Du burde ha vært dø flere ganger

Hei kjære lesere ❤️

Jeg har en unik mulighet i jobben min som ingen andre ser.

Hvordan klarer du virkelig å aldri ta fri?
– hva er jeg laga av siden jeg klarer å puch meg så til de grader mer enn alle andre?

Jeg har ifra før vært tre ganger totalt utbredt… Å kjenne tegnene før jeg er på galt sted.

Under to tøffe år der jeg har måtte stenge ned bediften min ved flere anledninger.
I tillegg får kraftig tap opp mot leverandør.

Jeg tok inn sjokolade til nesten 30 tusen… Det betaler seg ikke selv ved å poste et nydelig bilde av deg.

Som selvstendig næringsdrivende er vi ansvarlig for alle feil og gode ting vi nettopp gjør.

Ikke alltid like lett å beregne rett men dette gjør jeg så klart absolutt aldri igjen.

Det ble en kraftig lære penge.

Takknemlig for at jeg har klart meg så godt at jeg er nå mye mer ovenpå nå.

Jeg er takknemlig for at jeg har våget å gjøre noe annet enn å bare sitte i den kjedelige jobben som jeg ikke hadde inspirasjon til å lykkes.

Nå har jeg gøds til å ta gass på en mye bedre måte.

Selv om jeg har hatt sykt store tap. Så har jeg hatt mye læring i absolutt alle nivå.

Jeg har vært nødt til å jobbe alle dagene i år.

Tørr ikke å tenke på hvordan jeg hadde vært om jeg måtte på hytta eller båten eller ei camping vogn. Jeg ser nå at jeg har prioritert rett i hensyn til å lykkes med å berge meg ifra konkurs.

Jeg var ikke langt unna det. Det er også det som gjør denne jobben min så fantastisk nydelig at jeg aldri vet veien videre.

Jeg vet aldri om jeg har nok penger til å betale for mine utgifter.

For å lykkes med det så må jeg stå på å nå ikke ta meg fri men jeg gleder meg til jobben min videre.

Selv om det i perioder er slitsomt er det belønning for meg å se at utgiftene mine blir betalt å at jeg har det bra.

Noe annet enn det er ikke så viktig akkurat nå.

Ferie er noe vi kan ta en annen gang, har ikke hatt ferie på 5 år.
Da var jeg i USA fire ganger. I år har jeg snudd alt som gikk dårlig økonomisk sett til mer på pluss siden nå.

Vet at det er ikke mange som skjønner hvordan jeg klarer dette. Men det har blitt min livskvalitet å drivkraften min er å lykkes med jobben min.

Jeg er en arbeids narkoman av de sjeldne som min sønn sier om meg.
Det som er forskjellen mellom meg å andre er at jeg alltid tar meg tid til kidsa mine.

De er alltid viktig for meg å jeg betyr heldigvis mye for de også ♥️

Jeg har konkurranse innstingt i meg akkurat som en Idretts utøver. Jeg puncher meg enormt mer enn normalt. Men jeg digger å lykkes med mine mål.

Flere som har sagt til meg at jeg burde ha vært dø flere ganger.. Pga av at jeg jobber så mye.

Jeg er vel egentlig ikke laga på samme måte som dere andre 🙈 siden jeg har denne egenskapen at jeg klarer å stå på litt mer vanlig.

Ønsker deg en nydelig kveld ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg