Drømmen min er å kjøre Bil løp 🙌💯

Hei kjære lesere 🔥

 

Hvordan har du det I dag?

Takknemlig for at jeg har det så bra.  Livet mitt smiler i fra øre til ræv.  Hahahaha  , du veit karma gir å tar.  Dagen gir meg faktisk energi og livskvalitet.  Å takknemlig for å vær attraktiv sjerl.  For jeg har nemlig blitt det å jeg skjønner egentlig ikke helt greia.  Men takknemlig for at jeg er det.  Så langt har jeg det fantastisk nydelig alene.  Trivdes veldig godt uten en mann i livet ditt som må på død og liv ha oppmerksomhet.  Jeg liker å gi men kjenner at jeg nå heller vil fokusere på min egen egoistisk særegn stil æ e Løve litt på kun meg selv æ elsker å være kun i hoved rollen du skjønner ikkje plass til dæ.

 

Jeg har hele tiden ønsket å kjøre bil løp og elsker fart og spenning.

Jeg har veldig lyst på å kunne få realisere drømmen å det er fult ut mulig.  Når jeg har en sønn som er super på bil.  Å en haug med entusiasme og livskvalitet.  Vi deler egentlig sammen hobby jeg å sønnen.  Så ja hvem vet.  Livet mitt er i balanse mellom alt. Jeg ønsker å realisere mine drømmer.  Vil ha en til bil.   Å kun fokusere på mine drømmer.

 

Jeg har hele livet tatt hensyn til alle sammen.  Å nå er det 23 år siden jeg bodde alene.

 

Jeg skal virkelig nyte tiden godt alene uten noen som hindrer meg i å utvikle meg.  Jeg er positiv til alle som vil dele livet med meg.  Da må jeg å den ha kjemi sammen å snakke det samme språket.  Det å har bestemt meg for å jobbe alle dager i år.  Kommer til å bli en nydelig tid.  Jeg får økonomien på G også får jeg nå realisert mer av ting jeg har bestemt meg for.  Det er mye mer viktig enn å ha en partner akkurat nå.

 

Huset mitt og bil og kidsa er de tingene som jeg kommer til å prioritere fremover.

Når vi har hus e det hele tiden noe som må byttes ut. Noe må ordnes å jeg ser nå tydelig at jeg har mye å få gjort.  Blir stas å få gjennomført mer.  Litt synd at alt skjer da kidsa ikke bor hjemme lengre.  Men vippes så er huset mitt fult av barnebarn så jeg nyter stillhet enn så lenge. Å jakte nå på en ny bil for å kan nyte. Liker lyd på en bil. BMW er jo favoritt bilen min men jeg elsker v8 biler så vi får se. Jeg å eldste sønn vi elsker biler å har like biler vi like.  Så det er artig å kan dele dette med de.

 

Intuisjon min på alt er så riktig.

 

Jeg fikk en følelse på noe i dag å jeg fikk dette bekreftet.  Så intuitivt så skal vi ikke si at det stemmer ikke alt ligger rett ved siden av oss.

 

Skap deg en nydelig dag.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg