Doffen har daua ……

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg på min side har det fint til tross for alt som skjer rundt meg . Det er ikke alle ting en er med på som er like hyggelig . – Det skal være sikkert. Det å ha dyr som jeg har bidrar til at en må alltid passe godt på de . Det er ikke til å unngå å vise de kjærlighet for de gir meg så mye livsglede at jeg må bare si det er det beste jeg har valgt som  en tilleggs hobby at jeg fikk meg høner også litt ender. Det er en nydelig reise i livet , da en har dyr så er det som sagt alltid mye å følge med på.

 

 

Prosessen ifra de kom til meg i august den første gjengen så har de gitt meg både glede også litt motstand i fra andre her . – Vi jeg også dyrene vi har kommet oss godt i gjennom dette håpet jeg . Det er alltid noe en må følge med som jeg skrev ovenfor her så jeg ser på de å følger med . I dag så døde dessverre Doffen , det var trist men det å se tilbake på den tiden vi fikk her sammen så må jeg si jeg er takknemlig for at han var inne hos meg her i mange timer . Det å se at han spiste i fra hånden min å nøt å få bade her i mange mange timer . Det var ikke noe gøy å se i dag at han var død .. det gjør så klart noe med meg . Så får en være takknemlig for at jeg alltid har vært hele tiden for de . Sett hos de å observert å det er dessverre ikke alt en kan se å noen ganger er årsaken bare så enkelt at det var en naturlig død.

 

 

Weekend å alt må uansett gå sin gang selv om

 

 

En blir berørt å har lagt hele sjela mi i deres velvære for meg så har det vært en ære å få være for mamma for Doffen med alle de andre, Dolly og Donald og co . De er bare en herlig gjeng ikke noe annet å si . Det å se hva en faktisk klarte å gi de på sin siste dag med å være for de så er jeg glad  for at han fikk dø i ro å nybadet . Det ga meg en indre ro selv om jeg kjente på at herregud skulle jeg oppleve dette også men så klart de som en bryr seg om de dør også vi er ingen av oss evig varende . Det gir meg en indre ro ved å være klar over at jeg var alltid for de å dem som er igjen ser tilsynelatende  ut som de bare har det fint  – Det var en ro i dag så mulig de fikk seg ett lite sjokk vet ikke helt hvordan dyrene tolker at jeg måtte ta rede på Doffen . De har jo følelser de også det så jeg da jeg endret i ute gården i sommer så ble løpe endene drit sure å gikk rett inn i huset sitt. Det var velig fascinerende å se elsker deres sjel å personlighet der de høy lytt kvakk kvakk da de engasjerer seg .

 

 

 

Rolig jobb helg med alt annet som jeg har satt på min agenda , dyrene må ha daglig tilsyn så de er alltid det viktigste . Det ,i mellom går av seg selv som jobb også dette med at jeg nyter litt mellom her . Så jeg må si jeg gleder meg veldig til å få ting mer på plass her hjemme . Det å endre er en ting men jeg hadde i grunn mer planer for denne weekend så vi får se hva det blir til . Jeg skal uansett gjøre det beste jeg kan ut ifra det jeg holder på med her . Det gir meg veldig mye også er jeg en karakter som må være i ting for å kjenne på den følelsen at jeg betyr noe . Det er noe vi alle kan føle på oss selv at vi gjør ting for en årsak det er nettopp det jeg liker å gjøre.

 

 

Jeg jobbet i natt med Veileder samtaler noe jeg bare må gjøre . Dette med å være til hjelp for andre er noe jeg oppriktig setter stor pris på . – Gleder meg alltid til å kunne få til det. Det gir meg mer energi en alt annet merker jeg . Massasje er jo noe jeg gjør på autopilot egentlig jeg føler meg frem også gjør jeg bare det jeg må gjøre for at kunden skal få det mye bedre. Det er i blant kraftig vondt spesielt når en ikke er forberedt hvor mye muskel knuter en har som gjør vårt problem . Uansett så er det veldig spennende å se at det blir bedre og bedre. – Veileder samtaler er tillit til meg som skal være en hjelper for den som ringer med. De kan være veldig såre eller at en ikke helt ser selv hvordan en best burde løse den situasjonen . Noen ganger så klarer en aldri helt å hjelpe – Den følelsen er en kontrast mellom alle de jeg lykkes med . – Jeg har ett oppdrag der jeg ikke helt vet om jeg klarer det, men jeg får heller ikke til å slippe denne kunden . Dette fordi jeg ikke ønsker at kunden skal så på bar bakke. Det blir akkurat som Tore Sandøy , han klarte ikke å avvise Bamse Gutt, det samme blir det faktisk med meg å denne saken som jeg jobber med nå. – Det er en nerve det å gi helt opp noen , det kan være en stor risiko å det kan være godt . Jeg vet at jeg får det ikke godt med meg selv om jeg gjør det så derfor så er jeg her for de .

 

 

Ved å være ett med menneske så hjelper dette med å være i alt en gjør jeg merker at det gir meg mye av å hjelpe å da jeg ikke når inn til andre kan jeg lett kjenne på smerten for å ikke få til å hjelpe. Det er vondt egentlig da jeg vil av hele mitt hjerte at absolutt alle skal ha det fint i livet mitt også rundt meg å de jeg bryr meg om de jeg ikke kjenner ønsker jeg bare at de skal ha det fint .

 

 

Da skal jeg minne om de gode dager med Doffen å mimre de gode dagene han satte her inne å fikk bade også de stundene jeg fikk lære han å kjenne . Det er alltid vemodig å oppleve dette men livet er fødsel også død så vi alle må bare godta livet på denne siden . Vær for de du bryr deg om å jeg håper at du finner kjærlighet i det du gjør . klem til deg .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg