Drømme livet, 🥰🥰

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I kveld?

Det er siste kvelden før lillejulaften så brak det løs . Kjenner på at jeg gleder meg virkelig til å sette på ribben i morgen. Det kommer til å bli meget spennende å bare få den gode middags duften i huset mitt er Noe som gir meg mye glede.  Jeg døgnet i går natt.  Jeg jobbet mye her hjemme. Tror jeg kommer til å gjøre det også i kveld.  Når jeg uansett er alene hjemme så hvorfor ikke bare stå på litt… tenker jeg.  Så vi får se hvordan trykket blir.

 

Nå gleder jeg meg veldig til enda en nydelig fiske middels.

Jeg har nå kost meg med fisken i flere gode måltider.  Fisk kan jeg spise uten så mye til.  I dag er det litt gullrot og mandel poteter.  Dette er herremåltid for meg.  Dette er ikke oppdrett Fisk merker godt at Fisken er så nydelig.

Litt godt å ha dempet belysning å tven på å jeg jobber mellom alt.  Jeg har nå fått flere kunder på min private kanal. I dag har jeg det litt meget.  Men dette livet som gründer er opp og ned turer helt vanlig.  Å når jeg ser essensen av hva jeg legger I mine drømmer å mål. Alt vokser det som har vært en utfordring er ikke lenger tøft.  Selv om jeg må stå på . Så kommer jeg i mål.

 

Mellom alt så

 

Så har jeg det primært bra,  selv om kroppen min brenner.  Ikke rart i det hele tatt.  Jeg gleder meg virkelig til å feire jubileum når jeg har lykkes med mine utfordringer.  Å håper virkelig at dette blir å snu mer til mer vekst.  Derfor må jeg være positiv og målrettet.  Det å være alene hjemme merker jeg at det er i grunn nydelig.  Trivs aller beste alene når ting er slitsomt eller jeg må streve.  Det meste irriterende er om jeg må gjenta meg til andre.  Tåler det dårlig nå merker jeg veldig.  Dette er jo i grove trekk for jeg har kjørt meg litt for røft men det går bra til slutt.

 

Motivasjon min

 

Jeg har sterk motivasjon for å ha det godt I livet mitt.  Trivselen min er meget viktig for å ha takknemlig for at jeg har både livsglede å galgenhumor.  Det er nok det som gir meg energi til å øke livsglede å dette betyr mer enn det ser ut.  Når humoren er lett synlig da er det håp for selvutvikling.  Jeg elsker manifestering,  numerologi og tarot.  Dette er min hobby som jeg flykter inn i .  Jeg å mamma hadde denne felles interesse,  å jeg har alltid vist ting før det skjedde . Derfor jeg også ikke orker å bruke alkohol. Dette sløve ned mine sanser å min intuitivt intuisjon ved å vite alt som jeg ønsker å vite om det jeg bryr meg om.  Jeg vet hva du tenker å jeg fanger  opp energi også kobler jeg meg enkelt på det jeg ønsker svar på.  Lett å lese gjennom deg om du skjønner.

 

 

Nå er det litt kvalitets tid her. Ønsker deg en riktig nydelig kveld. ❤️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg