Du er så mye mer enn det du ikke får til

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg I kveld?

Jeg har det bra å nyter nå kvelden min her hjemme.  Alene hjemme er blitt min livsstil egentlig.  Å jeg trives veldig godt å være singel,  livet er i balanse mellom alt her.  Så ser jeg nå tydelig at dette er siste weekend i januar. Ikke til å tru at vi nå kan si hade bra til januar, bare 2 hele dager igjen.  Jeg har kun I januar kjørt bil 2 ganger,  å vært på cafe kun 2 ganger.  Litt surrealistisk at det er 2 dager igjen også.  Dette når 2 tallet går igjen betyr dette at jeg er på rett vei i livet mitt,  at ting kommer til meg.  Når vi møter på tallene 2 ofte så betyr dette at vi kommer til å lykkes med våre drømmer,  det er bare å fortsette veien å ikke gi opp håpet.

 

En drøm fremover kommer til å gå I oppfyllelse.

Jeg har så lyst på denne type bil kan detter være en kompensasjon for noe som en kan se tilbake på av hardt arbeid. Dette er primært noe som jeg virkelig gleder meg til å kunne realisere drømmer om til virkeligheten. Dette er viktigere enn vi egentlig forstår så anbefales virkelig å sette opp nye mål og strategier for  hva som du ønsker deg I livet ditt.  Jeg ser nå tydelig når jeg setter opp hva jeg ønsker å oppnå så gjør jeg dette mer enn da jeg fokusert på det jeg ikke hadde… så anbefaler deg å redusere til ditt  tiltrekningspunkt.

 

Spennende liv

 

Du er så mye mer enn det du ikke får til…

Når vi aksepter tiden vi har her på jorden å tillater oss å være den feil varen vi ble da vi så dagens lys. Så blir livet vårt så mye spennende å lettere å leve.  Vi oppnår mer ved å være mer tilstede I vårt beste liv en. Å være fraværende i vårt liv , det gir oss mer av noe som gir redusert selvtillit og livskvalitet.. dette ønsker vi ikke i vårt liv ikke sant?  Derfor ønsker jeg mer å leve mitt eget liv å våge å være mer tilstede I mitt eget liv å lytte til mitt hjerte hva ønsker jeg egentlig å realisere I mitt liv . Dette livet er jo bare nå å derfor ønsker jeg å realisere mine drømmer mer å vær i balanse mellom alt her.

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg