Digger å manifestere ❤️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Jeg har det bra men kjenner at jeg var lenge oppe i natt.

Jeg klarer ikke å legge bort jobben når jeg er alene hjemme. Å det er sikkert blitt nå til en avhengighet egentlig selv om jeg også er til hjelp for de som kontakter meg.

I natt fikk jeg en som ville ha hjelp pga at denne kunden hadde gjort selvmord forsøk å hadde blitt berga i siste liten… Det er tøft å ha de på linja men samtidig så fikk jeg opp energien til kunden å fikk en meget god kontakt. Kunden var ikke alene hjemme. Bare til opplysning.

Når de ringte meg holde jeg på å så igjennom her hjemme hva jeg skulle ta fatt på.
Som den aktive tøtta her så hadde jeg allerede to prosjekter på gang samtidig. Baking og litt mat laging.

Fikk i går akkut lyst på bakverk å digg de ble vidunderlige nydelig.

Baker kun med typo 00 mel så det kan jeg anbefale deg å gjøre du også. I går kveld bakte jeg kanel snurrer. De ble himmelsk nydelig, når eldst barnet skulle på jobb i dag så lå det ferdig pakket så det kunne bli med på jobb 🥰

Det å bake er min avslapping egentlig da kobler jeg helt ut verden. Jeg koser meg enormt mye.

Døgnet har egentlig for meg alt for få timer egentlig. I hensyn til mitt tempo.

Nå har vi fått helga på døra å må si jeg gleder meg veldig til å ta fatt på denne helgen også.

Hva er dine planer for helgen? Håper det er gode planer som styrker deg på alle nivåer.

Ved å endre vårt fokus så endrer du hvem som du tiltrekker dæ av. Ikke alle tenker på det. Det er vel mest jeg som er den åndelige i denne verden rundt meg. Heldigvis er vi ikke nå sett på som rar også blir definert som hekser. Hadde nok sikkert blitt bredt på bålet hadde jeg levd i den tiden en ikke hadde lov å ha min religion åndelig.

Jeg er ikke personlig kristen men åndelig ja det er jeg. Tror på at det er mer der enn vi egentlig skjønner. Jeg merker godt at det stemmer bra. Når du endrer fokuset å invitere til deg det du ønsker så er det også det du tiltrekker deg.

Jeg elsker å manifesting å jobber hele tiden egentlig med å oppnå mine mål med akkurat det.

Du ber om det du ser for dæ at du har det å du må leve som om du har det, du vil motta det.

Om du gjør dette for å tiltrekke deg nye mål og drømmer så må du også tro på at det lykkes du med.

Jeg ser jo selv at dette fungerer som fjell å gjør det hele tiden.

Så er det sikkert noen som ikke heilt skjønne hvorfor manifester du ikke tilbake din kjære pappa inn i livet ditt igjen.

Vi kan tiltrekk oss alle mennesker som har samme fremdeles som meg selv. Akkurat nå er vi ikke der jeg er mest sannsynlig over han i energi å da tiltrekker jeg meg ikke han. Å en annen ting. Vi kan ikke ego manifesting det går like fort ifra oss som det eventuelt kommer.

Å igjen vi kan aldri tvinge andre mennesker inn i vårt liv de må selv ønske å være sammen med oss.

Ønsker deg en nydelig dag å kos deg masse.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg