Do IT 🎶🥰

Hel kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Jeg jobbet til i morrest å så var det tidlig opp igjen. Er nok ikke helt bra å jobbe på denne måten. Alt for lite søvn blir det hele tiden.

Hva er det som er årsaken til at jeg ble en arbeids narkoman?

Vi alle har en eller flere årsaker til hvorfor vi er slik vi er.
Jeg fikk ikke anerkjennelse på at jeg gjorde noe bra som barn eller voksne. Så tror nok at jeg flykter inn i jobben min når ting blir vanskelig.

Jeg har blitt mye flinkere nå til å stå oppreist å ta i mot å gi beskjed om hva jeg mener.

Fordi vi må tåle å høre det vi selv forteller andre. Jeg har blitt avvist i hele mitt liv det er en svakhet som jeg merker godt jeg må jobbe med. Å tåle at jeg får nei.

Hvordan kan vi bli lykkelig og samtidig bli avvist?
Da er du i balanse mellom jobb og privat.
Du er i harmoni med deg selv og andre.

Hvordan har du det i dag er et objektivt spørsmål som åpner opp for mer samtale en kun ja og nei svar.
Ønske vi å. Åpne opp for å hjelpe må vi også tåle det som ikke synes komme opp til overflaten.

Hvis vi reagerer sterkt på en tilbakemelding eller at noen har kritisert oss for noe så klarer vi ikke å legge det bort.

Da er det ikke den tilbakemeldingen som gjør utslaget i at du ikke føler deg i balanse.

Det er noe som ligger på underflaten å ulmer.

Om vi ikke får bort det vi har slete med så kommer det tilbake å gir oss en nedtur.

Derfor er det viktig at vi jobber ut det som er vanskelig å ikke bare overser de. Dette er super viktig for at du skal ha en go livskvalitet.

Opplever at ved veileder samtaler som jeg har nå så langt det gjør mye med meg som menneske.

Utrolig spennende og nå utvikle bedriften min ved å ta private samtaler utenom det jeg jobber med nå.
Da får jeg nå fire jobber å forholde meg til men det like jeg veldig godt.

Det å har satt opp mye mål å utvikling framover så er det noe jeg gleder meg til så må det være å få ferie tid sammen med ungene mine.

Ser oppriktig frem til det motivasjon min et på topp til tross for at jeg har snart jobbet i ett i 8 mnd.

Hvordan klarer du å jobbe uten fri?

Jeg har virkelig fått testet ut hva som bor i meg. Jeg ser tydelig at det er ikke galt å pushe seg selv litt mer. De aller fleste de er alt for late.

Min yngste sønn sa til meg mamma du er en arbeids narkoman av de sjeldne ❤️

Jeg finner motivasjon at jeg får nok penger til å betale mine utgifter, kan ha mer velstand ved å bygge opp økonomi, ha godt helse fordi jeg kun er i positiv relasjon.
Å Lofoten turen er min motivasjon til å peis på litt mer.

Drømmer du om å utvikle dæ eller starte opp med en bedrift. Do IT

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

2 kommentarer
      1. Hei ❤️

        Jeg veileder de som trenger å sortere tanker, har det tøft, jobb /karriere, privat, traumer og lidelser. Tar 750 for en time og 30 min 450 kr.
        Beklager for sent svar 🥰♥️

        Bare ta kontakt med meg om du lurer på mer ❤️
        Ha en fin helg 🥰♥️

Siste innlegg