Drømmer du om å bli din egen sjef ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Har du det bra i dag? Håper jeg du har.
En nydelig morgen å våkne opp til i dag, jobbet lenge i natt. Så ble dårlig med søvn. Det er bare slik det blir. Veileder jobben min er meget spennende også kan jeg jobbe hele døgnet rundt om jeg ønsker. Det har nesten blitt en besettelse at jeg er pålogget hele tiden.

Uansett er det vidunderlig å kunne hjelpe andre mennesker så gir jeg de mye så får jeg tilbake mye selv i det jeg gir de.

Hvordan ser din dag ut i dag? Mye jobb eller har du fri?

Jeg har planer om å jobbe hele dagen jeg. Med litt avbrutt med å gjøre noe hyggelig for meg selv.
Ungene er så store nå at de ordner seg selv å legger sine egne planer.
Jeg har bestemt meg for å lage egen krem for å kunne gjøre det må jeg dyrke frem litt ringblomst. Jeg holder på å fikse det å har lagt mye spennende planer for å teste ut om jeg kunne klare å lykkes med det.

Samtidig så skal jeg høste mye annet som jeg skal teste ut i hensyn til å lage krem og salver. Det å utvikle noe helt i fra skrets er noe jeg digger. Da er jeg i min kreative bobble.

Det er den 23/6 i dag sankthans aften er det jo nå blir det jo bare mørkere snart for solen snur. Dette er i grunn meget rart egentlig synes ikke vi har hatt så bra vær. Så håper vi kan få nyte sommer varme og bare være.
Jeg merker at kroppen trenger sol å mer av den energien vi er avhengige av å i balanse.

I dag blir det ingen store feiring av sankthans aften blir stille og rolig her hjemme.

Jeg har jo ikke helt vett til å slappe 100 % av som jeg sikkert hadde burde gjort. Det er i grunn dumt at jeg peis på med alt jeg har.. Jeg er vel strengt tatt godt oppdratt hjemme. Tar jobben min meget seriøst.
Min mamma og min pappa hadde begge to sterke verdier og overført de til lille meg, de fikk bare en kopi av meg.. Litt synn da de holdte på kunne de like godt ha fått flere så hadde jeg hatt en søster eller bror som jeg hadde samme mor og far. Slik ble det ikke dessverre. Tror vi kunne fått det meget fint sammen. Rart med det det som er biologisk er noe annet enn det som er uekte. Rart det der? Men uansett takknemlig for at de fikk meg.
Har det meget godt i mitt liv.

Det å bruke mine erfaringer til å veilede og hjelpe andre mennesker. Gir meg styrke og gleder.

Jeg ser verdien av det en gjør blir bare større og større. Derfor så motivasjon min er å bygg opp bedriften min seriøst.

Jeg startet opp bedriften uten å ha råd til det nå i dag lever jeg av kun bedriften min.
Jeg hoppet i en fallskjerm uten skjerm.
Ser nå at fan jeg var sykt modig som våget.

Jeg trodd på meg selv å at jeg kom til å lykkes.

Det må du også gjøre om du har en drøm om å bli din egen sjef.

Her må vi våge å ta valg å stå i det vi bestemmer oss for.
Som jeg sier en kan ikke vente til du har alt klart.
Du må starte med det nødvendig så ser en det var slik jeg bygde opp min bedrift. Nå i dag er det 3 bedrifter i en. Artig nå å se at dette har lille meg startet opp.

Ofte så tenker jeg på det er trist at dette fikk aldri min mamma oppleve… Det gjør i perioder meg vondt. Fordi hun var den eneste som jeg hadde kontakt med å den som ble så glad når jeg lykkes. Vet at om hun hadde levd så hadde hun pratet om meg til all sammen.

Alt blir ikke slik vi forventer derfor er jeg meget lykkelig med mine barn. De forguder meg å er meget stolt over Hva jeg har lykkes med.
Siden jeg ikke har noe kontakt med de andre i familien min.
Så blir jeg å mine barn en sterk 4 kløver.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg