeg merker at min veileder samtaler privat vokser 💯🥰🙌 meget spennende å se hvordan november blir.  Jeg har allerede nå mottatt mye mer enn i oktober av samtaler.  Surrealistiske egentlig at lille meg har lykkes.  Jeg ser tydelig at jeg nå kan bruke absolutt alle negative opplevelser i mitt liv . Til å hjelpe andre mennesker.  Min verden blir deres nøkkel til frihet.  Siste samtale jeg hadde i dag.  Møtt æ meg selv i døra.  Å saken er jo klar når jeg selv har gått i deres sko å vet hvordan å gå fremover sakte å være sterk er det eneste som du har av stryke.  Så er også dette ditt våpen mot andre mennesker som har redusert selvbilde av seg selv å må på død og liv ta dette ut på slike karakter som oss. Som er anderledes å våger å være oss selv.  Ved å slippe å ha disse påheng karakterer så må vi anerkjen at situasjonen ble slik.  Da har vi sluppet oss selv fri.  Ta tilbake kraften vår å våge å ta tilbake å sette vår standar.

 

Målet mitt til neste år er å få to turer med ungene mine.

 

Første tur blir Lofoten å denne turen ser jeg oppriktig frem i mot. Jeg ser for meg å dra før sommerferien . Siden det er så stort et trykk med mennesker der da.  Da e dt ikkje hyggelig å ta turen innom dit.  Nå er det litt planlegging til å skape en nydelig jul.  Ikke så lenge til egentlig.  Jeg ser frem til å kan nyte livet å ha tid sammen med ungene å ha tid til meg selv.  Det setter jeg stor pris på.  Livet mitt er så spennende å jeg gleder meg virkelig til å ta action videre for å utvikle meg mer.

 

Hadde noen fortalt meg at du kommer til å tjene penger på bloggen din

 

Hadde jeg nok ikke heit trodd det siden jeg har jobb dedikert å stått på. Så er dette ikke en selvfølge.  Men absolutt alle klarer å realisere dine drømmer å mål. Derfor gjør akkurat som jeg.  Skive om det du har på ditt hjerte.  Jeg har valgt å skrive litt løst og fast om livet mitt,  jobb og karriere.  Hvordan jeg har lykkes med mine drømmer.  Det å skrive har for meg vært en flykt rute.  Der jeg på én måte kunne kle av meg selv I mine følelser . Jeg velget lettvint å skrive enn å prate om dette.  Sikker forbi jeg måtte bearbeide de å nå I dag har jeg veileder samtale der jeg fortelle hvordan andre skal løse sine utfordringer.  Får hele tiden tilbake melding på at , takknemlig for at han hjalp de ut av problemet. Gode å ha opplevd mye smerter og lidelser. Da jeg nå kan leve av mine sorger. Å igjen få til å gjøre dette om til at andre mennesker blir hele mennesker.  Kun ved å tilgi de som har påført de smerter. Takk for at jeg blei påført smerter og lidelser,  hadde jeg ikke opplevd da.  Hadde jeg aldri blitt en god veileder å hjelpe de rett ❤️💯

 

For det vi tvi holder på drar aldri ifrå oss

 

Ønsker du å ha kontroll på livet ditt? Å ha det fint? Må du også gjøre deg ferdig med fortiden å klare å legg dette bak deg I kjærlighet.  Vet at dette høres rart ut og merkelig.  Men du verden du dette er så verd det.

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg