Drømmer er viktige for oss ❤️

Hei kjære lesere 💛

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg må si at dette med å se at vi er i juli nå er veldig godt. Det er fint å se at tiden går mer unna. Det å se alt hva en har klart å få til er også en bragd spør du meg . Jeg har jobbet mye for å klare meg også ha det så bra som overhode mulig . Dette med å se at alt jeg gjør er for å lykkes mer med mine mål. Jeg tror på de også at jeg skal klare meg å jeg håper at jeg tror på rett drøm.

 

 

Dette med å ha drømmer er viktig for oss

 

Det gir meg veldig mye tilbake bare dette å kunne få nyte livet med alt jeg holder på med. Det kreves mye av en person da en har bedrift nå ser en jo tydelig at ting raser i fra rundt om krin. Konkurser er jo daglig nå for tiden så jeg må si jeg er så takknemlig fordi jeg klarer meg på mitt lille av hva jeg får inn. Det er ikke bare bare men jeg må tru at dette er drømme jobben også er det bare å stå på mer enn jeg gjør fordi ved å stå på så er vi nærmere målet enn jeg hadde sett for meg først.

 

 

Alt kommer for en dag sies det.

 

 

Vi kan føle at alle sammen rundt oss har det så mye bedre enn meg eller deg. Jeg tenker aldri slik. Jeg har det uendelig nydelig også er jeg hele tiden takknemlig fordi jeg har det så fint som jeg har det . Dette med å være i alt er bare nydelig også får en samtidig mye tilbake med å skape gode drømmer.

 

I  går var jeg på en cafe runde for å se hva er tilbudet her i Rana på en søndag. Det er ikke så mye tilbud akkurat men det er vel best på ett par bensin stasjoner i byen . Det er i alle fall de beste så langt . To gode på Gruben å en i byen som er veldig ok. Det er ikke mye er det ? Vi håper at det kommer mer tilbud her om ikke for lenge . Vi var på en bensin stasjon på Selfors å der var det ikke noe særlig meget dårlig spør du meg . Alt for trangt med sitte grupper å nå er jeg ikke feit heller . Så kom døra som går opp av seg selv med en sensor tok den tak i sofaen jeg satt i så jeg ble flyttet fremover det ble en opplevelse som ikke var helt etter planen . Dette med at alt går ikke alltid etter vår plan . Det er dessverre slik men det er også for en grunn . Vi lærer vi feiler alle som en . Dette med å være i oss selv er veldig fint å dette er mer det som er og gir oss det vi trenger .

 

 

Spennende ting skjer

 

 

Jeg har faktisk fått til å starte med røykeriet mitt . Dette med å ha en prosjekt inne i hodet mitt er veldig spennende , det blir bra håper jeg å jeg gleder meg veldig . Dette med å være kreativ å få det i tillegg. Ut på papiret eller bare bygge som jeg har gjort til nå. Det er like spennende å dette er ikke for å vinne en konkurranses jeg gjør dette er for å se om jeg kunne lykkes med mine prosjekter å lage noe ut av det blå.  Det å se om jeg kan klare å få laget røyka ørret eller laks hadde vært så nydelig . Dette er noe jeg oppriktig ser så frem til at jeg har i grunn ikke ord. Det å klare å gjennomføre det en har bestemt seg for er ikke alltid like lett . Det er noen ganger det skjer litt humper i blant for oss men det er en mening med alt vi gjør så ikke fortvile . Jeg merker at ting i blant går så fort å få gjennomført å noe det tar år.

 

 

Neon ganger så kommer det andre ting i veien for oss, dette er ikke alltid like lett men jeg er med i strømmen jeg å bestemmer meg for å skal klare mine krav også mål fremover . Dette med å være i alt er ikke lett om en ikke er stødig eller er med i timen . Det er lett å se over brillene våre om vi går for hurtig frem . Det er ikke akkurat det vi ønsker men jeg tenker at ting skjer alltid for en grunn også er det noe vi skal lære i alt. Det å miste venner som en har hatt hele tiden eller bare en stunt er ikke noe som gjør meg trist lenger , da i tanke med at vi har vokst i fra hverandre. Dette skjer mer når vi er i vår reise også kan klare alt vi har satt oss for vi endre oss hele tiden å det er energier vi tiltrekker oss.  Vi skal være glad for alt vi gjør fremover så har vi bare det å glede oss på å små gleder gir store gleder bare være tålmodig for fremtiden .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg