Drømmer du om å bli satt fri ?

 

 Hei, hvordan går det ?

Hvordan har du det i dag kjære leser? håper du har det fint som jeg har det. Jeg er som en bohem i grunn som ja lever et liv der jeg er i en boble der jeg bare jobber også er, men jeg kan ikke reprodusere når en bare er vet du hvorfor ? hører deg ikke så jeg tenker du har sikkert svaret eller så er det som oss alle sammen at vi ikke alltid å våger å følge vårt hjerte . Vi må alltid gi oss egen kjærlighet for å kan klare å ha vekst i vårt liv . Hva er så egen kjærlighet tenker du ? Ja skal si det som det er , det er også si gode ord til deg som selv , anerkjenne deg for den verdifulle menneske du har blitt til nå. Du har stor verdi der du sitter å leser skal jeg si deg. Mange mennesker som jeg veileder de ser ikke at de har verdi , at de betyr noe , de tenker at de må hele tiden være for andre. Nei det må vi ikke vi må aller førsthjelpe oss selv før vi kan være til  nytte for noen andre. De aller feste av oss vi hjelper alle andre før vi ser at vi selv er på tur til å dø ut.. vil  du være den karakteren? som sletter din egen identitet ut helt og holdent.

 

Jeg snakker av erfaring, før så var jeg den som alltid hjalp alle andre, aldri brukte  min egen stemme, bare gjorde det som alle andre rundt meg befaler . Slik lever jeg ikke lenger, det å ha snill pike syndromet

det medførte til 3 perioder i livet mitt med  være 100 % utbrent å ikke helt se meg selv før jeg ikke klarte å røre meg eller bare kollapset  det var min verden det måtte til 3 slike situasjoner før jeg klarte å se at jeg selv hadde min gode verdi i livet at jeg skulle lytte mer til hva jeg selv  vil også ønsker.

Nå i dag jobber jeg sykt masse men jeg lytter alltid til kroppens signaler , kjenner jeg på de tegnene som gjør at jeg kjenner på nummenhet , sliten , at jeg begynner å bli likegyldig til omverden også de andre tegnene som jeg skal komme mer tilbake til. Så slapper jeg100 % av, jeg har funnet min balanse mellom alt, jeg er arbeids narkoman av de skjelne som jeg bruker å si. Jeg jobber hele tiden . Det er vel slik det er å være grunder også utvikle bedriften når jeg har alt som skal gjøres. Det som er jeg koser meg i jobben min, jeg har gjort den om til noe jeg får energi av ikke blir tappet av det. Om du skjønner hva jeg mener.

 

 

Jeg er på det 5 året på Gruben Massasje og 2 året  med Veien til lykke også har jeg nå 1 året som veileder det har bare ballet på seg , men jeg trives med å kunne motivere, hjelpe , se andre mennesker også bare det veilede de slik at de får ut det beste av seg selv. Mange ser ikke selv at de har stor egen verdi , jeg merker med en gang en som har lav energi jeg føler det meget sterkt , jeg har alltid følt sterkt for energier så er veldig sensitiv selv.

Hvordan kan en gjøre om det negative om  til noe bra er det ofte veldig mange mennesker ikke helt skjønner hvordan er denne prosessen ? For det første må vi anerkjenne at det vi har opplevd har skjedd  tilgi i systemet også få helbredet oss selv med å sentrere oss også få de vonde tanker ut av vårt system. Ikke sette oss selv i en offer rolle der  vi dyrker det negative . Det negative det er  å snakke andre mennesker ned for eks. , derfor bruker jeg alltid å si til andre verne om dine ord, ikke bry deg om alle de andre,  men fokuser mer på deg selv ,også heve din egen frekvens. Ved at du snakker pent om andre, også inkludert deg selv fordi snakker vi ned oss selv så tiltrekkes vi av negative opplevelser. Det er jo det signalet du selv sender ut så da får du det jo så klart igjen. Derfor alltid tenke mer også være den som ikke alltid må være den som slarver eller snakker negativt om andre. Det du sender ut ved å være i denne vibrasjonen er bare negativt som igjen gjenspeiler deg selv også får du bare negativt selv , er det verd det ? Nei jeg mener det ikke er det . Derfor så fokuserer jeg heller på det som gir mening også gir jeg det jeg vil i det jeg setter pris på.

Du blir også å se mer av gode ting når du selv sender ut et bedre signal.

Veileder jobben min den går ut på å hjelpe andre mennesker som sliter med å finne veien ut av et problem , hvordan kan en klare det ved å bare bli veiledet ? Enkelt sier jeg , vi må alltid rette fokuset hva er det som er problemet , så må vi anerkjenne hva det er , så starter vi prosessen med å endre vårt destruktive tanke mønster. Det er bud 1 så må vi planere ned mål som er viktig for fremover . Det tar jeg alltid under veis med kunden , fordi jeg og du har alltid ulike utgangspunkt selv om vi begge har følelser på sult og savn i livet om du skjønner ?

Derfor så tar jeg det slik at det blir best for kunden når en ser også lytter også fletter jeg inn det som er  grunn pilaren for fremdrift.

Jeg har mine behov også du har jo ikke samme behov som jeg ikke sant ? derfor så må en se litt på hvordan jeg kan sette det i hop til den og den kunden. Det er noen som ikke takler også få for mange ting på en gang , men det tar vi slik som det passer den aktuelle kunden , så det er aldri en helt fast mal på alt, eneste er at jeg må starte i fra deres utgangspunkt også se hva jeg må justere også merker jeg snart hvor problemet ligger. Noen ganger er problemet egentlig gammelt gørr som en ikke hadde gjort seg ferdig med for mange år siden,  som ulmer for en fordi en aldri gjorde det ferdig i fra det indre system. Det som er det vi sliter med psykisk vil alltid være i oss, derfor må vi helbrede alle opplevelser .

 

Jeg fikk en barndom som ikke alle hadde taklet , med misbruk, maktmisbruk , overgrep , derfor har jeg kunnskap om veldig mange temaer der jeg selv har vært i disse arenaer ,som jeg selv har jobbet meg ut av, det har tatt meg enormt mang år, men jeg er i dag hel som menneske , der jeg i dag er sterk på absolutt alle måter. Jeg har også åpnet opp min intuisjon sterkere pga av alt jeg har stått i , så når jeg er alternativ også så jobber jeg mye med energier, jeg blir flinkere jo mer jeg jobber med det. Har fått masse gode tilbake melinger på at jeg har vært meget treff sikker i mine utsagn.

 

Det å ikke sette seg selv i en offer rolle må en ikke gjøre , jeg vet alt om å bli forlatt i livet , avvist av mine egne , ikke ha en tilhørighet lenger i familien . Det betyr ikke så mye lengre nå enn det gjorde da jeg var yngre.  Det er også fordi jeg har blitt mye mer moden med årene , jeg har ingen hat i meg, jeg har bare kjærlighet  i meg,  det er også  meget viktig for oss selv at vi ikke ordner oss selv i disharmoni , jeg har skapt meg en ny familie som ikke er min biologiske , siden jeg ikke har en plass i min biologiske så er det alltid plass for meg andre steder.

Jeg er takknemlig fordi jeg har opplevd alt, fordi jeg har nå en sterke erfaring på å bli avvist også kan jeg lære andre til en bedre hverdag, ved å ikke sette seg selv i en offer rolle som  ofte er alt for lett å være i jeg selv har vært der så jeg skjønner det.

Får også ofte tilbakemeldinger på via samtaler , at jeg er så dedikert at jeg lytter også har en egen evne for å se en port ut av alt. Det er vel det som jeg har styrket meg via denne perioden i livet mitt. Vi kan enten gi fan også gi opp også la motparten vinne eller så kan vi gi gass også gå over de også skinne også være den til slutt som seirer ? Jeg vil være den som gjør alt jeg er god på for å kunne hjelpe deg.

 

Det er en stor glede å kunne få hjelpe deg om du trenger så er det bare å kontakt meg via Gruben Massasje , Veien  til lykke så finner vi råd , gleder meg veldig til å kan være til hjelp for deg.

 

Kjærlig hilsen 

Elin Weronika 

 

0 kommentarer

Siste innlegg